Понеділок, 2024-Кві-29, 05.58.19
Didactics.ua | RSS
 
Головна Публікації. 2021 рік - Форуми для педагогічних працівниківРеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Форуми для педагогічних працівників » Київська гімназія східних мов № 1 » Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1 » Публікації. 2021 рік (Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1. 2021 рік)
Публікації. 2021 рік
DidacticsДата: Четвер, 2021-Чер-24, 15.56.07 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1 » 2021 рік
 
DidacticsДата: Четвер, 2021-Чер-24, 16.01.20 | Повідомлення # 2
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Проскура Оксана Іллівна

В освітньому просторі гімназії активно формуються принципово новіуправлінських зв’язки і стосунки. На передньому плані – інноваційність управлінсько-педагогічної діяльності, науковий супровід освітнього процесу, освітня дипломатія, моніторинг якості освітньої діяльності та якості освіти і т.ін. Саме на цьому тлі й розвивається своєрідна наукова школа гімназії.

Бібліографічний опис: Проскура О. І. Розвиток наукової школи у системі управлінсько-педагогічної діяльності гімназії. Priority directions of science and technology development. The 5th International scientific and practical conference (January 24-26, 2021). SPC – Sci-conf.com.ua, Kyiv, Ukraine. 2021. Pp. 859–865.

Файл PDF можна скачати і тут (див. нижче) -
Прикріплення: POI_2021_NaukSH.pdf (468.0 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2021-Чер-24, 17.31.21 | Повідомлення # 3
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Бондаренко Неллі Володимирівна, Косянчук Сергій Володимирович

У статті актуалізовано ідею пропозитивностіяк визначальну для органічного входження українців у світове співтовариство і членства України в Європейському Союзі. Обґрунтовано необхідність утвердження пропозитивності як національної ідеї через освіту і культуру, становлення пропозитивного світосприймання, розвитку пропозитивного думання як важливих складників проєктування прийдешнього, життєвого успіху кожної особистості й прогресу суспільства загалом. Наголошено на необхідності увідповіднення української системи освіти завданням розвитку пропозитивності, уконтекстнення пропозитивності в процес компетентнізації школи, розроблення наукових засад життєствердної освіти, аксіологізації освітнього процесу, системного збагачення всіх його компонентів.

Бібліографічнийопис: Bondarenko N., Kosianchuk S. Propositive thinking as a determinants of axiologization of the educational process [Пропозитивне думання як детермінантааксіологізації освітнього процесу] Selected aspects of digital society development. Monograph (Ed. by T. Nestorenko and A. Ostenda). PublishingHouse of University of Technology, Katowice, 2021 106-114. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/725705
 
DidacticsДата: Четвер, 2021-Чер-24, 17.35.22 | Повідомлення # 4
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Бондаренко Неллі Володимирівна, Васьківська Олена Євгеніївна, Косянчук Сергій Володимирович

У статті обґрунтована актуальність проблеми оновлення традиційних методів навчання мови в контексті діалогізації освітнього процесу в цілому. Сфокусовано увагу на тому, що актуальність діалогізації основних сфер життя згодом буде тільки зростати в умовах взаємопов’язаного й взаємозалежного глобализированного цифрового світу. Доведено безальтернативність діалогізації освітнього процесу; необхідність перезавантаження традиційних репродуктивних методів навчання мови на основі діалогізації освітнього процесу; теоретично обґрунтовано сутність, роль, місце, визначені шляхи й засоби діалогізації навчання мови як інструмента оновлення традиційних репродуктивних методів навчання; зазначені перевірені способи функціонального збагачення традиційних репродуктивних методів навчання мови новими сучасними ефективними методами. Акцентовано важливість широкого розуміння діалогу, що вчені відносять до категорії людинознавства; об'єктивна потреба розширити діапазон спілкування вчителя і учнів, наповнити його значущим для обох сторін значеннєвим змістом; схарактеризовано різницю між звичайним і навчальним діалогом; визначено й описано головні умови діалогізації навчання мови, а саме: застосування особистісно орієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів; утвердження в освітньому процесі суб'єкт-суб'єктних стосунків; побудова навчання на соціокультурній, текстовій і запитально-відповідна діяльність основі; впровадження в освітній процес сучасних діалогічних методів, елементів евристичного й проблемного навчання; діалогічна трансформація традиційних репродуктивних методів навчання; широке застосування інтерактивних форм навчання. Найпершою умовою діалогізації освітнього процесу визнано оволодіння учнями запитально-відповідною діяльністю. Представлено й описано розроблену авторами класифікаційну модель запитань.

Бібліографічний опис: Бондаренко Н. В., Васьковская Е. Е., Косянчук С. В. Диалогизация как ресурс изучения языка в контексте обновления традиционных методов обучения. Humanitarian Balkan Research. 2021. Vol. 5. № 1(11). С. 10–15. (DOI: 10.34671/SCH.HBR.2021.0501.0001). URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/724617
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 20.15.44 | Повідомлення # 5
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

У Київській гімназії східних мов №1 з 1956 року й донині (1956–1990 pp. – Київська середня школа-інтернат №1 з поглибленим вивчення китайської мови; 1990–2003 pp. – Київська гімназія-інтернат східних мов №1; з 2003 року – Київська гімназія східних мов №1) учні 1–11 класів навчаються китайської мови та другої іноземної – англійської. На уроках китайської мови, сходознавства, української та зарубіжної літератур учні цитують Лесю Українку у перекладах Ге Баоцюаня, який у 1989 році відвідав наш заклад освіти, перебуваючи в Україні.

Бібліографічний опис: Савченко М. Леся Українка в Китаї. Соціокомунікативний простір України: історія та сьогодення : зб. матеріалів IV Міжнар. очно-дистанційної наук.-практ. конф. до 150-річчя від Дня народження Лесі Українки. Київ, 25-26 лютого. 2021 р. Київ: Міленіум. 2021. С. 95–97.
Прикріплення: 2021_SMP_Lesia.pdf (168.4 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 20.17.36 | Повідомлення # 6
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Масловська Людмила Григорівна

Східні стежини знайшли відображення у творчій спадщині Лесі Українки – видатної поетеси, драматурга, перекладача, літературного критика, фольклориста. У поетичних творах Лесі Українки часто повторюються два слова «крила» і «пісня». Можливо, тому, що найдужчою мрією її завжди було злетіти, переборюючи окови слабкого тіла. Рядки її віршів, наповнені м'якими і сумними наспівами рідної землі, де б вона не знаходилася: під спекотним сонцем Єгипту, під сірим і дощовим небом Німеччини, чи на березі Середземного моря в Греції. Вона завжди і в усьому намагалася відшукати радість, навіть у малому У ній жив неприборканий дух. Самозабутньо, ночами, навчалася мови; болгарської, іспанської, латиської, давньогрецької, італійської, польської, німецької, не кажучи вже про англійську і французьку. Глибоко цікавилася географією, історією Сходу та східних культур, історією мистецтва і релігій.

Бібліографічний опис: Масловська Л. Леся Українка і Схід. Соціокомунікативний простір України: історія та сьогодення: зб. матеріалів IV Міжнар. очно-дистанційної наук.-практ. конф. до 150-річчя від Дня народження Лесі Українки. Київ, 25-26 лютого. 2021 р. Київ: Міленіум. 2021. С. 38–40.
Прикріплення: 2021_MLG_Lesia.pdf (142.7 Kb)
 
DidacticsДата: Неділя, 2021-Чер-27, 17.27.02 | Повідомлення # 7
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Масловська Людмила Григорівна


Мета уроку: ознайомитишколярів з життєвим і творчим шляхом Г. Сковороди – філософа, просвітителя, поета, висвітлити яскраві сторінки життя, ідеї, пошуки та прагнення одного з найкращих синів України; формувати усвідомлене розуміння учнями поняття «життя», його унікальності, цінності, значущості для кожної особистості; визначити своє місце в ньому; спонукати їх до роздумів над важливими життєвими проблемами; ставлення до власного життя, праці та життя інших людей як до найвищої цінності; розвивати вміння коментувати зміст афоризмів, уміння грамотно висловлювати власні думки; спонукати до пошукової та дослідницької діяльності; усвідомлювати, що пошуки та правильний вибір «сродної праці», праці за покликанням, є дійсним вираженням людини, її життєдіяльності і самоутвердження; виховувати моральні якості, громадянськість, формувати культуру почуттів, любов до культурної спадщини свого народу.

Бібліографічний опис: Масловська Л. Г. Християнські морально-етичні ідеали Г. С. Сковороди. Ідея «сродної праці»в байці «Бджола і Шершень». Повчальний характер та художні особливості збірки «Байки Харківські». Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Ніжин: ПП Лисенко, 2021. Вип. № 1 (19). С. 35–53.
Прикріплення: MLH-21-skov.pdf (876.5 Kb)
 
DidacticsДата: Неділя, 2021-Чер-27, 17.29.55 | Повідомлення # 8
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Мета і завдання уроку: схарактеризувати процес розвитку освіти в радянській Україні в умовах утвердження комуністичного тоталітарного режиму, ідеологізації національно-культурного життя, освіти в УСРР/УРСР; виокремити тенденції на припинення українізації та посилення русифікаторської політики; зупинитися на етапах розвитку освіти в м. Києві, на історії будівництва шкіл у місті Києві та в Святошині в 30-ті роки XX ст.; визначити витоки історії Київської гімназії східних мов № 1 (1936–1941 роки); назвати причини появи іспанських дітей-сиріт та їх навчання в освітніх установах Святошина.

Бібліографічний опис: Савченко М. П. Освіта в радянській Україні в 30-ті роки. Школа та іспанські діти в Святошині (методична розробка уроку з історії України з теми «Освіта, наука, література та мистецтво в радянській Україні» розділу 4 «Утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні», 10 клас). Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцеюЧернігівської обласної ради. Ніжин: ПП Лисенко, 2021. Вип. № 1 (19). С. 66–76.
Прикріплення: SMP-21-sviat.pdf (232.3 Kb)
 
DidacticsДата: Неділя, 2021-Чер-27, 17.32.30 | Повідомлення # 9
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Математична освіта – важлива складова загальноосвітньої підготовки учнів. Її місце в системі загальної середньої освіти визначається її роллю в інтелектуальному, соціальному і моральному розвитку особистості, розумінні принципів будови і використання сучасної техніки, нових інформаційних технологій, сприймання наукових і технічних ідей, формування наукової картини світу, сучасного світогляду і гуманістичних цінностей. У Київській гімназії східних мов №1 розроблено, рішенням педагогічної ради затверджено та реалізується План заходів щодо проведення Року математичної освіти у закладі освіти.

Бібліографічний опис: Савченко М. П. Рік математичної освіти у Київській гімназії східних мов № 1 (план заходів). Науково-методичний вісник Ніжинськогообласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Ніжин: ППЛисенко, 2021. Вип. № 1 (19). С. 92–101.
Прикріплення: SMP-21-Rik.pdf (189.3 Kb)
 
DidacticsДата: Неділя, 2021-Чер-27, 17.35.10 | Повідомлення # 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

У статті схарактеризовано діяльність клубу юних дипломатів Київської гімназії східних мов №1 як молодіжного об’єднання для вивчення культурних надбань народів країн світу, мов яких навчаються учні, для здійснення народної дипломатії, розвитку дружби із ровесниками закладів освіти країн Сходу та розвитку дружніх відносин Київської гімназії східних мов №1 з країнами Сходу в освітній та культурній сферах з метою полікультурного виховання учнів. Автор наводить зміст Положення про клуб юних дипломатів та розкриває напрямки його діяльності в період 1992–2017 років.

Бібліографічний опис: Савченко М. П. Клуб юних дипломатів Київської гімназії східних мов № 1. Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Ніжин: ПП Лисенко, 2021. Вип. № 1 (19). С. 106–121.
Прикріплення: SMP-21_klub.pdf (318.4 Kb)
 
DidacticsДата: Вівторок, 2022-Тра-03, 19.32.14 | Повідомлення # 11
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Косянчук Сергій Володимирович

У статті дидактичну технологію схарактеризовано як сукупність взаємозв’язаних дій і операцій педагогічного працівника і здобувачів освіти з використанням відповідного інструментарію, що забезпечує формування компетентностей суб’єктів освітньої діяльності.

Бібліографічний опис статті в Енциклопедії освіти: Косянчук С. В. Дидактична технологія. Енциклопедія освіти / Нац. акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень]: 2-ге вид., допов. та перероб. Київ: Юрінком Інтер, 2021. С. 221–222.
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/731013
 
DidacticsДата: Вівторок, 2022-Тра-03, 19.33.21 | Повідомлення # 12
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Косянчук Сергій Володимирович

У статті йдеться про моделювання в педагогіці, що є загальнонауковим методом дослідження педагогічних об’єктів, відображуваних у моделях. Результати таких досліджень переносяться з моделі на педагогічний об’єкт.

Бібліографічний опис статті в Енциклопедії освіти: Косянчук С. В. Моделювання в педагогіці. Енциклопедія освіти / Нац. акад. пед. наук України; [гол. ред. В.Г. Кремень]: 2-ге вид., допов. та перероб. Київ: Юрінком Інтер, 2021. С. 583–584.
https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/731014
 
DidacticsДата: Вівторок, 2022-Тра-03, 19.33.30 | Повідомлення # 13
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Косянчук Сергій Володимирович

У статті йдеться про визначення профілю освітньої програми як важливий етап у її проєктуванні.

Бібліографічний опис статті в Енциклопедії освіти: Косянчук С. В. Профіль освітньої програми. Енциклопедія освіти / Нац. акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень]: 2-ге вид., допов. та перероб. Київ: Юрінком Інтер, 2021. С. 832.
Прикріплення: KSV_Profil.pdf (154.0 Kb)
 
DidacticsДата: Вівторок, 2022-Тра-03, 19.33.37 | Повідомлення # 14
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Косянчук Сергій Володимирович

Фундаменталізація освіти – це спрямованість освіти на формування стрижневих, системотвірних і методологічно значущих понять, теоретичних конструктів і уявлень, поглядів, узагальнених та універсальних знань, ключових компетентностей, загальної культури та узагальнених способів мислення і діяльності.

Бібліографічний опис статті в Енциклопедії освіти: Косянчук С. В. Фундаменталізація освіти. Енциклопедія освіти / Нац. акад. пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень]: 2-ге вид., допов. та перероб. Київ: Юрінком Інтер, 2021. С. 1069–1070.
Прикріплення: KSV_Fundament.pdf (146.5 Kb)
 
DidacticsДата: Вівторок, 2022-Тра-03, 20.24.48 | Повідомлення # 15
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Масловська Людмила Григорівна

Мовленнєвий розвиток здобувачів освіти й культура мовлення як складовазагальної культури особистості визнаються одними з найважливіших критеріїв у процесі становлення людини як члена діджиталізованого суспільства, спрямованого на сталий розвиток. Процес опанування мови та її культури пов’язаний зі здобуттям навичок правильно розмовляти й писати, точно висловлювати свою думку, активно використовувати мовні знання, грамотно застосовувати їх. Досконале
володіння мовою стає важливим компонентом загальної культури особистості, сприяє грамотній підготовці здобувачів освіти в різних сферах, оскільки саме
творче використання засобів мовлення повною мірою виявляє професійні обдарування особистості, сприяє її самотворенню та самовираженню.

Бібліографічний опис: Масловська Л. Г. Мовленнєвий розвиток гімназистів у контексті мовної світоглядності. Priority directions of science and technology development. Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf.com.ua». Kyiv, Ukraine. 2021. Pp. 500–506.
Прикрепления:
Прикріплення: MLH_2021_Kyiv_K.pdf (631.7 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 11.53.41 | Повідомлення # 16
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Ахмад Олена Рудольфівна

Уроки арабської мови – урокиформування культури міжетнічних стосунків. Учитель використовує інформацію з підручників, виданих у Сирії, Лівані, Лівії. Добираючи навчальні матеріали та адаптуючи їх, не порушуємо принципу автентичності, науковості та історизму.

Бібліографічнийопис: Ахмад О. Р. Агатангел Кримский і навчання арабської мови. Україна між Сходом і Заходом: проблеми і перспективиміжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 21-22жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 17–18.
Прикріплення: Akhmad_2021-AK-.pdf (335.8 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.03.59 | Повідомлення # 17
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Вдовиченко Карина Богданівна

Досвід середньовічнихкорейських учених дозволив їм узагальнити в системі нової корейської графіки хангиль різні сфери знаннь: історичні знання про графічні знаки зображені на давніх китайських печатках, лінгвістичні знання про принципи китайського, уйгурського й монгольського письма, фонетичні знання про місце й спосіб артикуляції звуків та їх уживання в структурі складу і слова, а також знання про духовні начала інь і ян.

Бібліографічний опис: Вдовиченко К. Б. Корейська мова в іншомовній освіті в Київській гімназії східних мов № 1. Україна між Сходом і Заходом:проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф.,м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 19–20.
Прикріплення: Vdovych_2021-AK.pdf (337.8 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.08.40 | Повідомлення # 18
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Карпенко Зоя Миколаївна

Київська гімназія східнихмов № 1 відзначає 85-річчя успішної освітньої діяльності та по праву називається флагманом іншомовної освіти в Україні, у міжкультурному діалозі народів Європи та Сходу. Зміст навчання японської мови (як і інших східних мов) забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на засадах оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою.

Бібліографічний опис: Карпенко З. М. Японська мова в гімназії: культурно-мовні цінності Країни Вранішнього Сонця у діалозі культур. Україна між Сходом іЗаходом: проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф.,м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 29–31.
Прикріплення: Karpenko_2021-A.pdf (176.6 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.11.57 | Повідомлення # 19
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Луцак Олена Віталіївна

Агатангел ЮхимовичКримський – видатний вчений-енциклопедист, письменник, поет, педагог, літературний критик, перекладач, етнограф, ім’я якого повернулося до нас із забуття. Народившись у 1871 році на Волині у російськомовній родині (його батько був кримським татарином, а мати походила з польсько-литовського роду із Білорусі), він почувався українцем та присвятив своє життя розбудові української науки. Любов до української мови йому прищепили Павло Житецький та Михайло Драгоманов ще під час навчання у колегії Павла Ґалаґана.

Бібліографічний опис: Луцак О. В. Агатангел Кримський і формування українських національних цінностей на уроках української мови. Україна між Сходом іЗаходом: проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф.,м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 189–190.
Прикріплення: Lutsak_2021-AK-.pdf (336.8 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.15.33 | Повідомлення # 20
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Манжелій Оксана Володимирівна

Наприкінці березня 2021 року Міністерство закордонних справ України вперше в історії нашої держави ухвалило Стратегію публічної дипломатії, у якій сформульовано 7 напрямів діяльності для просування позитивного іміджу України, серед яких важливе місце посів науково-освітній напрям. Згідно зі Стратегією, науково-освітня дипломатія – це напрям публічної дипломатії, що допомагає побудувати міцні партнерські відносини з іншими країнами чи регіонами завдяки науково-освітньому обміну; вирішувати глобальні, регіональні та національні виклики з використанням наукових здобутків; формувати зовнішньополітичні рішення з урахуванням фактичних даних.

Бібліографічний опис: Манжелій О. В. Школа освітньої дипломатії – перший крок до успіху майбутнього українського дипломата. Україна міжСходом і Заходом: проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар.наук.-практ. конф., м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 68–70.
Прикріплення: Manzh_2021-AK-.pdf (174.5 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.18.38 | Повідомлення # 21
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Масловська Людмила Григорівна

А. Кримський – яскравийпредставник літератури модернізму. Загальне визнання йому як поетові принесла збірка «Пальмове гілля», яка насичена орієнтальною тематикою і поєднує в собі мистецькі традиції Сходу і Заходу, та один з перших в Україні прозових модерністських творів – повість «Андрій Лаговський».

Бібліографічний опис: Масловська Л. Г. «Я мушу бути українофілом»: велич постаті Агатангела Кримського. Україна між Сходом і Заходом: проблеми іперспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф.,м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 192–194.
Прикріплення: Maslov_2021-AK-.pdf (166.4 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.25.53 | Повідомлення # 22
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Мілюк Катерина Степанівна

Китайська мова і культура викликають величезний інтерес в Україні, в усьому світові. Зростає суспільний запит й інтерес до оволодіння найскладнішою мовою у світі. Китайська мова в Україні, в системі загальної середньої освіти, має свою історію, й налічує 65 років. Навчання китайської мови було започатковано в 1957 р. у Київській середній школі-інтернаті № 1 з поглибленим вивченням китайської мови. У Київській гімназії – інтернаті східних мов №1 (1990 – 2003 pp.) й донині – у Київській гімназії східних мов №1 посідає провідне місце.

Бібліографічний опис: Мілюк К. С. Навчання китайської мови у педагогічній системі Київської гімназії східних мов № 1. Україна між Сходом і Заходом:проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф.,м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 167–169.
Прикріплення: Miliuk_2021-AK-.pdf (137.1 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.28.43 | Повідомлення # 23
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Олійник Алла Михайлівна

Розвиток сучасної освітипотребує забезпечення сучасної молоді високоякісною мовною освітою відповідно до європейської та орієнтує на формування міжпредметної компетенції, яка є підґрунтям для якісного засвоєння знань в інформаційно-комунікативному мовному просторі. Тому актуальними залишаються перспективи навчання української мови на основі поєднання матеріалу, інтегрованого навколо певної темп.

Бібліографічний опис: Олійник А. М. Формування міжпредметної компетенції учнів на уроках української мови (на матеріалі поезій Омара Хаяма). Українаміж Сходом і Заходом: проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар.наук.-практ. конф., м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 93–94.
Прикріплення: Oliinyk_2021-AK.pdf (176.7 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.30.50 | Повідомлення # 24
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Проскура Оксана Іллівна

Розвиток економічних, культурних та політичних зв’язків України з країнами Сходу зумовлює неослабне зацікавлення у вивченні мов і культур цього регіону. Однією з найпопулярніших мов є китайська, носії якої становлять шосту частину населення нашої планети. Тільки за останні роки понад 50 випускників Київської гімназії східних мов № 1 стали студентами провідних закладів вищої освіти КНР. Зустрічний рух КНР до різнопланової співпраці з європейськими країнами стимулює вивчення китайської мови як у Європі в цілому, так і в Україні зокрема.

Бібліографічний опис: Проскура О. І. Київська гімназія східних мов № 1 – важливий фактор українсько-китайських культурно-освітніх відносин. Україна між Сходом і Заходом: проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар.наук.-практ. конф., м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 98–99.
Прикріплення: Proskura_2021-A.pdf (202.1 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.33.08 | Повідомлення # 25
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

На різних етапах розвиткуіншомовної освіти у Київській гімназії східних мов №1 (Київська середня школа-інтернат №1 з поглибленим вивченням китайської мови в 1956–1991 pp., Київська гімназія-інтернат східних мов №1 в 1991–2003 pp., з лютого 2003 р. Київська гімназія східних мов № 1) заклад освіти виконував державне
замовлення на побудову педагогічної системи, виходячи із засад внутрішньої та зовнішньої політики України (до 1991 р. УРСР у складі СРСР). За радянської доби (1986–1991 pp.) Київська середня школа-інтернат № 1 була інтегрована в систему поновлених радянсько-китайських відносин. На різних етапах становлення освіти в незалежній Україні, крім китайської мови, було запроваджено в 1991 р. навчання японської мови, в 1992 р. арабської, перської, гінді мов, в 1995 р. турецької мови, в 1986 р. корейської мови, в 1998 р. в’єтнамської мови) за авторськими навчальними програмами поглибленого вивчення мов, посібниками, підручниками.

Бібліографічний опис: Савченко М. П. Гімназія у культурно-освітньому діалозі «Україна–Схід» (1986–2016 pp.). Україна між Сходом і Заходом: проблеми іперспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф.,м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 99–101.
Прикріплення: Savch_2021-AK-.pdf (178.9 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.36.28 | Повідомлення # 26
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Сегеда Жанна Петрівна

Україна активно встановлюєтісні економічні та культурні звязки з країнами Сходу, долає окремі релігійні, мовні та політичні стереотипи. Зокрема, штучно створенні уявлення про неприязнь нашого народу до іновірців та їхньої культури. Варто зазначити, що східна література відіграла неабияку роль у творчості українських письменників. Зокрема цікаво дослідити поетичну творчість видатного українського сходознавця Агатангела Кримського та великої поетеси Лесі Українки.

Бібліографічний опис: Сегеда Ж. П. Компаративний аналіз художньої творчості орієнталістнчного спрямування Агатангела Кримського та Лесі Українки. Українаміж Сходом і Заходом: проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар.наук.-практ. конф., м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 198–200.
Прикріплення: Seheda_2021-AK-.pdf (161.7 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.38.52 | Повідомлення # 27
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Сократова Людмила Геннадіївна

На етапі реформування системи загальної середньої освіти, зокрема, іншомовної освіти в Україні, становлення НУШ, особливого значення набуває мовна підготовка особистості-носія культурно-мовних цінностей українського народу, засвоєння цінностей інших народів як умови успішної міжкультурної комунікації. Навчання китайської мови учнів Київської гімназії східних мов № 1 (з 1956 р.) на сучасному етапі направлене на досягнення здобувачами освіти комунікативної компетенції, в готовності до живого, невимушеного спілкування з носіями мови в типових ситуаціях соціокультурної сфери. Зрозуміло, що така мета вимагає суттєвого оновлення змісту іншомовної освіти на всіх рівнях – від відбору, організації і розподілу мовного і мовленнєвого матеріалу до прийомів його введення і роботи з ним, моделюючи дидактичні засоби іншомовної освіти (підручники, навчальні посібники, робочі зошити, збірники вправ тощо).

Бібліографічний опис: Сократова Л. Г. Навчання китайської мови учнів гімназії: проблема моделювання дидактичних засобів для НУШ. Україна між Сходом іЗаходом: проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф.,м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 101–103.
Прикріплення: Sokr_2021-AK-.pdf (178.0 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.42.27 | Повідомлення # 28
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Тельчарова Вікторія Вікторівна

Особливість бібліотекиКиївської гімназії східних мов № 1 – наявність літератури східними мовами (арабською, в’єтнамською, гінді, китайською, корейською, перською, турецькою, японською). У зв’язку зі специфічним завданням закладу освіти філологічного профілю, бібліотекою проводиться популяризація серед учнів літератури країн Сходу, ознайомлення з видатними постатями сходознавців.

Бібліографічний опис: Тельчарова В. В. Агатангел Кримський у контексті просвітницької роботи бібліотеки гімназії. Україна між Сходом і Заходом: проблеми іперспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф.,м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 207–208.
Прикріплення: Telchar_2021-AK.pdf (159.6 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.45.26 | Повідомлення # 29
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Ухіна Надія Миколаївна

Україна як рівноправний суб’єкт міжнародних відносин, розбудовуючи національну систему освіти, враховує набутий досвід у вивченні історії, економіки, культури своїх сусідів, сприяє її інтеграції у світовий культурно-освітній простір. До таких сусідів відносимо Турецьку Республіку, яка визнала державну Незалежність України 16 грудня 1991 року та встановила дипломатичні відносини з нашою державою 3 лютого 1992 року. З 1993 року у Київській гімназії-інтернаті східних мов № 1 (з 2003  року – Київська гімназія східних мов №1) було запроваджено навчання турецької мови учнів 1-11 класів за авторськими навчальними програмами поглибленого вивчення мови.

Бібліографічний опис: Ухіна Н. М. Турецька мова у контексті розвитку комунікативної компетентності гімназистів у педагогічній системі іншомовної освіти. Україна між Сходом і Заходом: проблеми і перспективи міжкультурноїкомунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб.матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 50–52.
Прикріплення: Uhina_2021-AK-.pdf (176.2 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2022-Тра-06, 12.48.43 | Повідомлення # 30
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Хмелькова Джаміля Валіуллівна

Із 1992 року у Київській гімназії-інтернаті східних мов № 1 (нині Київська гімназія східних мов №1) запроваджено навчання мови гінді учнів 1-11 класів за авторськими навчальними програмами, посібниками, підручниками. Заклад освіти – колективний член товариства дружби «Україна – Індія» з 1993 року. Вчителі мови гінді К. Довбня, О. Борділовська, Є. Реутов, М. Дуднік, Д. Хмелькова на різних етапах навчання мови гінді стали першопроходцями в організації іншомовної освіти в Україні засобами мови гінді.

Бібліографічний опис: Хмелькова Д. В. Навчання мови гінді у контексті розвитку культурологічної компетентності учнів гімназії. Україна між Сходом і Заходом:проблеми і перспективи міжкультурної комунікації (до 150-річчя від дня народження Агатангела Кримського) : зб. матер. міжнар. наук.-практ. конф.,м. Київ, 21-22 жовт. 2021 p. Київ: НУБіП України, 2021. С. 104–106.
Прикріплення: Khmelk_2021-AK-.pdf (177.2 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-11, 22.30.43 | Повідомлення # 31
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Олійник Алла Михайлівна

У статті проаналізовано міжпредметні зв’язкиморфології з орфографією на уроках української мови в гімназії. Досліджено правописні норми іменників, прикметників, дієслів, числівників, займенників в історичному аспекті. Актуальною проблемою сучасної лінгводидактики є обґрунтування лінгвістичних засад навчання морфології української мови в гімназії, що визначають зміст і обсяг навчального матеріалу з урахуванням типологічних характеристик здобувачів освіти. Методика чутливо реагує на зміни в мовознавстві, це відображено передусім у регулярному оновленні змісту програм, до яких розробники систематично вводять окремі наукові положення, що здобули наукове визнання й стали загальновживаними.

Бібліографічний опис: Олійник А. М. Лінгвістичні засади навчання морфології української мови в гімназії: історичний аспект. ІІІ International Scientific and Practical Conference «Interaction of society and science: problems and prospects». October 05–08, 2021. London, England. С. 354–359. URL: https://isg-konf.com. Available at : DOI: 10.46299/ISG.2021.II.III
Прикріплення: OAM_Lingv.pdf (288.8 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-11, 22.36.07 | Повідомлення # 32
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Олійник Алла Михайлівна

У статті розглянуто контроль якості знань учнів на уроках української мови як важлива методологічна структурна ланка, що реалізується через освітню, творчу та практичну діяльність та допомагає вчителеві контролювати рівень засвоєння навчального матеріалу безпосередньо під час його опрацювання та на підсумковому етапі. Система освіти спрямована на якість отриманих знань, тому невідʼємною складовою освітнього процесу є безпосередній контроль успішності засвоєння учнями навчального матеріалу з української мови як важлива методологічна структурна ланка, що реалізується через навчальну, творчу та практичну діяльність учасників процесу. Перевірка знань є не лише завершальним етапом в оволодінні повним змістовим блоком, а й своєрідною сполучною ланкою в системі навчальної діяльності учнів, що допомагає вчителеві контролювати рівень засвоєння навчального матеріалу безпосередньо під час його опрацювання та на підсумковому етапі.

Бібліографічний опис: Олійник А. М. Контроль якості знань учнів на урокахукраїнської мови. V International Scientific and Practical Conference «Trends in science and practice of today». October 19–22, 2021, Ancara, Turkey. С. 354–356. URL: https://isg-konf.com/wp-cont....DAY.pdf.Available at: DOI:10.46299/ISG.2021.II.V
Прикріплення: OAM_Kontr.pdf (382.6 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-11, 22.39.13 | Повідомлення # 33
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Олійник Алла Михайлівна

У статті розглянуто принципи індивідуалізації тадиференціації на на уроках української мови в гімназії. Проаналізовано їхню роль у процесі навчання морфології старшокласників та створенні атмосфери співробітництва між усіма учасниками освітнього процесу. Визначено загальний напрям у розробленні стратегій і тактик навчання української мови на історичній основі.

Бібліографічний опис: Олійник А. М. Навчання морфології української мови в гімназії: принципи індивідуалізації тадиференціації. ІІ International Scientific and Practical Conference «Trends in the scientific development». September 28 – October 01, 2021. Vancouver, Canada. С. 288–291. URL: https://isg-konf.com.Available at: DOI: 10.46299/ISG.2021.II.II
Прикріплення: OAM_Morfol.pdf (354.6 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-11, 22.42.01 | Повідомлення # 34
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Олійник Алла Михайлівна

У статті описано сучасний урок української літературив гімназії. Проаналізовано інтерактивні методи та прийоми, визначено їхню ефектичність на різних етапах уроку, що сприяє креативному вивченню художнього твору, зближує навчання з життям, показує шляхи практичного застосування опрацьованого матеріалу. Сучаснийурок української літератури в гімназії спрямований на розвиток пізнавальної діяльності учнів, що у подальшому слугуватиме процесові здобуття знань та формуванню умінь. Як доводить вивчення практичного досвіду вчителів української та світової літератури, використання інтерактивних методів на сьогодні – найефективніший спосіб організації навчання, який сприяє не лише розвитку пізнавальних та комунікативних здібностей учнів, а й спонукає до відкритості, активності та мобільності усіх учасників навчального процесу.

Бібліографічний опис: Олійник А. М. Сучасний урок української літератури в гімназії: інтерактивні методи та прийоми. VIInternational Scientific and Practical Conference «Innovative technologies in science and practice». October 26–29, 2021. Haifa, Israel. С. 329–332. URL: https://isg-konf.com. Available at: DOI:10.46299/ISG.2021.II.VI.
Прикріплення: OAM_Urok.pdf (308.0 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-11, 22.49.38 | Повідомлення # 35
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Олійник Алла Михайлівна, Житнікова Світлана Миколаївна

У статті йдеться про розробку бінарного уроку української мови та математики з використанням інтерактивних методів, у якому автори узагальнили та систематизували вивчене учнями 6 класу з морфології, лексикології, орфографії та фразеології (українська мова) та розробили практичні задачі на відсотки, дії з іменованими величинами (математика).

Бібліографічний опис: Олійник А. М., Житнікова С. М. Лінгвістично-математичний ярмарок (методична розробка бінарного уроку української мови та математики для 6 класу). Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. 2021. Вип. №2(20). С. 74–80.
Прикріплення: OAM_ZhSM_Ukr.pdf (1.11 Mb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 14.33.29 | Повідомлення # 36
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Ахмад Олена Рудольфівна

Іншомовна освіта є невід’ємною частиною суспільства, у центрі увагизавжди був і буде всебічний розвиток особистості, формування її світогляду, умінь та навичок, цінностей. На сучасному етапі освіта це не тільки великий багаж знань і результати тестів, сьогодні на головний план виходить формування в учнів самовизначення, загального розвитку та напряму до самореалізації. Іноземні мови посідають важливе місце в системі освіти у зв’язку з активними соціальними та інформаційно-технічними змінами в сучасному житті, збільшеною потребою в міжнародному та міжкультурному спілкуванні – спілкуванні з представниками різних країн світу, налагодженні зв’язків зі Сходом, а саме з арабським сходом.

Бібліографічний опис: Амад О. Розвиток громадянської та соціальної компетентностей засобами змісту підручника арабської мови. Компетентнісноорієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб. матер. наук.-метод.семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 61–66.
Прикріплення: AOR_2021-sem-.pdf (305.9 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 14.36.23 | Повідомлення # 37
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Бойцова Зоя Юріївна

У Національній доктрині розвитку освіти в Україні і Концепції навчаннясхідних мов, йдеться про важливість збереження різноманітних методів навчання з метою освіти та підтримки інтересу учнів молодшого шкільного віку. На думку зарубіжних педагогів, одним із шляхів досягнення активності учнів на уроці є використання ігрової діяльності поряд з іншими методами. На уроках східних мов особливо часто вчителі використовують рольові та імітаційні ігри, театральні інсценівки, ігри-дискусії, адже вони особливо підходять для всіх етапів вивчення східної мови.

Бібліографічнийопис: Бойцова З. Організація ігрової діяльності на уроці східної мови у початковій школі як засіб розвитку культурно-мовних цінностей здобувачів освіти. Компетентнісно орієнтованенавчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб. матер. наук.-метод.семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 81–87.
Прикріплення: BZ_2021-sem-.pdf (379.7 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 14.43.50 | Повідомлення # 38
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Карпенко Зоя Миколаївна

У Законі України «Про освіту» міжнародне співробітництво визначено якважливу умову формування у здобувачів загальної середньої освіти, особливо старшої профільної школи, культурно-мовних демократичних цінностей, поваги до традицій та звичаїв партнерів по комунікації. Найефективнішим засобом усвідомлення свого майбутнього сучасними учнями є планування власної життєвої стратегії у світі, де відбуваються прискорений науково-технічний прогрес, який характеризується інформаційною перенасиченістю під впливом глобалізаційних тенденцій. Двосторонні зв’язки між Японією й Україною нині набули динамічного розвитку. Саме цей історичний період став ґрунтовним для відновлення національної свідомості, виховання поваги до українського, цінування української мови і традицій. Формування цінностей нового формату в установленні національної ідентичності та власного державотворення мають спільні риси з уявленням ціннісних орієнтирів японців

Бібліографічнийопис: Карпенко З. Культурно-мовні цінності японців у діалозі культур на уроках японської мови. Компетентнісноорієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб. матер.наук.-метод. семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021.
С. 54–58.
Прикріплення: KZ_2021-sem-.pdf (350.8 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 14.47.55 | Повідомлення # 39
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Мілюк Катерина Степанівна

Китайська мова і культура викликають величезний інтерес в Україні, вусьому світові. Зростає суспільний запит й інтерес до оволодіння найскладнішою мовою у світі. Китайська мова в Україні, в системі загальної середньої освіти, має свою історію, й налічує 65 років. Навчання китайської мови було започатковано в 1957 році в Київській середній школі-інтернаті № 1 з поглибленим вивченням китайської мови. У Київській гімназії-інтернаті східних мов № 1 (1990–2003 рр.) а нині – у Київській гімназії східних мов № 1 – китайська мова посідає провідне місце. У 2006 році створено Концепцію навчання східних мов у Київський гімназії східних мов № 1.

Бібліографічнийопис: Мілюк К. Навчання китайської мови учнів у педагогічній системі Київської гімназії східних мов № 1. Компетентнісноорієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб. матер. наук.-метод.семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 54–60.
Прикріплення: MK_2021-sem-.pdf (313.5 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 14.51.47 | Повідомлення # 40
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Подгорний Геннадій Вікторович

Відкритість України світові, встановлення дипломатичних, торговельних, економічних, наукових, культурно-освітніх відносин із Ісламською Республікою Іран закцентували проблему вивчення перської мови, яка зумовлюється досягненнями іранської культури як важливого чинника міжкультурної комунікації та міждержавних відносин. Установлення дипломатичних відносин між Україною та Іраном 22 січня 1992 року, підписання Декларації про принципи дружнього співробітництва поставили перед Україною проблему підготовки фахівців-знавців перської мови і культури.

Бібліографічнийопис: Подгорний Г. Перська мова як джерело пізнання етнічної ментальності та цінностей іранців в освітньому середовищі гімназії. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальноїсередньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб.матер. наук.-метод. семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 69–72.
Прикріплення: PG_2021-sem-.pdf (350.2 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 14.57.51 | Повідомлення # 41
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Проскура Оксана Іллівна

Київську гімназію східних мов № 1 називають школою діалогу мов ікультур. Учні 1–11 класів навчаються однієї зі східних мов: китайської, японської, арабської, перської, гінді, турецької, корейської за авторськими навчальними програмами вчителів східних мов гімназії та в 1–11 класах англійської мови як другої іноземної. Заклад освіти працює за нетиповою освітньою програмою та індивідуальним навчальним планом. Гімназія співпрацює з Посольствами країн Сходу в Україні, з МЗС України, закладами вищої освіти в Україні та за кордоном. Педагоги є активними учасниками міжнародних науково-практичних конференцій з актуальних проблем сучасної освіти в Україні, а учні – активні учасники, переможці різноманітних творчих конкурсів, пов’язаних з іноземними мовами.

Бібліографічний опис: Проскура О. Вітальне слово. Компетентнісноорієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб. матер. наук.-метод.семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 7–8.
Прикріплення: POI_2021-sem-.pdf (273.0 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 15.05.31 | Повідомлення # 42
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Сократова Людмила Геннадіївна

На етапі реформування системи загальної середньої освіти, зокрема іншомовної освіти в Україні, становлення Нової української школи (НУШ), особливого значення набуває мовна підготовка особистості – носія культурно-мовних цінностей українського, інших народів, оскільки неможливо бути успішним фахівцем, професіоналом, не володіючи мовами міжнародного спілкування. Важливим засобом формування у здобувачів початкової освіти умінь і навичок іншомовного говоріння, читання, слухання й письма є підручник. Значущість цього виду навчальної літератури полягає в тому, що він визнаний основним носієм змісту освіти і засобом навчання, а для учнів 1–4-х класів – основним джерелом знань.

Бібліографічний опис: Сократова Л. Моделювання дидактичних засобів у процесі навчання китайської мови учнів у Новій українській школі: компетентнісний підхід. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб. матер. наук.-метод. семінару, м. Київ,23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 72–80.
Прикріплення: SL_2021-sem-.pdf (337.8 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 15.10.06 | Повідомлення # 43
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

Педагогічна система Київської гімназії східних мов №1 – асоційованої школи ЮНЕСКО в контексті реалізації завдань розвитку загальної середньої освіти на сучасному етапі, на етапі розбудови Нової української школи будується на засадах компетентнісного підходу. На різних етапах становлення та розвитку іншомовної освіти в Київській гімназії східних мов № 1 за роки незалежності України педагогічний колектив закладу освіти вирішував завдання відповідно до стратегій розвитку загальної середньої освіти. Навчання східних та англійської мов учнів 1–11 класів вимагало компетентнісного підходу до побудови відповідних моделей освітнього й виховного процесів. На сучасному етапі особливість змісту та якість іншомовної освіти узалежнені від стратегій і тенденцій розвитку шкільної іншомовної освіти, зокрема, комунікативного спрямування освітнього процесу, застосування діяльнісної технології, навчання культурі¸ іншомовного спілкування, особистісно орієнтованої парадигми, культурологічного спрямування освітньої діяльності на засадах інноваційних підходів в урочній, позаурочній, позашкільній роботі для формування в учнів іншомовної, комунікативної, полікультурної компетентностей.

Бібліографічний опис: Савченко М. Новітні технології навчання іноземних мов – у практику роботи Київської гімназії східних мов № 1. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальноїсередньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб.матер. наук.-метод. семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 16–19.
Прикріплення: SMP_2021-sem-.pdf (274.3 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 15.12.56 | Повідомлення # 44
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Саліх Саліх Абд

На етапі інтеграції України у світове співтовариство та здійснення освітніх реформ зростає роль іноземних мов, у тому числі арабської, у розвитку міжнародних культурно-освітніх відносин, міжкультурної комунікації. Розширення міжнародного співробітництва України актуалізує роль перекладу як особливого виду міжкультурної комунікації, виду мовного посередництва, мета якого максимально наблизити двомовну комунікацію до одномовної. У Київській гімназії східних мов № 1, Асоційованій школі ЮНЕСКО, учні 1–11 класів серед багатьох східних мов навчаються арабської як першої іноземної мови та другої – англійської. У педагогічній системі іншомовної освіти в гімназії практикується систематичне залучення носіїв арабської мови як мовно-культурних особистостей.

Бібліографічний опис: Саліх Саліх Абд. Носій арабської мови у розв’язанні лінгвокультурних, соціокультурних і міжкультурних проблем комунікації учнів. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальноїсередньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб.матер. наук.-метод. семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 66–69.
Прикріплення: SSA_2021-sem-.pdf (310.0 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 15.13.56 | Повідомлення # 45
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Цільмак Світлана Олексіївна

На етапі реформування системи загальної середньої освіти, запровадження нових освітніх технологій, утілення нових підходів до оволодіння іноземною мовою важливого значення набуває шкільний підручник, безпосередньо пов’язаний з актуальними цілями сучасної освіти. Історичний досвід свідчить, що чим динамічніше змінюється педагогічне осмислення проблем навчання, тим радикальніші зміни відбуваються і в змісті, і в структурі шкільного підручника. Освітній зміст підручника покликаний забезпечувати пріоритетний розвиток індивідуальних здібностей та позитивного особистісного потенціалу школярів у процесі оволодіння ними знаннями, нормами і цінностями, а також розвитку міжкультурного спілкування.

Бібліографічний опис: Цільмак С. Особливості використання підручників англійської мови як засобу міжкультурної комунікації (на прикладі НМК ОN SCRREN B2). Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальноїсередньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб.матер. наук.-метод. семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 44–49.
Прикріплення: TsSv_2021-sem-.pdf (317.0 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-12, 15.16.57 | Повідомлення # 46
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Ухіна Надія Миколаївна

Україна як рівноправний суб’єкт міжнародних відносин, розбудовуючи національну систему освіти, враховує набутий досвід у вивченні історії, економіки, культури своїх сусідів, сприяє її інтеграції у світовий культурно-освітній простір. До таких сусідів відносимо Турецьку Республіку, яка визнала державну Незалежність України 16 грудня 1991 року та встановила дипломатичні відносини з нашою державою 3 лютого 1992 року. Туреччина досягла значних успіхів у багатьох сферах, підтримує територіальну цілісність України, розвиває відносини з нашою державою в багатьох сферах, у тому числі в культурно-освітній. Вивчення турецької мови стало нагальною потребою в Україні та формує готовність громадян до міжкультурної взаємодії, сприяє вихованню культури миру, толерантності, розвиває почуття дружби українського й турецького народів.

Бібліографічний опис: Ухіна Н. Турецька мова в контексті розвитку культурно-мовних щнностей та комунікативної компетентності гімназистів у системі шкільної іншомовної освіти. Компетентнісноорієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: симбіоз педагогічної науки і шкільної практики : зб. матер. наук.-метод.семінару, м. Київ, 23 верес. 2021 р. (ел. вид.). До 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка, 2021. С. 50–54.
Прикріплення: UkhN_2021-sem-.pdf (323.5 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-18, 22.18.26 | Повідомлення # 47
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Саліх Саліх Абд

Автор тезисно висвітлює шляхи активізації наукових досліджень з проблем сходознавства на теренах закладу загальної середньої освіти – Київської гімназії східних мов № 1, учні якої беруть ак­тив­ну участь унайрізноманітніших сходознавчих проєктах. Кому­нікативна компетентність розглянута за трьома складниками – лінгвістичним; мовленнєвим, соціокультурним.

Бібліографічнийопис: Саліх С. А. Роль носія арабської мови у розв’язанні лінгвокуль­турних, соціокультурних та міжкультурних проблем комунікації. Питання сходознавства в Україні : метер. V Всеукр. наук.-метод.конф. з між­нар. участю, м. Харків, 15 квіт. 2021 р. Харків, 2021. С. 142–144.
Прикріплення: 2021-04-15_SSA_.pdf (412.1 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2022-Тра-18, 22.44.42 | Повідомлення # 48
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Ахмад Олена Рудольфівна

Стаття присвячена громадянознавчим проблемам у змісті навчання арабської мови як засобу розвитку громадянської компе­тентності учнів гімназії. Автор визначає тенденції розвитку цієї сфери в теорії та практиці сучасної середньої загальноосвітньої школи, що є актуальною й перспективною проблемою для української освітньої теорії і практики.

Бібліографічнийопис: Ахмад О. Арабська мова як чинник розвитку громадянської компетентності учнів. Формуваннягромадянської культури в новій українській школі: традиційні та інноваційні практики : зб. наук. ст. / [за заг. ред. С. М. Луценко].Суми, 2021. С. 1–12. URL: https://drive.google.com/file/d/1XVhWsLG3O06q72ciHlQJLxW75cEyVAOB/view
Прикріплення: Akhmad_2021_Sum.pdf (436.9 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-19, 11.36.43 | Повідомлення # 49
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

На всіх етапах краєзнавчої експедиції застосовуються різноманітні методи досліджень – загальнонауковий, дисциплінарний, системний, у тому числі біографічний, наративний методи, літературний, картографічний, статистичний, візуальний (спостереження) щоденників вчених, освітян, епістолярної спадщини, опублікованих мемуарів, спогадів, публікацій періодичних видань тощо. Здійснюються попереднє вивчення маловідомих сторінок, «білих плям» в історії освіти України, вітчизняної педагогіки на основі дослідження архівних матеріалів, фондів місцевих краєзнавчих, державних історичних, педагогічних музеїв.

Бібліографічний опис: Савченко М. Славні імена на педагогічній карті України. Всеукраїнська педагогічна краєзнавча акція. Формування громадянськоїкультури в новій українській школі: традиційні та інноваційні практики : зб.наук. ст. / [за заг. ред. С. М. Луценко]. Суми, 2021. С. 1–13. URL: https://drive.google.com/file/d/1CUt21hs91t2UNGXpmsVCJPqyGJzEX9LX/view
Прикріплення: SNP_2021_Slavni.pdf (91.6 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2022-Тра-19, 11.36.59 | Повідомлення # 50
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Савченко Михайло Пилипович

У статті автор окреслює науково-теоретичні підходи до організації екскурсійної діяльності учнів Київської гімназії східних мов №1 у контексті краєзнавчої роботи зі святошинознавства як краєзнавства. Висвітлена розроблена юними дослідниками тематика краєзнавчих екскурсій для учнів, педагогів, батьків, місцевої громади. Наголошується на важливості наведених форм крає­знавчої, зокрема екскурсійної роботи у розвитку громадянської активності здобувачів освіти, їх соціокультурної взаємодії з метою охорони історико-культурної спадщини Святошина.

Бібліографічний опис: Савченко М. Святошинознавство в контексті розвитку громадянської активності учнів в екскурсійній діяльності. Формуваннягромадянської культури в новій українській школі: тради­ційні та інноваційні практики : зб. наук. ст. / [за заг. ред. С. М. Лу­ценко].Суми, 2021. С. 1–13. URL: https://drive.google.com/file/d/1Z9EKYgUHfeoutsyA95Qm8WA1FQ362hM2/view
Прикріплення: SNP_2021_Sviato.pdf (232.3 Kb)
 
Форуми для педагогічних працівників » Київська гімназія східних мов № 1 » Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1 » Публікації. 2021 рік (Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1. 2021 рік)
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS