Савченко Михайло Пилипович
На долю освіти України XXI століття випала велика гуманістична місія, що передбачає істотну трансформацію світоглядних орієнтацій і самосвідомості юних громадян, розвитку національно-патріотичного виховання особистості та її громадянської відповідальності, участі в розвитку демократії в Україні, протистояння антиукраїнським силам, інтеграції національної системи освіти у європейський і світовий культурно-освітній простір, забезпечення культурно-духовного імунітету перед загрозою космополітичної ерозії, насичення суспільства ідеями національної гідності й гордості, високоморальності, ідеалами патріотичного державницького служіння. Особливої актуальності набуває розвиток морально-громадянських цінностей учнів, особистості громадянина-патріота України – демократичної держави, формування ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості у дітей та молоді, які повинні здійснюватися на прикладах героїчної боротьби українського народу за самовизначення і творення власної держави, ідеалів свободи, соборності та державності.
Бібліографічний опис: Савченко М. Ігор Качуровський як визначний українець, патріот у навчальному курсі «Людина і світ» у контексті розвитку морально-громадянських цінностей учнів. Наш український дім. Науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. 2018. №2. С. 81–84.