Неділя, 2024-Грд-22, 23.22.54
Didactics.ua | RSS
 
Головна Публікації. 2020 рік - Форуми для педагогічних працівниківРеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Публікації. 2020 рік
DidacticsДата: Четвер, 2021-Чер-24, 22.16.24 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1 » 2020 рік
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 11.09.33 | Повідомлення # 2
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

У статті обкреслені організаційно-теоретичні підходи до науково-дослідної роботи учнів у контексті етнонаціональних, культурно-мовних цінностей народів Сходу в науковому суспільстві гімназистів Київської гімназії східних мов № 1.

Бібліографічний опис: Савченко М. П. Організація досліджень етнонаціональних, культурно-мовних цінностей народів сходу в науковому товаристві гімназистів. Обдаровані діти – скарб нації : матер. Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (м. Київ, 8–11 груд. 2020 р.). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020. С. 326–332.
Прикріплення: 2020_SMP_confOb.pdf (202.5 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 16.54.55 | Повідомлення # 3
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Розвиток культурно-мовних цінностей особистості розглядається як фактор збереження чистоти української мови як державної, культурної самобутності українського народу. Українська мова є визначальним чинником і головною ознакою ідентичності української нації, базовим системотвірним складником української громадянської нації. Перед педагогічною наукою постало завдання з розроблення концептуальних підходів до нового змісту, організаційних форм і методів розвитку культурно-мовних цінностей здобувачів освіти Лінгвокультурологічна проблематика розглядається у межах лінгвокраїнознавства, етнолінгвістики, психолінгвістики, лінгвістичної філософії, лінгвокультурології. Національно-культурна картина світу формується, насамперед, мовними чинниками.

Бібліографічний опис: Савченко М. Розвиток культурно-мовних цінностей особистості як стратегічного потенціалу комунікативної поведінки. Соціокомунікативний простір України: історія та сьогодення : зб. матеріалів Всеукраїнської наук.-практ. конф. до 125-річчя від дня народження М. T. Рильського. Київ, 20 - 21 лютого, 2020 р. Київ: Міленіум, 2020. С. 90–92.
Прикріплення: SMP_2020conf02.pdf (194.4 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 16.57.56 | Повідомлення # 4
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Глобальнісвітові процеси, інтеграція України у європейський правовий, демократичний простір, українсько-польські взаємини сприяють процесам трансформації полікультурної освіти громадян, упровадженню принципів толерантності, міжнаціональної злагоди, взаєморозуміння народів (особистий, соціальний, державний рівні). У Київській гімназії східних мов №1 – Асоційованій школі ЮНЕСКО розроблена педагогічна система розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів, що охоплює розвиток комунікативної культури особистості; формування національної ідентичності, соціальних і гуманістичних моральних позицій особистості на основі етнонаціональних, культурно-історичних цінностей українського, інших народів, інтеграції знань про людину і суспільство, про національні, загальнолюдські, європейські цінності, полікультурні, правові, громадянські компетентності, здатності до відповідального вибору у системі міжособистісних, міжкультурних, суспільних відносин, у демократичних перетвореннях, у державотворчих процесах, у розвитку громадянського суспільства.

Бібліографічний опис: Савченко М. П. Українсько-польські взаємини у контексті розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей гімназистів. Україна–Польща: стратегічне партнерство в системі геополітичних координат : з6. наук. праць II міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ. 14-15 травня 2020 р. Київ: Міленіум, 2020. С. 161–162.
Прикріплення: SMP_2020conf05.pdf (146.4 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 17.00.31 | Повідомлення # 5
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Сегеда Жанна Петрівна

Переклади з літератур світу – важливийнацієтворчий чинник, адже важко недругам заперечити існування української мови (а заразом і нації), якою створено потужний пласт художньо довершених перекладів Максим Рильський – один із найвидатніших перекладачів XX століття, талановитий науковець, перекладацька діяльність якого мала значний вплив на розвиток української літератури. Рильський поєднував у собі не тільки талант поета, письменника, але й теоретика перекладу. Досі не втратили актуальності положення М. Рильського про специфіку художнього перекладу, про його роль у процесі міжнаціональної культурної взаємодії. Водночас діяльність Рильського як перекладача поетичних творів з європейських мов давала йому цінний матеріал для аналізу, теоретичних роздумів та практичних порад щодо складних проблем перекладацької праці.

Бібліографічний опис: Сегеда Ж. Максим Рильський як перекладач творів зарубіжної літератури у контексті гімназійної освіти. Соціокомунікативний простір України: історія та сьогодення : зб. матеріалів Всеукраїнської наук.-практ. конф. до 125-річчя від дня народження М. T. Рильського. Київ, 20-21 лютого, 2020 р. Київ: Міленіум, 2020. С. 61–63.
Прикріплення: SZh_2020_MTR.pdf (160.8 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 20.12.04 | Повідомлення # 6
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Сучаснаосвіта покликана виховувати високоморальну, мовну, громадянську особистість, якій властива гуманістична, громадянська, комунікативна культура та готовність до компетентної відповідальної участі в житті суспільства, у розвитку демократії в Україні. Трансформаційні процеси в Україні та процеси глобалізації якісно змінюють комунікативну парадигму, у якій формуються основні особистісні якості, ціннісно-смислові орієнтації та засвоюються особистістю загальнолюдські, етнонаціональні, культурно-мовні та морально-громадянські цінності. Вони у своїй єдності репрезентують культурну свідомість, де несуперечливо мають існувати й співіснувати і етнонаціональні пріоритети, і надбання інших культур, що відповідає вимогам демократичного, громадянського суспільства.

Бібліографічний опис: Савченко М. Музейна педагогіка як засіб розвитку культурно-мовних цінностей та комунікативної компетентності учнів гімназії. Музейна педагогіка в науковій освіті : зб. тез доповідей учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 26 листопада 2020 р. / за наук. ред. С. О. Довгого. Київ: Національний центр «Мала академія наук України», 2020. С. 86–91.
Прикріплення: 2020SMP_musei.pdf (194.7 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 23.11.30 | Повідомлення # 7
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Видатнемісце в українському китаєзнавстві ньому належить Івану Корнійовичу Чирку (1922–2003) – українському письменникові-перекладачеві китайської літератури, педагогові, одному з організаторів навчання китайської мови в закладах загальної середньої та вищої освіти в Україні. На різних особистих життєвих етапах Китай, китайська мова відіграли визначальну роль у життєствердженні І. К. Чирка.

Бібліографічний опис: Савченко М. Іван Чирко – український письменник-перекладач китайської літератури, педагог. Новації і традиції перекладу: українські студії в європейському вимірі (присвячено року Європи в Україні). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 12-13 лист. 2020 р. Київ: НУБіП України, 2020. С. 25–27.
Прикріплення: SMP_2020_perekl.pdf (714.8 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 23.13.06 | Повідомлення # 8
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Саліх Саліх Абд

На етапі інтеграції України у світове співтовариство та здійснення освітніх реформ, зростає роль іноземних мов, у тому числі арабської мови, у розвитку міжнародних культурно-освітніх відносин, міжкультурної комунікації народів. Розширення міжнародного співробітництва України з іншими державами світу робить актуальною роль перекладу як особливого виду міжкультурної комунікації, виду мовного посередництва мета якого максимально наблизити двомовну комунікацію до одномовної.

Бібліографічнийопис: Саліх С. А. Носій арабської мови як метод вирішення лінгвокультурних, соціокультурних та міжкультурних проблем комунікації. Новації і традиції перекладу: українські студії в європейському вимірі(присвячено року Європи в Україні). Матеріали Міжнародноїнауково-практичної конференції, м. Київ, 12-13 лист. 2020 р. Київ: НУБіП України, 2020. С. 27–29.
Прикріплення: SAS_2020_perekl.pdf (714.8 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 23.14.17 | Повідомлення # 9
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Сегеда Жанна Петрівна

Перекладна література – вікно у світкультурних надбань людства. Переклади на українську мову стирали її меншовартісність, виконували роль утвердження мови, підкреслювали її багатство. До цієї справи долучилося багато видатних українських поетів, серед яких – шістдесятник-дисидент Василь Стус. Він – талановитий перекладач творів визначних майстрів художнього слова, близьких йому за образною суттю, спрямованістю й глибиною думки. Переклади Стуса варті уваги насамперед тим, що залишали автентичним зміст перекладеного твору. Це цінна риса для перекладів творів поетів, які увійшли до програми зарубіжної літератури в школі.

Бібліографічний опис: Сегеда Ж. Василь Стус як перекладач творів шкільної програми зарубіжної літератури. Новації і традиції перекладу: українські студії в європейському вимірі (присвячено року Європи в Україні). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 12-13 лист. 2020 р. Київ: НУБіП України, 2020. С. 29–30.
Прикріплення: SZh_2020_perekl.pdf (550.5 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 23.15.46 | Повідомлення # 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Ухіна Надія Миколаївна

УКиївській гімназії східних мов №1 – Асоційованій школі ЮНЕСКО, де з 1994 року учні 1–11-х класів навчаються турецької мови, широко використовуються в освітньому процесі праці Г. І. Халимоненка. Нині Г. І. Халимоненко – професор кафедри сходознавства Інституту філології та масових комунікацій Міжнародного університету розвитку людини «Україна» (м. Київ).

Бібліографічний опис: Ухіна Н. Григорій Халимоненко – український сходознавець-тюрколог, перекладач, педагог. Новації і традиції перекладу: українські студії в європейському вимірі (присвячено року Європи в Україні). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 12-13 лист. 2020 р. Київ: НУБіП України, 2020. С. 37–39.
Прикріплення: UhN_2020_perekl.pdf (698.9 Kb)
 
DidacticsДата: Субота, 2021-Чер-26, 10.55.03 | Повідомлення # 11
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Карпенко Зоя Миколаївна

Наскрізні змістовні лінії є спільними для всіх предметів освітнього процесу, через що сприяють формуванню ціннісних та світоглядних орієнтирів сучасного здобувача освіти, на основі яких в майбутньому визначатиметься життєва позиція й ставлення до суспільних норм в цілому. Зміст освіти, спрямований на інтеграцію до світових та європейських стандартів, вимагає впровадження нових засобів інтегрування освітніх програм з ключовими компетентностями. Наскрізні змістовні лінії вибудовують «освітні маячки» навчального матеріалу в різних джерелах інформації, завдання яких формується на реальному змісті. Метою вивчення наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо  різноманітних способів діяльності і думок.


Бібліографічний опис: Карпенко З. М. Вивчення нової лексики за матеріалами Конвенції ООН проти корупції на уроках японської мови, запроваджуючи наскрізні змістовні лінії (методична розробка інтегрованого уроку японської мови з громадянською освітою для учнів 10-11 класів). Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 31–35.
Прикріплення: KZM-2020-OON.pdf (345.8 Kb)
 
DidacticsДата: Субота, 2021-Чер-26, 11.05.38 | Повідомлення # 12
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Схарактеризовано дачне селище Святошин (передмістя Києва), яке виникло у другій половині XIX – на початку XX століття. Виокремлено роль заміських дач киян у формуванні та розвитку соціокультурного простору дачного селища, вплив процесів модернізації на стан повсякденного життя заміської околиці Києва; розпізнано й описано збережені пам’ятки архітектури у регіоні; виокремлено роль сприятливого природного середовища на розвиток інфраструктури селища, на транспортне сполучення з Києвом, іншими населеними пунктами України; збір та систематизація інформації на основі вивчення місцевості, фондів музею історії Святошинського району міста Києва, місцевих краєзнавчих та історичних досліджень; розвиток пізнавальних інтересів учнів, ключових та предметних компетентностей учнів на засадах змісту святошинознавства; національно-патріотичне виховання здобувачів освіти; розвиток культурно-мовних та морально-громадянських цінностей, ціннісно-смислових орієнтацій та критичного мислення учнів.

Бібліографічний опис: Савченко М. П. Селище Святошин у другій половині XIX – на початку XX століття (методична розробка уроку з історії України з теми «Наш край у другій половині XIX – на початку XX століття» для 9 класу). Науково-методичнийвісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради.Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 42–45.
Прикріплення: SMP_2020_sviat.pdf (196.4 Kb)
 
DidacticsДата: Субота, 2021-Чер-26, 11.07.23 | Повідомлення # 13
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Цільмак Світлана Олексіївна

Цільмак С. О. Necessity is the mother of invention (методична розробка уроку англійської мови для 10-11 класів). Науково-методичнийвісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради.Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 58–62.
Прикріплення: TsSO-2020.pdf (209.0 Kb)
 
DidacticsДата: Субота, 2021-Чер-26, 11.09.42 | Повідомлення # 14
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

З метою реалізації змісту Законів України «Про світу», «Про загальну середню освіту», «Про інноваційну діяльність», Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, Програм «Освіта столиці. 2011-2015 роки», «Київ. Освіта столиці. 2015-2018 роки», «Освіта Києва. 2019-2023 роки», Комплексної програми «Стратегічні напрямки інноваційного розвитку Київської гімназії східних мов №1 на 2012-2017 роки», завдань всеукраїнського рівня дослідно-експериментальної роботи за темою: «Реалізація інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів» (2012-2019 роки), закордонного мовного стажування учнів Київської гімназії східних мов №1 організовується діяльність тимчасової чартерної мовної школи у країні проходження іншомовного стажування на базі закордонних освітніх центрів, закладів вищої та загальної середньої освіти.

Бібліографічний опис: Савченко М. П. Положення про закордонне мовне стажування учнів Київської гімназії східних мов №1 у чартерній мовній школі. Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 74–80.
Прикріплення: SMP_2020_Chart.pdf (231.2 Kb)
 
DidacticsДата: Субота, 2021-Чер-26, 11.14.41 | Повідомлення # 15
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Тельчарова Вікторія Вікторівна

Бібліотечний урокспрямовано на ознайомлення здобувачів освіти з поняттями академічної грамотності та етики. Акцентується на важливості дотримання академічної доброчесності в навчанні, на потребі визначити роль та необхідність уникнення плагіату. Як результат, закріплюватимуться знання про такі поняття та категорії: відповідальність, чесність, плагіат, академічна доброчесність, інтелектуальна власність, оригінальність тексту, громадянські права та обов’язки, кодекс честі у навчанні; розвиток морально-громадянських цінностей учнів; формування особистої відповідальності здобувачів освіти.

Бібліографічний опис: Тельчарова B. B. Академічна доброчесність школярів (бібліотечний урок). Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцеюЧернігівської обласної ради. Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 83–89.
Прикріплення: TVV_2020.pdf (309.2 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-18, 13.10.00 | Повідомлення # 16
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Проскура Оксана Іллівна

ХХІ століття з глобалізацією економічних процесів і суспільного розвитку, взаємозалежністю багатьох сфер людської діяльності і зближенням націй, народів, держав, кидає виклик освіті, яка змушена трансформуватись, переорієнтовуючись на особистість з її запитами і потребами, на фундаментальні гуманістичні цінності, на послідовну демократизацію освітнього процесу та нової якості педагогічних працівників. «Освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства об’єднаного спільними цінностями, культурою та держави», що визначено в Законі України «Про освіту».

Бібліографічний опис: Proskura О. Educational processquality and quality management systems – an urgent problem of modern education [Якість освітнього процесу та системи управління якістю – нагальна проблема сучасної освіти]. In I. Mihus (Eds.). «Academic integrity in public administration and educational institutions (APAEI)». International Conference (March 26, 2020), Kyiv-Tallinn. Scientific Center of Innovative ResearchesOÜ, Estonia; KROK University, Ukraine. 2020. Рр. 74–76. (DOI:10.36690/APAEI.2020.80).
Прикріплення: POI_2020-Tallin.pdf (159.9 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-18, 13.10.19 | Повідомлення # 17
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Реалізація гуманістичної, інноваційної парадигми в системі освітиУкраїни викликала нагальну потребу як у розвитку професійної компетентності педагогічних працівників, так й нові вимоги до результатів освітнього процесу. Професійний розвиток педагогічного працівника системи загальної середньої освіти розглядається як цілеспрямований процес формування та розвитку суб’єкта професійної діяльності, тобто певних властивостей в умовах неперервної професійної освіти, самоосвіти, самовиховання та здійснення професійної діяльності відповідно до вимог сучасності.

Бібліографічний опис: Savchenko M. Academic integrityas teaher’s professional competence reflection [Академічна доброчесність як віддзеркалення професійної компетентності педагога]. In I. Mihus (Eds.). «Academic integrity in public administration and educational institutions (APAEI)». International Conference (March 26, 2020), Kyiv-Tallinn.Scientific Center of InnovativeResearches OÜ, Estonia; KROK University, Ukraine. 2020. Рр. 77–79. (DOI:10.36690/APAEI.2020.80).
Прикріплення: SMP_2020-Tallin.pdf (157.7 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-18, 13.48.59 | Повідомлення # 18
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Луцак Олена Віталіївна

Статтю присвячено актуальним проблемам організації виховної роботи в контексті розвитку морально-громадянських цінностей здобувачів освіти на засадах компетентнісного, аксіологічного, особистісно орієнтованого, діяльнісного підходів. На основі чинних державних документів (Державного стандарту базової і повної середньої освіти, Концепції нової української школи, програми «Нова українська школа у поступі до цінностей», Стратегії національно-патріотичного виховання), сучасних підходів до проектування освітнього простору, досвіду дослідно-експериментальної роботи окреслено роль морального та громадянського виховання в становленні особистості здобувача освіти.

Бібліографічнийопис: Луцак О. Морально-громадянське орієнтування виховної роботи в закладі освіти. Формування громадянської культури в Новій українській школі: традиційні та інноваційні практики : зб. матер. конф. / [за заг. ред. Г. Л. Єфремової, С. М. Луценко, Л. П. Івашиної]. Суми: РВВ СОІППО, 2020. С. 151–157.
Прикріплення: LOV_2020_Sumy.pdf (208.3 Kb)
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS