Неділя, 2024-Грд-22, 23.52.55
Didactics.ua | RSS
 
Головна Публікації. 2018 рік - Форуми для педагогічних працівниківРеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Публікації. 2018 рік
DidacticsДата: Четвер, 2021-Чер-24, 22.17.30 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1 » 2018 рік
 
DidacticsДата: Четвер, 2021-Чер-24, 22.39.29 | Повідомлення # 2
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Проскура Оксана Іллівна

Київська гімназія східних мов №1 — відкрита соціально-педагогічна система, яка посідає визначне місце в реалізації завдань вітчизняної загальної середньої освіти XXI століття та в інтеграції української школи в міжнародний освітній простір. Це єдиний в Україні державний заклад освіти, у якому учні з 1 по 11 клас навчаються двох інозем-них мов — однієї зі східних мов (китайської, японської, арабської, перської, гінді, турецької, корейської) за авторськими навчальними програмами та другої іноземної – англійської мови. Гімназія — із 2005 року — асоційована школа ЮНЕСКО.


Бібліографічний опис: Проскура О. І. Київська гімназія східних мов №1. Літопис сучасної освіти і науки України: Наукові школи, авторські системи і концепції / Ред. колегія: В. Г. Кремень, В. І. Луговий, О. М. Топузов [та ін.]. Київ: Альфа-Віта, 2018. С. 136–137.
Прикріплення: 2018-POI_KGSM.pdf (50.1 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 00.14.58 | Повідомлення # 3
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Луцак Олена Віталіївна

Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку культурно-мовних цінностей учнів на уроках української мови на засадах компетентнісного, діяльнісного й особистісно орієнтованого підходів. На основі чинних державних документів (Державного стандарту базової і повної середньої освіти, оновленої навчальної програми), Концепції нової української школи, сучасної методики навчання, досвіду дослідно-експериментальної роботи окреслено роль ціннісного підходу в становленні особистості учня як громадянина-патріота, компетентного мовця. Особливу увагу приділено питанню комунікативної компетентності. Авторка пропонує приклади використання ситуативних завдань, які поєднують знаннєвий, діяльнісний, ціннісний компоненти й орієнтовані на особистісний досвід учнів.


Бібліографічний опис: Луцак О. Проблема компетентнісно орієнтованого підходу до розвитку культурно-мовних цінностей учнів на уроках української мови. Українська мова і література в школі. 2018. № 2. С. 45–48.
Прикріплення: 2018_Luts.OV.pdf (279.5 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 16.50.15 | Повідомлення # 4
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

На долю освітиУкраїни XXI століття випала велика гуманістична місія, що передбачає істотну трансформацію світоглядних орієнтацій і самосвідомості юних громадян, розвитку національно-патріотичного виховання особистості та її громадянської відповідальності, участі у розвитку демократії в Україні, протистояння антиукраїнським силам, інтеграції національної системи освіти у європейський і світовий культурно-освітній простір, забезпечення культурно-духовного імунітету перед загрозою космополітичної ерозії, насичення суспільства ідеями національної гідності й гордості високоморальності. ідеалами патріотичного державницького служіння. Особливої актуальності набуває розвиток морально-громадянських цінностей учнів, особистості громадянина-патріота України демократичної держави, формування ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості у дітей та молоді, які повинні здійснюватися на прикладах героїчної боротьби українського народу за самовизначення і творення власної держави, ідеалів свободи, соборності та державності.

Бібліографічний опис: Савченко М. Патріотизм і відданість Україні Василя Стуса у навчальному курсі «Людина і світ» у контексті розвитку морально-громадянських цінностей учнів. Комунікативний дискурс: наукова рецепція та стилістика перекладу : зб. матеріалів Всеукраїнської наук.-практ. конф., м. Київ, 15-16 березня, 2018 р. Київ: Міленіум, 2019. С. 72–74.
Прикріплення: SMP_2018_Stus.pdf (135.6 Kb)
 
DidacticsДата: Субота, 2021-Чер-26, 10.48.06 | Повідомлення # 5
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

На долю освіти України XXI століття випала велика гуманістична місія, що передбачає істотну трансформацію світоглядних орієнтацій і самосвідомості юних громадян, розвитку національно-патріотичного виховання особистості та її громадянської відповідальності, участі в розвитку демократії в Україні, протистояння антиукраїнським силам, інтеграції національної системи освіти у європейський і світовий культурно-освітній простір, забезпечення культурно-духовного імунітету перед загрозою космополітичної ерозії, насичення суспільства ідеями національної гідності й гордості, високоморальності, ідеалами патріотичного державницького служіння. Особливої актуальності набуває розвиток морально-громадянських цінностей учнів, особистості громадянина-патріота України – демократичної держави, формування ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості у дітей та молоді, які повинні здійснюватися на прикладах героїчної боротьби українського народу за самовизначення і творення власної держави, ідеалів свободи, соборності та державності.

Бібліографічний опис: Савченко М. Ігор Качуровський як визначний українець, патріот у навчальному курсі «Людина і світ» у контексті розвитку морально-громадянських цінностей учнів. Наш український дім. Науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. 2018. №2. С. 81–84.

Прикріплення: SMP_2018_Kachu.pdf (192.1 Kb)
 
DidacticsДата: Вівторок, 2022-Тра-03, 20.33.15 | Повідомлення # 6
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
Косянчук Сергій Володимирович (співавтор)

Формуваннязмісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект

Монографію присвячено актуальним питанням формування змісту профільного навчання. Основну увагу зосереджено на теоретико-методологічному аспекті. Зміст монографії, побудований з урахуванням сучасних здобутків з теорії навчання, послідовно висвітлює результати наукових пошуків співробітників відділу дидактики. У роботі розкрито концептуальні засади формування змісту профільного навчання, дидактичні основи варіативного компонента змісту освіти в старшій школі, аксіомогічні засади формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових, основні підходи до конструювання змісту навчання в старшій школі на основі його інтеграції, метапредметні основи формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових.

Бібліографічний опис: Васьківська Г. О., Кизенко В. І., Косянчук С. В., Барановська О. В. [та ін.]. Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект: кол. монографія / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. Київ: КОНВІ ПРІНТ 2018. 260 с.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS