Неділя, 2024-Грд-22, 23.09.11
Didactics.ua | RSS
 
Головна Публікації. 2019 рік - Форуми для педагогічних працівниківРеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Публікації. 2019 рік
DidacticsДата: Четвер, 2021-Чер-24, 22.17.06 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1 » 2019 рік
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 00.24.09 | Повідомлення # 2
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Масловська Людмила Григорівна

У статті розглянуто розвиток мовної особистості та мовленнєвої культури здобувачів освіти 5—8 класів на засадах культурно-мовних цінностей. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст понять к мовна особистість»,«стратегічні завдання мовної особистості», «ефективність формування національно-мовної особистості»,«нові форми та методи навчальної діяльності», «культура мовлення як складова загальної культури особистості», «інноваційні процеси в освіті», «вправи та завдання для підвищення культури мовлення здобувачів освіти», «довідник-пам'ятка «Сходинки до підвищення мовленнєвої культури здобувачів освіти»», «аутотренінг для вчителя». Шляхом аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей визначено систему з культури мовлення здобувачів освіти 5—8 класів, що включає зміст і обсяг навчального матеріалу відповідно до конкретних розділів і тем шкільного курсу мови, методи, прийоми і засоби навчання культури мовлення, види практичних завдань та вправ, використання словника лексичних труднощів щодо вимови та написання слів. Увагу закцентовано на вправах та завданнях д.ія підвищення культури мовлення здобувачів освіти, погрупованих за ознаками мовлення.

Бібліографічний опис: Масловська Л. Розвиток мовної особистості та мовленнєвої культури здобувачів освіти 5–8 класів на засадах культурно-мовних цінностей. Українська мова і література в школі. 2019. № 6. С. 28–34.
Прикріплення: 2019_MLG_.pdf (298.7 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 16.52.44 | Повідомлення # 3
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Розвиток української державності, системні зміни в усіх сферах, масштабність та новизна викликів обумовлюють необхідність розвитку громадянського суспільства в Україні. Входження молодого покоління у глобалізаційний динамічний світ, у світовий інформаційно-культурний простір об'єктивно підносять роль проблеми формування та розвитку етнонаціональних цінностей, полікультурних, громадянських компетентностей! особистості, проблему міжкультурної взаємодії. Головну роль у процесі суспільної, міжособистісної комунікації відіграє комунікативний компонент.

Бібліографічний опис: Савченко М. П. Розвиток культурно-мовних цінностей особистості – актуальна проблема сучасної освіти. Пантелеймон Куліш – громадянин, науковець, перекладач (до 200-річчя від дня народження) : зб. наук. праць Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 26-27 верес. 2019 p. Київ: Міленіум, 2019. С. 103–105.
Прикріплення: SMP_2019-conf_K.pdf (137.0 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Лип-28, 13.44.52 | Повідомлення # 4
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Усебічний розвиток учнів як особистості та найвищоїцінності суспільства, їх талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для усебічної самореалізації визначених в українській освіті компетентностей, виховання, критичного мислення відповідальних громадян-патріотів України, підвищення освітнього рівня здобувачів освіти задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору можливий за результативності суспільствознавчої освіти, побудованої на використанні інноваційних освітніх технологій профільного навчання у поєднанні з традиційними, дистанційними. На етапі становлення Нової української школи в підґрунті різноманітних інноваційних освітніх технологій перебуває ідея створення адаптивних умов для учнів, тобто адаптація до особливостей учня змісту, методів, форм суспільствознавчої освіти та максимальна орієнтація на самостійну особистість здобувачів освіти.

Бібліографічний опис: Савченко М. П.Особливості реалізації технологій профільного навчання за суспільствознавчим спрямуванням. Організаційно-дидактичні особливості реалізаціїтехнологій профільного навчання :зб. матеріалів круглого столу в рамках Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» (м. Київ, 14 бе­рез. 2019 р.) / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ: Ін-т пед. НАПН України, 2019. С. 27–31. (Серія: Дидактика: теорія і практика).
Прикріплення: SMP_2019-03-14_.pdf (403.2 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Лип-28, 13.56.43 | Повідомлення # 5
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Сегеда Жанна Петрівна

Авторокреслює волонтерську діяльність як ефективний спосіб формування у гімназистів почуття громадянської гідності, відповідальності й обов’язку, здатності відстоювати суспільно-державну мету в складних ситуаціях. Розкриваються форми роботи педагогів у напрямі розвитку громадянської культури здобувачів освіти через їх участь у волонтерстві. Характеризуються особливості волонтерської діяльності на сучасному етапі.

Бібліографічнийопис: Сегеда Ж. Формування громадянської культури та суспільної активності здобувачів освіти у процесі волонтерської діяльності. ІІ Всеукраїнська наук.-практ. конф. з он-лайнтрансляцією «українській школі: традиційні та інноваційні практики» : статті (м. Суми, 6-7 черв. 2019 р.). Суми: СОІППО,2019. С. 64‒71.
Прикріплення: S-Zh_2019_Sumy.pdf (433.0 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Лип-28, 14.03.19 | Повідомлення # 6
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Устатті автор окреслює науково-теоретичні підходи до розвитку морально-громадянських цінностей учнів у контексті дослідно-експериментальної роботи в Київській гімназії східних мов № 1. Детально проаналізовано сучасні наукові підходи до проблеми дослідження цінностей, ціннісних орієнтацій особистості. Виокремлено низку сучасних вчених, які  досліджують проблеми виховання суспільно активної особистості, організацію громадянського виховання  учнів у закладах загальної середньої освіти. Підкреслено роль та значення розвитку громадянської культури громадянина-патріота України та морально-громадянських цінностей особистості у Новій українській школі.

Бібліографічний опис: Савченко М. Проблема розвитку морально-громадянських цінностей учнів (науково-теоретичні засади дослідно-експериментальної роботи в гімназії).  ІІВсеукраїнська наук.-практ. конф. з он-лайн трансляцією «українській школі: традиційні та інноваційні практики»: статті (м. Суми, 6-7 черв. 2019 р.). Суми: СОІППО, 2019. С. 56‒64.
Прикріплення: SMP_2019_Sumy.pdf (389.5 Kb)
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS