Didactics.ua
Четвер, 2020-Грд-03, 12.50.06
Didactics.ua | RSS
 
Головна Спілкування з учасниками форуму - Форум «Самоосвіта вчителів»РеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Didactics  
Форум «Самоосвіта вчителів» » Didactics » Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання » Спілкування з учасниками форуму
Спілкування з учасниками форуму
DidacticsДата: Вівторок, 2020-Бер-24, 18.38.27 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline

Вітаємо на Форумі
«Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання» –
http://didactics.ucoz.ua/forum/
Ви переглядаєте тему
Спілкування з учасниками форуму http://didactics.ucoz.ua/forum/2-4-1

Не повертаючись назад, Ви можете перейти на будь-яку тему:
«Дидактичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-8-1

«Дидактичний супровід дистанційної самоосвіти вчителів» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-9-1

«Методичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-5-1

«Реалізація педагогічних технологій» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-6-1

Шановні освітяни!
Перед нами постала проблема реалізації освітнього процесу за дистанційною формою навчання.
Відділ дидактики пропонує науково-методичний супровід реалізації сучасних педагогічних технологій,
а також здійснення обміну навчальними матеріалами, що сприятиме ефективності дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти.
Пропонуйте теми для обговорення, долучайтеся до обговорення, діліться своїми напрацюваннями.

Чекаємо на Ваші листи: didactics@ukr.net

Відділ дидактики.
Прикріплення: 3075920.png(14.9 Kb)
 
DidacticsДата: Вівторок, 2020-Бер-24, 20.31.26 | Повідомлення # 2
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Нормативноправова база дистанційного навчання

Закони.
Закон України «Про вищу освіту»,
Закон України «Про Національну програму інформатизації»,

Постанови.
Постанова Верховної Ради України «Про затвердження Завдань Національної програми інформатизації на 2006-2008 роки» № 3075-IV від 4 листопада 2005 р.,
Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Державної програми «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці» на 2006-2010 роки» від 7 грудня 2005 р. № 1153,
Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Програми розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки» від 23 вересня 2003 р. № 1494,
Постанова Міністерства освіти і науки України «Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні» від 20 грудня 2000 р., Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» від 25.04.2013 № 466.

Укази.
Указ Президента України «Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні» від 31
липня 2000 року № 928/2000.

Рішення.
Рішення Колегії Міністерства освіти і науки України «Про стан і перспективи розвитку дистанційного навчання в Україні» від 23 червня 2005 р..

Накази.
Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Вимог до вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти, наукових, освітньо-наукових установ, що надають освітні послуги за дистанційною формою навчання з підготовки та підвищення кваліфікації фахівців за акредитованими напрямами і спеціальностями» від 30.10.2013 № 1518,
Наказ Національної академії «Про Тимчасове положення про заочно-дистанційну форму навчання» від 11 липня 2003 року № 89 (у редакції наказу Національної академії від 19 лютого 2010 р. № 71, зі змінами).

 
DidacticsДата: Середа, 2020-Бер-25, 15.06.26 | Повідомлення # 3
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Увага! Формується Список публікацій науковців, педагогів-практиків з проблем дистанційного навчання. Мета -- сприяння самоосвіті і використання змісту публікацій у науковій і освітній практиці.
У процесі формування Списку публікацій з проблем дистанційного навчання вже взяли участь:
Діденко Галина Олександрівна, учитель-методист, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Южненська Авторська М. П. Гузика експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І–ІІІ ступенів Южненської міськради Одеської області»;
Жукова Алла Георгіївна, директор гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва, кандидат педагогічних наук;
Замаскіна Поліна, директор гімназії № 290 м. Києва;
Корякіна Лідія Валентинівна, учитель української мовита літератури, вчитель-методист Пісківської гуманітарної гімназії, смт Пісківка Бородянського району Київської області;
Савченко Михайло Пилипович, учитель-методист історії, заступник директора з навчально-методичної роботи Київської гімназії східних мов № 1.

Файл у форматі *.doc див. у наступному повідомлені .

Надсилайте свої пропозиції до Списку. Після опрацьовання буде сфомовано новий файл і розміщено в одному з наступних повідомлень.
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Бер-25, 15.08.25 | Повідомлення # 4
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Список публікацій науковців, педагогів-практиків з проблем дистанційного навчання.

Версія списку від 2020/03/25
Прикріплення: v.2020-03-25.doc(45.0 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 07.28.42 | Повідомлення # 5
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Пропозиції до списку літератури надіслала О. В. Барановська, канд. пед. наук, старш. наук. співроб. відділу дидактики. Пропозиції на розгляді. Готується нова версія списку.

Олена Володимирівна, покликаючись на Ashley Murphy, "The Future of Online Learning", June 17, 2019 / https://www.onlinestudies.com/article/the-future-of-online-learning/, зазначає, що:
Онлайн-навчання - це доступність та всеосяжність. Це усуває фізичні бар'єри, які заважають багатьом людям задовольняти академічні та кар'єрні амбіції...Більше того, онлайн-навчання може забезпечити всім дітям здобуття першокласної освіти. Завжди знайдеться місце для традиційних методів навчання на основі класу, але навіть вони все більше інтегруються в Інтернет-навчання. І хоча майже неможливо передбачити, за якими напрямами нас захопить технологія, онлайн-навчання стане важливою частиною закладів освіти в всьому світі.

У статті Dian Schaffhauser, "Updated: Free Resources for Schools During COVID-19 Outbreak", 03/25/20, https://thejournal.com/article....ak.aspx йдеться про досвід упровадження дистанційного навчання в умовах пандемії.
Дякуємо!
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 07.51.23 | Повідомлення # 6
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Увага! Формується Список публікацій науковців, педагогів-практиків з проблем дистанційного навчання. Мета -- сприяння самоосвіті і використання змісту публікацій у науковій і освітній практиці.

Надіслати для розміщення на Форумі текстову, ілюстраційну, презентаційну, відео та ін. інформацію можна на поштову скриньку didactics@ukr.net

Для надсилання коротких повідомлень можете скористатися функцією «Зворотний зв’язок»

http://didactics.ucoz.ua/index/0-3
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 16.58.57 | Повідомлення # 7
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Центр інноваційної освіти "Про.Світ" розпочав опитування вчителів та директорів шкіл щодо реалізації дистанційного навчання, аби цілісно сформувати картину української освіти на сьогодні та об'єктивно оцінити ситуацію. Опитування відбувається анонімно.

Посилання на опитування: https://forms.gle/T6U4T31dMy1Z5Y749

Результати дослідження допоможуть чіткіше зрозуміти ключові виклики, з якими зіткнулися освітяни, та виокремити сильні сторони, які можуть допомогти у розвитку і трансформації дистанційної освіти.

Усі відповіді будуть використані винятково в узагальненому вигляді для аналізу ситуації й формування стратегій із трансформації дистанційної освіти в Україні.

Опитування триватиме до 15 квітня.

Центр інноваційної освіти "Про.Світ" – громадська організація, що об'єднує експертів освітньої галузі для посилення спроможності освітян та освітніх інституцій втілювати зміни заради сталого розвитку освіти.

Сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/CenterPro.Svit
Сайт: http://prosvitcenter.org/
 
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 19.06.58 | Повідомлення # 8
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Список публікацій науковців відділу дидактики.
2019 рік.
Файл у форматі *.doc прикріплено нижче у цьому вікні.
Прикріплення: 2019_Did.doc(248.0 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 19.07.36 | Повідомлення # 9
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Список публікацій науковців відділу дидактики.
2018 рік.
Файл у форматі *.doc прикріплено нижче у цьому вікні.
Прикріплення: 2018_Did.doc(155.0 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 19.08.11 | Повідомлення # 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Список публікацій науковців відділу дидактики.
2017 рік.
Файл у форматі *.doc прикріплено нижче у цьому вікні.
Прикріплення: 2017_Did.doc(157.5 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Бер-27, 11.59.56 | Повідомлення # 11
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
УВАГА!
Розвиток і популяризації української науки – https://ukrlogos.in.ua/

Постійно оновлюваний Список публікацій з проблем дистанційного навчання.

Версія списку від 2020/03/27
Прикріплення: v.2020-03-27.doc(44.0 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Бер-27, 14.57.38 | Повідомлення # 12
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Науковці відділу дидактики доводять, що за умов профільного навчання здобувачі освіти мають стати компетентними не лише у галузях знань, визначених чинними освітніми документами, а набувати індивідуального наукового досвіду, досвіду соціальної взаємодії у соціокультурному середовищі задля визначення себе як майбутнього професіонала у сфері матеріального і нематеріального виробництва [1. Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект : кол. монограф. / [авт. кол.: Г. О. Васьківська, В. І. Кизенко, С. В. Косянчук, О. В. Барановська та ін.]. Київ, 2018. 260 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/713853/ ; 2. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика : кол. монограф. / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. К. : Педагогічна думка, 2015. 288 с. ; 3. Васьківська Г. О. Людина як об’єкт наукового пізнання у контексті суб’єктивного досвіду старшокласників. Молодь і ринок. 2012. № 2 (85). С. 67–71 ; Кизенко В. Технологічний підхід до реалізації профільного навчання: психодидактичний ракурс. Folia Comeniana : Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського / голов. ред. Осадченко І. І. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. С. 42–45. ; Косянчук С. В. Соціалізація та самовизначення особистості: апґрейдери процесу реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : Матер. IІ міжнар. наук.-практ. конф. (21 берез. 2018 р., м. Переяслав-Хмельницький). Київ : Талком, 2018. С. 138–141. URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710382 ; Кравчук О. П. Соціально-політичні та наукові тенденції як дидактичні умови реалізації освітніх ідей. Освіта та розвиток обдарованої особистості. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018. № 4 (71). С. 86–92.].
«Педагогічні технології, які вчитель вважає доцільними у застосуванні для соціалізації старшокласників в умовах профільного навчання <...> можна збагачувати «явищами» професійної, соціальної, розумової і т.ін. діяльності, головне – освітній результат» [Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи : матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 18 квіт. 2019 р. / Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць [за наук. ред. Г. О. Васьківської]. Київ : Фенікс, 2019. С. 83–86, с. 85].

КОМЕНТАР. Збірник матеріалів Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи» у вільному доступі: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717220
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Бер-29, 09.33.30 | Повідомлення # 13
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Відео. «Світ у картинках». Улюблені розваги дітей».
Веде Л. В. Шелестова, д-р пед. наук.
https://www.youtube.com/watch?v=_AeOpSf2gk0
 
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Бер-29, 11.18.43 | Повідомлення # 14
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Постійно оновлюваний Список публікацій з проблем дистанційного навчання.

Версія списку від 2020/03/29
Прикріплення: v.2020-03-29.doc(58.5 Kb)
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Бер-29, 11.21.35 | Повідомлення # 15
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Фотоальбоми на сайті відділу дидактики:

http://didactics.ucoz.ua/photo/
 
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Бер-30, 20.28.30 | Повідомлення # 16
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
30.03.2020|08:24|
Ольга Слоньовська, професор кафедри української літератури ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника», кандидат педагогічних наук, письменниця.

Бути чи не бути урокам української літератури в школі?

http://bukvoid.com.ua/events/culture/2020/03/30/082408.html
 
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-01, 01.23.45 | Повідомлення # 17
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Постійно оновлюваний Список публікацій з проблем дистанційного навчання.

Версія списку від 2020/03/31
Прикріплення: v.2020-03-31.doc(77.5 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Кві-03, 10.53.14 | Повідомлення # 18
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Важлива інформація
Президент України.
Дистанційне навчання в Україні з 6 квітня та інша інформація

https://www.facebook.com/preside....6407869
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Кві-06, 14.31.05 | Повідомлення # 19
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Онлайн стажування для педагогічних і науково-педагогічних працівників на базі Економічного Університету у місті Краків, Польща



Кращий варіант пройти стажування під час карантину - пройти стажування онлайн. Гарна можливість перейняти досвід польських колег. Найкращі спікери від Universitet Ekonomiczne w Krakowie поділяться з вами цінною інформацією та яскравими презентаціями. Стажування передбачає ряд онлайн конференцій в зазначені дати з можливістю дискусії через перекладача з польськими колегами. Цікаві теми, гарні лектори, приємна аудиторія.

Стажування надасть вам нові теоретичні знання, ви опануєте новітніми унікальними методиками, набудете досвіду викладацької діяльності, обміняєтеся корисною інформацією із зарубіжними колегами та отримаєте нові наукові зв’язки. Пройти навчання та отримати цінні знання від цікавих лекторів – основна мета стажування. Стажування організовано за допомогою програмного комплексу ZOOM з перекладом матеріалів та онлайн конференцій на українську мову.

Під час стажування відбудуться відеоконференцій за трьома модулями:
Модуль 1
Новітні та інноваційні методи викладання (дистанційний онлайн-курс та індивідуальна робота).
Модуль 2
Система вищої освіти в Польщі (дистанційний онлайн-курс та індивідуальна робота).
Модуль 3
Система вищої освіти у Європі (дистанційний онлайн- курс та індивідуальна робота).
Економічним Університетом у Кракові видається сертифікат на 120 годин усім учасникам стажування. Програма стажування відбувається з професійним перекладом на українську мову.

Запрошуємо до реєстрації на стажування : https://elpd.com.ua/online-stazhuvannya-uek-2020/
Прикріплення: 0388714.jpg(130.4 Kb)
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Кві-06, 17.32.31 | Повідомлення # 20
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
МОН інформує, 6 квітня 2020 р.

Структуру навчального року та форми організації навчання, зокрема і під час карантину, визначає: педагогічна рада закладу освіти. Відповідне роз'яснення опубліковано на сайті МОН https://mon.gov.ua/ua....-osviti
«У ситуації, в якій сьогодні опинилася Україна і весь світ, ми бачимо, наскільки важлива автономія шкіл та вчителів, що прописана у новому Законі "Про повну загальну середню освіту". Дистанційне навчання у школах відбувається по-різному. І тому саме школи повинні визначати, як вони завершать цей навчальний рік, що потрібно підтягнути та вдосконалити, на чому акцентувати увагу. Ми даємо таку можливість, адже вони краще знають свої особливості, учнів та вчителів. І стандартизований підхід до всіх тут не спрацює» – зазначила т.в.о. Міністра освіти і науки Любомира Мандзій.
Вона нагадала, що навіть не в умовах карантину відповідно до законодавства навчальний рік у школах України має розпочинатися 1 вересня і завершуватися не пізніше 1 липня.
Під час визначення структури і форм навчання педрада має орієнтуватись на освітню програму, навчальний план, вікові особливості учнів, їхній фізичний, психічний та інтелектуальний розвиток; особливості регіону тощо. Орієнтиром мають бути державні стандарти загальної середньої освіти.
Так, під час карантину навчальний матеріал може бути освоєно за допомогою дистанційного навчання. Після карантину - через ущільнення матеріалу з організацією повторення окремих тем.
Також, незважаючи на карантин, учні мають бути переведені до наступного класу та отримати свідоцтва досягнень, а випускники - документи про освіту.
Нагадаємо, 6 квітня для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.

Доступ: https://mon.gov.ua/ua....nya-mon
 
DidacticsДата: Вівторок, 2020-Кві-07, 15.02.55 | Повідомлення # 21
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Українські театри онлайн

Щоб легше пережити ізоляцію – в усьому світі культурні заклади відкривають свої двері для всіх охочих, хоча і віртуально. Що можна подивитися? Де «побувати»? Який концерт послухати? Як і більшість театрів та концертних залів Європи, у цей непростий період українські театри пропонують глядачам переміститися у віртуальний простір. Деякі театри пропонують записи архівів, деякі – трансляцію онлайн, яка відкрита добу. Сайт на допомогу: https://theatre.love/blog....hfyN0tM
А якщо ви хочете подивитися сучасні топові вистави українських театрів, то великий вибір – у вільному доступі на платформі OpenTheatre.

Театри
1. Національна опера України переходить у онлайн: http://www.ustream.tv/channel/national-opera-of-ukraine

2. Національна оперета України: https://kiev.vgorode.ua/news....ktaklej

3. Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка на своєму Youtube-каналі покаже архівні вистави: https://www.youtube.com/channel/UC6PLkJPkrioar9d_FUuNf3A

4. Одеський театр музичної комедії імені Михайла Водяного через день показує вистави у соцмережах. «Золотий фонд» – це ті вистави, яких немає на сцені театру, але вони легендарні та є в запису. За день до показу глядачам пропонують дві вистави, яка набирає найбільшу кількість голосів у соціальних мережах, ту і дивитимуться. Так, за карантин Одеський театр музичної комедії вже показав «Хаджибей, або Любов до 3 000 апельсинів», «Дон Сезар де Базан» та «Силіконова дура.net». Посилання: http://muzkomediya.com/

5. Театр Марії Заньковецької вже порадував глядачів виставами «Політ над гніздом зозулі» та «Сватання на Гончарівці». Відео можна переглянути на офіційних сторінках театру: https://www.zankovetska.com.ua/news....ml#1818

6. Мукачівський драматичний театр проводитиме домашній перегляд щонеділі: дитяча вистава – о 12:00, доросла – о 17:00. Сторінка в ФБ: https://www.facebook.com/zotdik/?hc_location=ufi

7. Львівський академічний театр імені Леся Курбаса же давно викладає «золотий фонд» на своїх сторінках: https://kurbas.lviv.ua/uk/

Вистави світових театрів – онлайн

Починаючи з 15 березня 2020 року Віденська опера https://www.staatsoperlive.com/ щодня безкоштовно подає онлайн записи своїх спектаклів. Онлайн-програма максимально відповідала запланованому на березень розкладу вистав. Стріми постановок починаються на staatsoperlive.com (на платформі треба буде зареєструватися) о 17 або 19 годині (CET) і після цього доступні ще 24 години.

Метрополітен-опера https://www.metopera.org/ з 16 березня 2020 року запустила Nightly Met Opera Streams – безкоштовну серію стримів вистав Live in HD. Глядачам пропонують подивитися трансляції вистав щодня, починаючи з 19:30 за часом Східного узбережжя США (01:30 за київським часом), які залишаться доступні ще 20 годин. Трансляція всіх постановок безкоштовна. Дивитися їх можна на сайті Метрополітен-опера або в мобільному додатку. Генеральний директор театру Пітер Гельб розповів, що щовечора до перегляду глядачам пропонуватимуть оперу з колекції вистав, записаних за останні 14 років.

Большой театр http://media.bolshoi.ru/login щонеділі робить трансляції своїх балетів у кінотеатри всього світу. Цього сезону таких трансляцій буде сім (чотири – наживо; три – у запису). Вистави прямої трансляції доступні за наведеним посиланням. 9 квітня 2020 року транслюватимуться «Коштовності» на музику Габріеля Форе, Ігоря Стравінського та Петра Чайковського (наживо).

Не виходячи з дому можна переглянути вистави Маріїнського театру https://mariinsky.tv

Берлінська опера https://www.staatsoper-berlin.de/de....sie.142 також відкрила доступ до відеозаписів. Доступ до відео почитається о 12.00 і триває 24 години. Розклад на сайті.

Записи вистав Баварської опери https://www.staatsoper.de/en/news/online-schedule-until-19-april.html доступні упродовж двох тижнів з момену розміщення. Три нові постановки онлайн-режимеі: «Снігова Королева» Ханса Абрахамсена, «Юдіфь» Бели Бартока в постановці Кэті Мітчелл та світова прем’єра Марини Абрамович «7 смертей Марії Каллас».

Münchner Kammerspiele – https://www.muenchner-kammerspiele.de/ Щорічно німецький галузевий журнал Theater heute («Театр сьогодні») проводить опитування критиків, за результатами якого кращим визначається німецькомовний драматичний театр. Мюнхенський драмтеатр Münchner Kammerspiele неодноразово ставав володарем цього почесного звання. І він знову визнаний кращим театром країни 2019 року.
[/size]
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-08, 02.31.50 | Повідомлення # 22
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Постійно оновлюваний Список публікацій з проблем дистанційного навчання.

Версія списку від 2020/04/07.
Прикріплення: v.2020-04-07.doc(209.5 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-08, 02.39.54 | Повідомлення # 23
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Розклад для Всеукраїнського онлайн-марафону "Вивчай англійську зараз" STUDY ACADEMY
Прикріплення: 5678255.jpg(341.7 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-08, 14.35.50 | Повідомлення # 24
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Вікторія Довгань,
учитель історії, заступник директора з навчально-виховної роботи, Київська гімназія східних мов №1

На базі конституційного тлумачення нації й основних положень Концепції виховання гуманістичних цінностей в учнів загальноосвітніх шкіл формується поняття «національні цінності». Отже, формування майбутнього громадянина передбачає не тільки розвиток його розумових здібностей, але й засвоєння системи загальнолюдських, в умовах нашої держави національних цінностей і понять, що містяться основі його культури. Наполягаємо, що питання про впровадження цих цінностей в освітній процес набуває важливого соціального значення. Можливо, у перспективі доречно ввести спецкурс «Національне виховання». Підняття цього питання на національному рівні має стати пріоритетом, адже вимога часу – формувати майбутні покоління, які б дбали про своє коріння, уміли зберігати історико-педагогічний досвід свого народу й
поширювати традиції Сходу, пов’язуючи їх з національними.


Джерело: Довгань В. Національні цінності вдіалозі української та східних культур: освітні виміри, особливості формування особистості XXI століття. Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. С. 102–106 (с. 105–106). URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/713039
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Кві-12, 14.49.34 | Повідомлення # 25
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Михайло Савченко, заступник директора з навчально-методичної роботи, вчитель-методистісторії,
Київська гімназія східних мов №1, Заслужений вчительУкраїни

«Місія гімназії: становлення компетентної особистості, розвиток здібностей, обдарувань учнів для забезпечення інтелектуального, культурного потенціалу України. Основні завдання: компетентнісно спрямована освіта для суспільства стійкого розвитку; забезпечення якісної загальноосвітньої, сходознавчої підготовки гімназистів за філологічним профілем; розробка нового змісту особистісно орієнтованої філологічної освіти, перспективних педагогічних технологій, інноваційних навчально-методичних комплексів та їх впровадження у навчально-виховний процес; формування, розвиток ключових життєвих компетенцій випускників гімназії – но­сіїв загальнолюдських, етнонаціональних, громадянських, загальноєвропейських цінностей, полікультурних компетентностей юних громадян-патріотів України; полікультурна освіта та полікультурне виховання особистості на засадах педагогік толерантності, культури миру; інтеграція гімназійної освіти у міжнародний культурно-освітній простір; розробка нового змісту освіти, педагогічних технологій та їх апробація в умовах всеукраїнського рівня дослідно-експериментальної роботи за темою «Реалізація інноваційної моделі культурно-мовних та морально-громадян­ських цінностей учнів» (2012–2019 роки)» (с. 90).


Джерело:
Савченко М. П. Гімназія в українсько-східних міжнародних освітніх зв’язках, у діалозі культур. Дидактика: теорія іпрактика : зб. наук. праць / [за наук. ред.Г. О. Васьківської ; упоряд. С. В. Косянчука]. Київ: Ін-т пед. НАПН України, 2013. С. 85–93.

Стаття у форматі pdf додається: SMP_dtip_2013.pdf (275.9 Kb).
Прикріплення: SMP_dtip_2013.pdf(275.9 Kb)
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Кві-12, 14.50.00 | Повідомлення # 26
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Що показали результати опитування батьків щодо дистанційного навчання?

https://op.ua/news....LMMr3FA

Як проходитиме ЗНО після карантину

https://m.dt.ua/EDUCATI....mxAsFL8
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-22, 10.39.39 | Повідомлення # 27
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Ейдженсі – внутрішня сила і бажання діяти



Наталія Захарчук, кандидат пед. наук (Україна), кандидат філософських наук (Канада), кафедра управління освітою, Університет Саскатчевана, дослідник-докторант Ради з досліджень соціальних та гуманітарних наук

Що можуть українські виші та викладачі перейняти у канадських колег – це відкритість до усього нового. З досвіду кажу, і спілкуюся зі своїми колегами з України.
На жаль, мушу визнати, що все нове чомусь жахає викладачів. Я вже не кажу про якісь окремі технології, а той самий фейсбук, чомусь ні в кого не виникає бажань використовувати його не тільки, щоб переглядати фото друзів і перепощувати контент з інших сторінок. А у Канаді розширюють його застосування і для навчання.
Друга причина, українські викладачі, почасти, бояться втратити свій «вищий» статус.
Більшості здається, що викладач – вищий за студента у процесі навчання. А нема чого втрачати, бо цього статусу вже давно немає, завдяки інтернету. Викладачі – не є вже джерелом єдиноправильної інформації. А досі поводяться як такі.
Невірно. Тому і не можуть усвідомити сповна, яка зараз роль інтернету і дистанційного навчання.
Третє, звісно, кошти. Україна витрачає на освіту більше, ніж більшість країн Європи. А толку менше.
То, може, варто задуматися, на що ці кошти витрачаються. Тепер не важливо, які парти, які стільці, яка дошка.
Може не варто на них і витрачати кошти.
Може, варто подумати хоча б над тим, як викладачів стимулювати, щоб розробили он-лайн курс, який би студенти брали з дому, у зручний для них час, зі своїх кімнат, зі своїми зручними меблями.
Може, варто замість 5-6 підвідділів господарського відділу, зробити хоча б один нормальний відділ технічної підтримки, з компетентних кадрів, які не просто можуть показати, як вмикати комп’ютер і переставляти віндоус. А можуть консультувати викладачів щодо розроблення курсів он-лайн, проводити тренінги з он-лайн технологій тощо.
Але найголовніше – це бажання.
Якщо у людини є бажання, вона все освоїть, все знайде, до всього достукається.
Тут це називається ейдженсі, внутрішня сила і бажання діяти.
В українській мові немає окремого слова для цього.
У багатьох викладачів в Україні, на жаль, я це бачила на власні очі, цього немає, вони просто перечікують до пенсії.
А викладачі зобов’язані його мати. Його може не бути у продавця, але не у викладача. У нас, на жаль, навпаки. Продавці – креативніші, дієвіші, а викладачі досі навчають студентів не на завтра, а на вчора.
Шукати виправдання, що нема грошей, нема підтримки – легко. А застосувати ейдженсі – важче, бо треба докласти власних зусиль. У нас, на жаль, більшість – песимістів, так легше перекласти відповідальність з себе на інших. А, як нам відомо, світ крутять оптимісти. А вони завжди діють самі.
Прикріплення: 2836826.png(295.5 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Чер-10, 11.33.14 | Повідомлення # 28
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Вітаємо на Форумі
«Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання» –
http://didactics.ucoz.ua/forum/
Ви переглядаєте тему
Спілкування з учасниками форуму http://didactics.ucoz.ua/forum/2-4-1

Не повертаючись назад, Ви можете перейти на будь-яку тему:
«Дидактичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-8-1

«Дидактичний супровід дистанційної самоосвіти вчителів» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-9-1

«Методичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-5-1

«Реалізація педагогічних технологій» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-6-1
 
Форум «Самоосвіта вчителів» » Didactics » Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання » Спілкування з учасниками форуму
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

DIDACTICS 2012 © 2020 DIDACTICS