Неділя, 2024-Грд-22, 23.50.08
Didactics.ua | RSS
 
Головна Публікації. 2024 - Форуми для педагогічних працівниківРеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Публікації. 2024
DidacticsДата: Четвер, 2024-Січ-04, 07.38.35 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1 » 2024 рік
 
DidacticsДата: Субота, 2024-Лют-10, 18.02.05 | Повідомлення # 2
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Бондаренко Неллі Володимирівна
Косянчук Сергій Володимирович


Синектика як техніка, метод і підхід до навчання й увиразнення суб’єкт-суб’єктної взаємодії

Актуалізовано синектичні методи у процесі опанування учнями предметних знань і формування ключових компетентностей. Синектика має потенціал щодо забезпечення інтеграції знань, створення взаємозв’язків між різними предметами. Це сприяє глибшому й повнішому розумінню навчального матеріалу і розвиткові глобального мислення. До основних принципів синектичного підходу у навчанні відносять не лише креативність, а й комплексне використання різних підходів і методів для розуміння і засвоєння учнями навчального матеріалу. Цей підхід може використовуватися по-різному: у процесі навчання рідної й іноземної мов, у мистецтві, у наукових пошуках.

Бібліографічний опис.

ДСТУ 8302:2015: Бондаренко Н. В., Косянчук С. В. Синектика як техніка, метод і підхід до навчання й увиразнення суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Modern problems of science, education and society. Proceedings of the 12th International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf.com.ua». Kyiv, Ukraine. 2024. Pp. 443–449. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739352.

REFERENCES: Bondarenko, N. V. & Kosianchuk, S. V. (2024). Synektyka yak tekhnika, metod i pidkhid do navchannia y uvyraznennia subiekt-subiektnoi vzaiemodii [Synectics as a technique, method and approach to learning and definitiving subject-subject interaction]. Modern problems of science, education and society. Proceedings of the 12th International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf.com.ua». Kyiv, Ukraine, 443–449. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739352 [in Ukrainian]

https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739352
 
DidacticsДата: Субота, 2024-Лют-10, 18.04.52 | Повідомлення # 3
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Бондаренко Неллі Володимирівна
Косянчук Сергій Володимирович


Українськомовна компетентність у контексті інноваційних педагогічних практик (до питання проєктування і реалізації змісту навчання української мови)

Українськомовна компетентність, як світоглядна детермінанта, маркер національної ідентичності й атрактор націєствердження, набуває виняткової значущості в екзистенційних викликах українству. Вона має формуватися на основі інноваційних педагогічних практик, адекватних меті, цілям, завданням, змісту навчання й виховання, потребам і запитам здобувачів освіти й суспільства. Освітні результати (соціальний ефект) залежать від доцільного добору, оптимального поєднання і взірцевого застосування технологій, форм, методів і засобів формування українськомовної компетентності з доведеною ефективністю.

Бібліографічний опис:

ДСТУ 8302:2015: Бондаренко Н. В., Косянчук С. В. Українськомовна компетентність у контексті інноваційних педагогічних практик (до питання проєктування і реалізації змісту навчання української мови). Russia-Ukraine War: Consequences for the World: Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Internet Conference (February 1-2, 2024). Dnipro: FOP Marenichenko V.V. Pp. 25–28. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739368.

REFERENCES: Bondarenko, N. V. & Kosianchuk, S. V. (2024). Ukrainskomovna kompetentnist u konteksti innovatsiinykh pedahohichnykh praktyk (do pytannia proiektuvannia i realizatsii zmistu navchannia ukrainskoi movy) [Ukrainian language competence in the context of innovative pedagogical practices (to the issue of designing and implementing the content of Ukrainian language learning)]. Russia-Ukraine War: Consequences for the World: Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Internet Conference (February 1-2, 2024). Dnipro, FOP Marenichenko V.V., 25–28. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739368 [in Ukrainian]

https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739368
 
DidacticsДата: Четвер, 2024-Бер-14, 15.49.13 | Повідомлення # 4
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
.
 
DidacticsДата: Четвер, 2024-Кві-11, 10.44.38 | Повідомлення # 5
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Бондаренко Неллі Володимирівна
Косянчук Сергій Володимирович


Українська патріотика: тексти і завдання. 5–11 класи. Навчально-методичний посібник

В основі навчально-методичного посібника – текстоцентрична модель освіти, ґрунтована на аксіологічному, компетентнісному, особистісно орієнтованому і діяльнісному підходах. Її реалізація передбачає становлення в українського учнівства ціннісного гуманістичного світогляду з позицій національних інтересів України, формування тожсамості, громадянських якостей, ключових компетентностей і найзапитаніших умінь ХХІ століття в діяльнісному їх вираженні. Навчально-методичний посібник складається з двох частин – методичних настанов і текстів патріотичного змісту з дидактичним апаратом щодо роботи з ними у 5–11 класах закладів загальної середньої освіти. Працю адресовано вчителям, методистам, учням, їх батькам, авторам програм і підручників, науковцям, викладачам, студентам закладів професійної і вищої освіти, управлінцям, політикам, громадськості. Книгу видано власним коштом авторів.

Бібліографічний опис. ДСТУ 8302:2015: Бондаренко Н. В., Косянчук С. В. Українська патріотика: тексти і завдання. 5–11 класи. Навчально-методичний посібник. Київ: Фенікс, 2024. 144 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/738206/1/BNV%20KSV%202024%20Patriotyka.pdf . REFERENCES: Bondarenko, N. V. & Kosianchuk, S. V. (2024). Ukrainska patriotyka: teksty i zavdannia. 5–11 klasy [Ukrainian patriotism: texts and tasks. 5–11 grades]. Navchalno-metodychnyi posibnyk. Kyiv: Feniks, 144. https://lib.iitta.gov.ua/738206/1/BNV%20KSV%202024%20Patriotyka.pdf. [in Ukrainian]
 
DidacticsДата: Неділя, 2024-Чер-30, 22.45.29 | Повідомлення # 6
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Проскура Оксана Іллівна
Луцак Олена Віталіївна
Манжелій Оксана Володимирівна

Освітня дипломатія у контексті формування громадянської культури

Порушуються актуальні питання розвитку освітньої дипломатії у контексті формування в учнів громадянської культури як запоруки майбутнього відновлення країни, входження в європейський освітній простір, реалізації аксіологічних підвалин функціонування держави, запобігання локальним і глобальним викликам. Водночас акцентується на важливих аспектах інструментального потенціалу освітньої дипломатії. Наголошується на концептуальних основах функціонування Київської гімназії східних мов № 1 – Асоційованої школи ЮНЕСКО. Йдеться зокрема про розроблену Концепцію розвитку освітньої дипломатії і її роль у процесах управління гімназією.

Бібліографічний опис: Проскура О. І., Луцак О. В., Манжелій О. В. Освітня дипломатія у контексті формування громадянської культури. Формування громадянської культури в новій українській школі: традиційні та інноваційні практики : збірник наукових статей VII Усеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції / [за заг. ред. Г. Л. Єфремової, С. М. Луценко]. Суми: РВВО СОІППО (http://surl.li/uemxq), 2024. С. 1–9. URL: https://drive.google.com/file/d/1mDVRvL9YLhlkQce1FvOC6jcHEQYGeIxM/view.

Завантажити статтю можна також за цим прикріпленням:
Прикріплення: poi_at_all.pdf (243.2 Kb)
 
DidacticsДата: Неділя, 2024-Чер-30, 23.02.48 | Повідомлення # 7
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Бондаренко Неллі Володимирівна
Косянчук Сергій Володимирович


Емоційний інтелект лідера у контексті педагогічної діяльності

Інтелектуальний розвиток особистості ґрунтується на фактичних знаннях. Відтворення, оновлення і збагачення інтелектуального потенціалу України пріоритетизується у контексті сучасних і прийдешніх викликів. Діалогізація, аксіологізація, компетентнізації освіти як система, заснована на сучасних підходах та інтелектуально орієнтованих методах, формує середовищний потенціал сучасного закладу загальної середньої освіти. Справжні лідери володіють здатністю керувати змінами і ризиками у процесі досягнення спільної мети навіть за складних умов, виявляючи емоційний інтелект і вміння адаптуватися до змін. Емоційний інтелект і адаптивність лідерської діяльності у контексті шкільної практики додають керівникові упевненості у власних переконаннях, підкріплених глибоким розумінням філософських теорій і концепцій, провідних методик і підходів, психологічних аспектів впливу на мотивацію, самооцінку і взаємодію у колективі.

Бібліографічні описи: 
ДСТУ 8302:2015: Бондаренко Н. В., Косянчук С. В. Емоційний інтелект лідера у контексті педагогічної діяльності. Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14–19 лютого 2024 року). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 188–196. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739164.

REFERENCES: Bondarenko, N. V., & Kosianchuk, S. V. (2024). Emotsiinyi intelekt lidera u konteksti pedahohichnoi diialnosti [Emotional intelligence of a leader in the context of pedagogical activity]. Liderstvo i obdarovanist: suchasnyi naukovyi dyskurs i osvitnia praktyka : materialy Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi onlain-konferentsii (Kyiv, 14–19 liutoho 2024 roku). Kyiv: Instytut obdarovanoi dytyny NAPN Ukrainy, 88–196. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/739164. [in Ukrainian]

Прямий лінк: https://lib.iitta.gov.ua/id....onf.pdf
 
DidacticsДата: Неділя, 2024-Чер-30, 23.06.41 | Повідомлення # 8
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Бондаренко Неллі Володимирівна
Косянчук Сергій Володимирович


Читання як метод навчання у контексті емоційної адаптивності, свідомості і стійкості

Адаптивність, свідомість і стійкість розглянуто як метаконтекст у процесі читання – важливого вміння ХХІ століття. Читання як метод навчання впливає на емоційну адаптивність, свідомість і стійкість особистості учня, уконтекстнюється з розвитком емоційного інтелекту. Правильно організоване читання формує і розвиває інтелект, креативне і критичне мислення, ціннісні орієнтації, уміння аналізу і синтезу, уміння працювати з текстами самостійно, знаходити необхідну інформацію, робити висновки тощо.

Бібліографічні описи:
ДСТУ 8302:2015: Бондаренко Н. В., Косянчук С. В. Читання як метод навчання у контексті емоційної адаптивності, свідомості і стійкості. Наука, освіта і технології в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Ізмаїл, 2 квітня 2024 р.). Ізмаїл: ЦФЕНД; Полтава: Видавництво ПП «Астрая», 2024. С. 7–9. URL: https://lib.iitta.gov.ua/740310/1/BNV%20KSV%202024%2004%20Izmail.pdf

REFERENCES: Bondarenko, N. V., & Kosianchuk, S. V. (2024). Chytannia yak metod navchannia u konteksti emotsiinoi adaptyvnosti, svidomosti i stiikosti [Reading as a learning method in the context of emotional adaptability, consciousness and resilience]. Nauka, osvita i tekhnolohii v XXI stolitti: naukovi idei ta mekhanizmy realizatsii : zbirnyk tez dopovidei mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (Izmail, 2 kvitnia 2024 r.). Izmail: TsFEND; Poltava: Vydavnytstvo PP «Astraia», 2024. S. 7–9. https://lib.iitta.gov.ua/740310/1/BNV%20KSV%202024%2004%20Izmail.pdf
[in Ukrainian]
 
DidacticsДата: Неділя, 2024-Чер-30, 23.10.19 | Повідомлення # 9
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Бондаренко Неллі Володимирівна
Косянчук Сергій Володимирович


Феномен українського патріотизму: переосмислення, збагачення, трансформація

Досліджено сутність понять патріот, патріотизм, герой, героїзм, героїзація; відстежено їх нерозривну єдність і еволюцію у ретроспективі й сьогоденні; актуалізовано зв’язки з такими поняттями як цінності, совісність, геніальність, дбайливість, емпатія; констатовано співіснування різних концепцій героя; розкрито феномен і природу патріотизму й героїзму в історії України і в умовах нинішніх екзистенційних викликів українству; з’ясовано й підтверджено прикладами специфічні ознаки українського патріотизму й героїзму у контексті російсько-української війни. Акцептуація сучасного відтинку героїчної історії України прийдешніми поколіннями, чимдовше збереження й міжпоколінна трансмісія пам’яті про Героїв узалежнені від того, наскільки учнівство буде обізнане з індивідуальними історіями Героїв, які поклали життя і здоров’я за незалежність України. Надано конкретні методичні рекомендації.

Бібліографічні описи:
ДСТУ 8302:2015: Бондаренко Н. В., Косянчук С. В. Феномен українського патріотизму: переосмислення, збагачення, трансформація. Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів : матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 27 березня – 2 квітня 2024 року). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 299–313. URL: https://lib.iitta.gov.ua/740415/1/BNV-KSV-2024-04-iod.pdf.

REFERENCES: Bondarenko, N. V., & Kosianchuk, S. V. (2024). Fenomen ukrainskoho patriotyzmu: pereosmyslennia, zbahachennia, transformatsiia [The phenomenon of Ukrainian patriotism: rethinking, enrichment, transformation]. Natsionalna nauka i osvita v umovakh viiny RF proty Ukrainy ta suchasnykh tsyvilizatsiinykh vyklykiv : materialy V Vseukrainskoi mizhhaluzevoi naukovo-praktychnoi onlain-konferentsii (Kyiv, 27 bereznia – 2 kvitnia 2024 roku). Kyiv: Instytut obdarovanoi dytyny NAPN Ukrainy, 299–313. https://lib.iitta.gov.ua/740415/1/BNV-KSV-2024-04-iod.pdf [in Ukrainian]
 
DidacticsДата: Неділя, 2024-Чер-30, 23.13.52 | Повідомлення # 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Бондаренко Неллі Володимирівна
Косянчук Сергій Володимирович


Діалогічні методи як інструмент розвитку емоційного інтелекту учнів

Діалогічні методи навчання, такі як дискусія, діалог, історія успіху (Storytelling), шість капелюшків мислення, гри, синектики тощо характеризуються значним потенціалом для розвитку емоційної пластичності, креативності й емоційного інтелекту. Утім, традиційними засобами навчання потенціал цих діалогічних методів не розкриватиметься сповна. Тож пропонуємо педагогічним працівникам звернути увагу на такі малозастосовні і водночас перспективні форми й засоби як: віртуальна реальність; онлайн-платформи для проведення дискусій і обговорень; ігрові платформи для навчання; інтерактивне відео (застосування відеоматеріалів з можливістю вибору сценаріїв для обговорення); інтерактивні вебінари і майстер-класи; інтерактивні книги й електронні ресурси; мобільні додатки; подкасти й аудіокниги; симуляції; синхронні й асинхронні обговорення; технології штучного інтелекту; фліп-уроки тощо.

Бібліографічні описи:
ДСТУ 8302:2015: Бондаренко Н., Косянчук С. Діалогічні методи як інструмент розвитку емоційного інтелекту учнів. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХVI: Miejsce i znaczenie kognitywistyki w rozwoju nauki i edukacji / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń. Drohobych: Poswit, 2024. С. 62–65. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/740589/

REFERENCES: Bondarenko, N., & Kosianchuk, S. (2024). Dialohichni metody yak instrument rozvytku emotsiinoho intelektu uchniv [Dialogic methods as a tool for developing school pupil’ emotional intelligence]. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХVI: Miejsce i znaczenie kognitywistyki w rozwoju nauki i edukacji / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń. Drohobych: Poswit, 62–65,  https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/740589/  [in Ukrainian]

Прямий лінк: https://lib.iitta.gov.ua/id....Uzh.pdf
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS