Савченко Михайло Пилипович
Процесгуманізації освіти визначає основний напрям її розвитку у сучасному суспільстві. Особливе значення розвиток гуманістичних орієнтирів освіти має для нашого суспільства, яке щойно позбавилося авторитарного соціального устрою і ще багато в чому сповідує його принципи та ідеали. XXI століття підносить роль освіти як одного з провідних чинників світової динаміки. В таких умовах розуміння конкретних завдань, які стоятьперед нашою освітою в контексті демократичної модернізації нашої країни є необхідною умовою успішного здійснення як освітянських, так і загальносистемних
реформ.
Бібліографічний опис: Савченко М. П. Філософія освіти як методологічнаскладова освітніх реформ. Людина,суспільство, держава у філософському дискурсі: історія і сучасність (До 60-річчя кафедри філософії НУБіП України) : зб. наук. праць Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 18-19 травня 2017 р. Київ: Міленіум, 2017. С. 40–41.