Публікації. 2022 рік
| |
Didactics | Дата: Вівторок, 2022-Тра-03, 20.39.14 | Повідомлення # 1 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1 » 2022 рік
|
|
| |
Didactics | Дата: Вівторок, 2022-Тра-03, 20.46.07 | Повідомлення # 2 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Бондаренко Неллі Володимирівна (Інститут педагогіки НАПН України) Косянчук Сергій Володимирович (КГСМ №1)
Глобальні трансформації у світоглядній площині, в процесах компетентнізації та формування у здобувачів освіти ключових навичок ХХІ століття, спричинені війною країни-агресора проти України, неминуче актуалізують необхідність пришвидшеної глибинної модернізації не лише української, а й світової освітології й педагогічної практики. Утверджуватиметься нова якість українця-громадянина, українця-патріота, європейця й громадянина світу. З огляду на це увідповіднюватиметься зміст освіти, а практикоорієнтовані педагогічні технології запрограмуються на утвердження людяності, українськості, європейськості.
Бібліографічний опис: Бондаренко Н. В., Косянчук С. В. Актуальність парадигмоємних зрушень в освітній теорії і практиці [The relevance of paradigms shifts in educational theory and practice]. Modern research in world science. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf.com.ua». Lviv, Ukraine. 2022. Pp. 612-618. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/730301
|
|
| |
Didactics | Дата: Вівторок, 2022-Тра-17, 20.49.35 | Повідомлення # 3 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Бондаренко Неллі Володимирівна (Інститут педагогіки НАПН України) Косянчук Сергій Володимирович (КГСМ №1)
Глобальні трансформації у світоглядній площині, в процесах компетентнізації та формування у здобувачів освіти ключових навичок ХХІ століття, спричинені війною країни-агресора проти України, неминуче актуалізують необхідність пришвидшеної глибинної модернізації не лише української, а й світової освітології й педагогічної практики. Утверджуватиметься нова якість українця-громадянина, українця-патріота, європейця й громадянина світу. З огляду на це увідповіднюватиметься зміст освіти, а практикоорієнтовані педагогічні технології запрограмуються на утвердження людяності, українськості, європейськості.
Бібліографічний опис: Бондаренко Н. В.,Косянчук С. В. Пропозитивність як провідна ціннісна детермінанта шкільної освіти [Propositivity as a leading value determinant of school education]. Modern research in world science. Proceedings of the 2ndInternational scientific and practical conference. SPC «Sci-conf.com.ua». Lviv, Ukraine. 2022. Pp. 702-708. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/730480
|
|
| |
Didactics | Дата: Вівторок, 2022-Тра-17, 20.52.40 | Повідомлення # 4 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Проскура Оксана Іллівна
В Україні за рокинезалежності напрацьовано нормативно-правову базу, що спрямована на стабілізацію, модернізацію та подальший розвиток вітчизняної освіти. У Законі України «Про освіту» зазначається, що метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. Задля цього у закладах загальної середньої освіти вибудовувалася відповідна система, функціонування якої детермінувалося потребою формування у здобувачів освіти гуманістичних цінностей та необхідних для успішної самореалізації компетентностей. Однак шкільна освіта України, після вторгнення російських військ, зазнає́ широкомасштабної фрагментації на рівні управління освітою, на рівні освітнього менеджменту, педагогічного лідерства і суб’єкт-суб’єктної взаємодії, завдаючи важких психологічних травм учням, батькам, учителям.
Бібліографічний опис: Проскура О. І. Сучасний заклад загальної середньої освіти: до проблеми суб’єкт-суб’єктної дефрагментації. Modern research in world science. Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf.com.ua». Lviv, Ukraine. 2022. Pp. 820–826. URL: https://sci-conf.com.ua/ii-mezh....a-arhiv
|
|
| |
Didactics | Дата: Вівторок, 2022-Тра-17, 20.55.57 | Повідомлення # 5 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович, Виклюк Світлана Григорівна, Масловська Людмила Григорівна, Новицька Ніна Іванівна, Подгорний Геннадій Вікторович
Дистанційне навчання в умовах воєнного стану в Україні виявило низку складних організаційно-педагогічних проблем, у процесі розв’язання яких формуються принципово нові управлінських зв’язки і стосунки. Методичне забезпечення навчання української, англійської та східних мов вдосконалюється вчителями гімназії з огляду на максимальне використання потренціалу сучасних ІКТ. На веб-сайті гімназії відкрито Електронну бібліотеку, яка поповнюється ресурсами, зміст яких максимально відповідає завданням Нової української школи, сприяє реалізації дистанційної освіти і методичному забезпеченню онлайн-навчання. Розвиток цінностей особистості підкріплюється активною участю гімназистів у низці освітніх проєктів, що реалізуються мультимедійними засобами в рамках дистанційного навчання. Значно актуалізувалася діяльність практичного психолога гімназії.
Бібліографічний опис: Савченко М. П., Виклюк С. Г., Масловська Л. Г, Новицька Н. І.,Подгорний Г. В. Дистанційне навчання за воєнного стану в Україні: гімназійна практика і перспективи. Modern research in world science.Proceedings of the 2nd International scientific and practicalconference. SPC «Sci-conf.com.ua». Lviv, Ukraine. 2022. Pp. 820–826. URL: https://sci-conf.com.ua/ii-mezh....a-arhiv.
|
|
| |
Didactics | Дата: Вівторок, 2022-Чер-28, 16.29.10 | Повідомлення # 6 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Проскура Оксана Іллівна
Автор визначає роль інноваційних підходів і педагогічних технологій,що реалізуються в закладі освіти у процесі забезпечення високої якості освітньої діяльності і високоїякості освіти за удосконалення сходознавчої спеціалізації освітнього процесу в гімназії і формування громадянської культури особистості здобувачів освіти. Акцентується на педагогічній системі Київської гімназії східних мов № 1, яка є відкритою соціально-педагогічною системою, покликаною навчати учнів східних мов (і англійської мови як другої іноземної) у контексті діалогу мов і культур. Академічна доброчесністьрозглядається як обов’язок і професійно значуща особистісна характеристика педагогічних працівників.
Бібліографічний опис: Проскура О. Сходознавча спеціалізація освітнього процесу у контексті формування громадянської культури особистості здобувачів освіти. Формування громадянської культури в новій українській школі: традиційні та інноваційні практики : зб. наук. ст. / [за заг. ред. Г. Л. Єфремової, С. М. Луценко]. Суми: КЗ Сумський ОІППО, 2022. С. 1–10. URL: https://cutt.ly/wJ9OZAJ.
|
|
| |
Didactics | Дата: Вівторок, 2022-Чер-28, 16.32.50 | Повідомлення # 7 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Косянчук Сергій Володимирович
Автор, аналізуючи сучасний стан іперспективи формування громадянської культури у системі освіти України, звертається до напрацювань педагогічного колективу Київської гімназії східних мов № 1 – Асоційованої школи ЮНЕСКО. У цьому закладі освіти формування громадянської культури учнів відбувається на компетентнісній основі за цивілізаційно-світоглядної трансформаційності і європейського вибору України. Педагогічнасистема гімназії функціонує на засадах освітньої дипломатії, що розглядається як специфічна педагогічна система відносин, адаптованих і використовуваних учасниками освітнього процесу за низкою складників, помаркованих визнанням цінності людини в культурних та етичних вимірах. У практичній педагогічній площині триваєпошук ефективних форм, методів, технологій навчання і виховання учнів,формування їхньої громадянської культури, світоглядних і моральних орієнтирів.
Бібліографічнийопис: Косянчук С. Формуваннягромадянської культури учнів: компетентнісність, світоглядна трансформаційність, європейськість. Формування громадянської культури в новій українській школі: традиційні та інноваційні практики : зб. наук. ст./ [за заг. ред. Г. Л. Єфремової, С. М. Луценко]. Суми: КЗ Сумський ОІППО, 2022. С. 1–11. URL: https://cutt.ly/wJ9OZAJ.
|
|
| |
Didactics | Дата: Вівторок, 2022-Чер-28, 16.34.58 | Повідомлення # 8 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
У контексті розвитку системи громадянської освіти автор характеризує окремі аспекти формування і розвитку у гімназистів громадянської культури за сходознавчої парадигми закладу освіти, де учні вивчають східні мови. Формування громадянської компетентності особистості, розвиток громадянських цінностей здобувачів освіти є одним із головних завдань гімназії. На освіту закладу покладається завдання, пов’язане з формуванням громадянської культури особистості, розвитку в учнів таких якостей, як громадянська активність, відповідальність, повага до прав людини, до інших культур, підготовка молоді до ролі свідомих громадян відкритого демократичного суспільства.
Бібліографічний опис: Савченко М. Формування у здобувачів освіти громадянської культури в освітньому просторі гімназії. Формування громадянської культури в новій українській школі: традиційні та інноваційні практики :зб. наук. ст. / [за заг. ред. Г. Л. Єфремової, С. М. Луценко]. Суми: КЗ Сумський ОІППО, 2022. С. 1–8. URL: https://cutt.ly/wJ9OZAJ.
|
|
| |
Didactics | Дата: Середа, 2022-Лип-27, 14.33.41 | Повідомлення # 9 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Проскура Оксана Іллівна
Київська гімназія східних мов № 1 – відкритасоціально-педагогічна система, що постійно трансформується. В основі – компетентнісно орієнтований освітній процес та якість освітньої діяльності на засадах стратегії забезпечення якості освіти випускників усіх рівнів задля набуття ними ключових і предметних компетентностей, розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів в освітньому просторі гімназії. У процесі розвитку педагогічної системи важлива роль належить безперервній освіті та професійності педагогічних кадрів. Упроваджуємо інноваційні підходи у процес реалізації основних завдань на забезпечення високої якості освітньої діяльності (і, як результат, високої якості освіти) відповідно до Стратегії розвитку Київської гімназії східних мов № 1 на 2019–2023 роки.
Бібліографічнийопис: Проскура О. І. Київська гімназія східних мов № 1 – школа діалогу мов та культур. Світ мов і мовисвіту : зб. матер. V Міжнар. наук.-практ. студ. конф., м. Київ,26 трав. 2022 р. Київ, 2022. С. 232–233.
|
|
| |
Didactics | Дата: Середа, 2022-Лип-27, 14.36.05 | Повідомлення # 10 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
Педагогічна система Київської гімназії східних мов № 1– Асоційованої школи ЮНЕСКО в контексті реалізації завдань розвитку загальної середньої освіти на етапі розбудови НУШ вибудовується на засадах компетентнісно орієнтованого підходу. Зміст та якість іншомовної освіти узалежнені від стратегій і тенденцій розвитку шкільної іншомовної освіти, зокрема, комунікативного спрямування освітнього процесу, застосування діяльнісної технології, навчання культурі іншомовного спілкування, особистісно орієнтованої парадигми, культурологічного спрямування освітньої діяльності на засадах інноваційних підходів в урочній, позаурочній, позашкільній роботі для формування в учнів іншомовної, комунікативної, полікультурної компетентностей. Нині здійснюється трансформація змісту навчання іноземних мов учнів 1–4-х, 5–9-х класів відповідно до компетентнісної парадигми, Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової середньої освіти.
Бібліографічнийопис: Савченко М. П. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов учнів гімназії. Світ мов і мови світу :зб. матер. V Міжнар. наук.-практ. студ. конф., м. Київ, 26 трав. 2022 р. Київ, 2022. С. 203–204.
|
|
| |
Didactics | Дата: Середа, 2022-Лип-27, 14.41.08 | Повідомлення # 11 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Степанюк Олена Миколаївна
Характерною ознакою сучасного етапу розвиткуукраїнського суспільства є потреба, зацікавленість та необхідність у вивченні іноземних мов. Згідно з освітньою реформою, однією з ключових компетентностей є володіння іноземною мовою. Це є важливим для всіх – і для математиків, і для істориків, і для філологів. Тобто іноземна мова є не основним об’єктом вивчення, натомість незамінним засобом комунікації.
Бібліографічнийопис: Степанюк О. М. Використання автентичних підручників на уроках іноземної мови в середній школі. Світ мов і мови світу : зб. матер.V Міжнар. наук.-практ. студ. конф., м. Київ, 26 трав. 2022 р. Київ, 2022. С. 205–206.
|
|
| |
Didactics | Дата: Середа, 2022-Лип-27, 14.46.21 | Повідомлення # 12 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Джигора Наталія Олександрівна
Освіта ХХІ століття – це час переходу довисокотехнологічного інформаційного простору, що зумовлює розглядати іноземну мову як важливий засіб міжкультурного спілкування. Інтеграція і глобалізація соціальних, економічних і культурних процесів, які відбуваються у світі, перспективи розвитку української держави впливає на системні зміни у вихованні відповідальної особистості, яка прагне до самоосвіти і саморозвитку, вміє практично мислити, компетентно орієнтуватися у потоці різноманітної інформації, що швидко змінюється, вміє застосовувати практично набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблеми, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
Бібліографічнийопис: Джигора Н. О. Навчання дітей турецької мови та її відмінності від європейських мов. Світ мов і мовисвіту : зб. матер. V Міжнар. наук.-практ. студ. конф., м. Київ,26 трав. 2022 р. Київ, 2022. С. 224–225.
|
|
| |
|