Didactics.ua
Четвер, 2020-Грд-03, 13.39.26
Didactics.ua | RSS
 
Головна Реалізація педагогічних технологій - Форум «Самоосвіта вчителів»РеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Didactics  
Форум «Самоосвіта вчителів» » Didactics » Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання » Реалізація педагогічних технологій
Реалізація педагогічних технологій
DidacticsДата: Вівторок, 2020-Бер-24, 19.44.25 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline

Вітаємо на Форумі
«Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання» –
http://didactics.ucoz.ua/forum/
Ви переглядаєте тему
«Реалізація педагогічних технологій» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-6-1

Не повертаючись назад, Ви можете перейти на будь-яку тему:
«Дидактичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-8-1

«Дидактичний супровід дистанційної самоосвіти вчителів» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-9-1

«Методичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-5-1

Спілкування з учасниками форуму http://didactics.ucoz.ua/forum/2-4-1
 
Прикріплення: 1083438.png(14.5 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 01.00.23 | Повідомлення # 2
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
ЦИТАТА
Педагогічна технологія – це проект певної педагогічної системи, що реалізовується на практиці. Отже, в основі будь-якої педагогічної технології лежить системний підхід.
Глибинний сенс педагогічної технології у цілому полягає в наступному
По-перше, педагогічна технологія обмежує педагогічний експромт у практичній діяльності і переводить її на шлях попереднього проектування навчально-виховного процесу з подальшою реалізацією проекту в класі. Це можливо зробити на мові понять «дидактичне (виховне) завдання» і «технологія навчання (виховання)».
По-друге, на відміну від поурочних розробок, що раніше використовувалися, призначених для вчителя, педагогічна технологія пропонує проект навчально-виховного процесу, що визначає структуру і зміст діяльності учня, тобто проектування навчально-пізнавальної діяльності веде до високої стабільності успіхів практично будь-якого числа учнів.
По-третє, істотна межа педагогічної технології – процес цілеутворення. Це центральна проблема педагогічної технології на відміну від традиційної педагогіки.
[Волобуєва Т. Б. Педагогічна технологія навчального дослідження. Наукова скарбниця освіти Донеччини. 2011. №1(8). С. 28-31, с. 29].
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 01.01.38 | Повідомлення # 3
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
ЦИТАТА
Педагогічна технологія як явище і поняття відоме з 30-х років ХХ ст., коли в США почали вводитися програми аудіовізуального навчання. У 60-х роках була створена інфраструктура педагогічних технологій у США, Великобританії, Франції, Італії, Японії у формі локальних центрів педагогічних технологій, асоціацій та інститутів педагогічних технологій, де готувалися фахівці-технологи.
Логічний зміст поняття «педагогічна технологія» змінювався з часом, пройшовши певні етапи в розвитку: технології в освіті (technologies in education), технології освіти (technologies of education), педагогічні технології (educational technologies).
Перша спроба «технологізації» шкільного навчання у вітчизняній педагогіці здійснювалася в 20-і рр. у процесі експериментування зі змістом, формами й методами освіти.
Період «технологій в освіті» датується дослідниками як початок – середина 50-х років ХХ ст. і характеризується появою в школі аудіовізуальних засобів.
Період «технологій освіти» датують серединою 50-х – 60-ми роками, коли з’явився технологічний підхід до процесу навчання. Теоретична основа цього підходу – програмоване навчання, технологічна – спеціальні аудіовізуальні засоби, розроблені для школи. Якщо в першому періоді поняття «технології» було синонімом ТЗН, то на другому етапі під технологією освіти стали розуміти науковий опис (сукупність засобів і методів) педагогічного процесу, який веде до запланованого результату. Саме в цей період знайшли спільну мову фахівці з програмованого навчання й аудіовізуальної освіти.
Період «педагогічної технології» – 70 – 80-і роки ХХ ст. Цей період характеризувався тим, що крім програмованого навчання й аудіовізуалізації, додалися інформатика, теорія телекомунікацій, педагогічна кваліметрія, системний аналіз і низка педагогічних наук (технологія навчання, теорія управління пізнавальною діяльністю, оптимізація навчання, наукова організація праці).
[Смагін І. І. Педагогічна технологія і методична система в шкільному навчанні. Вісник Житомирського державного університету. 2016. Вип. 67. С. 40-43, с. 40. (Серія: Педагогічні науки)].
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 01.02.24 | Повідомлення # 4
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
УВАГА!
2020-04-08/14:51. Немає зв'язку з сайтом.
Повідомлення вилучено 2020-04-14/11:42.
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 01.02.52 | Повідомлення # 5
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
ЦИТАТА
Технологія (від грец. – майстерність та слово) – опис сукупності прийомів, способів, процесів, що супроводжують певний вид діяльності і сприяють її ефективності. У дидактиці – це операції, які супроводжують вибір учителем у конкретних умовах класу специфіки діяльності учасників навчального процесу. На жаль, у масовій практиці цей вибір здійснюється стихійно, на основі досвіду вчителя або на рівні його відчуття й інтуїції. Саме тому потрібна науково обґрунтована технологія навчального процесу [Вихрущ В. О. Теоретичні основи та актуальні проблеми сучасної дидактики : навч. посіб. для пед. ун-тів. Тернопіль: Ліком, 1997. 222 с., с. 181].
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Бер-27, 14.24.34 | Повідомлення # 6
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Поняття «педагогічна технологія» базується на відповідних концепціях навчання, комплексі принципів навчання, зокрема, системності та інших. Це поняття можна розглядати як інтегративну систему, що містить цілісний комплекс методів, дій та операцій (за умови педагогічної майстерності вчителя), які спрямовані на гарантоване досягнення дидактичних цілей – розвиток особистості здобувача освіти, формування його мотиваційного, рефлексійного, інтелектуального, та особистісного компонентів [Паламарчук В. Ф., Барановська О. В. Педагогічні технології навчання в умовах нової української школи: вектор розвитку. Український педагогічний журнал. 2018. № 3. С. 60–66.]. З існуючого різноманіття педагогічних технологій виокремлюємо діалогічні, які дають змогу активізувати процес постійного продукування нових ідей, думок, емоцій, на основі яких формуються духовні цінності. Комплекс діалогічних технологій адаптується до реалій дистанційного навчання.
КОМЕНТАР. Педагогічні технології філологічного спрямування.
На думку О. В. Барановської, педагогічні технології філологічного спрямування є інтегративною системою, що спрямовується на педагогічний процес. Система ґрунтується на відповідних тенденціях і принципах, містить комплекс методів, дій, операцій, дидактичних умов, спрямованих на гарантоване досягнення дидактичних цілей та результатів: розвиток особистості; всебічний гуманітарний розвиток здобувачів освіти; формування інтелектуального та особистісного компонентів учнів.
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Бер-29, 09.54.40 | Повідомлення # 7
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Ютюб. Людмила Шелестова.
Альбом «Світ у картинах художників».
Книжка «Вчимося читати».

https://www.youtube.com/channel/UCXZMrN_55HYJMTOZKLm2eyg
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Бер-30, 20.36.43 | Повідомлення # 8
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Педагогічні технології є соціальними

Педагогічні технології є соціальними технологіями, вяких висхідним і кінцевим результатом є особистість, а основним параметром, який піддається змінам, є одна чи декілька її властивостей. На відміну від промислових технологій (які є чітко визначеним набором і послідовністю підібраних технологічних процесів і операцій), у соціальних технологіях чітка послідовність не є обов’язковою, вони більш гнучкі й не так жорстко детерміновані. Підбір певної послідовності способів і прийомів не завжди гарантує досягнення високої ефективності, бо людина є багатомірною і багатофакторною системою, на яку впливає багато різноманітних зовнішніх чинників, і передбачити ефект їх впливу не завжди можливо. В соціальних технологіях важливе місце посідає зворотний зв’язок, який дає змогу коригувати певні процеси. Соціальні технології значно складніші за своєю організацією, ніж промислові технології, бо вони не є ланцюжками точно підібраних процесів. Операційний аспект педагогічної діяльності не може бути відмежований від особистісно-суб’єктивних параметрів, раціональна регуляція від емоційної. Ця суб’єктивність та варіативність педагогічних технологій не дає змоги забезпечити їх високий рівень гарантованості результату (за [Смирнов С. А. (ред.). Педагогика. Педагогическиетеории, системы технологии. М.: Академия, 2000. 512 с.).

Підготувала Л. В. Шелестова, д-р пед. наук.
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Бер-30, 22.13.10 | Повідомлення # 9
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Сучасні технології профільного навчання



Васьківська Г. О. Дидактичні умовиреалізації технологій профільного навчання. Організаційно-дидактичніособливостіреалізації технологій профільного навчання : зб. матеріалівкруглогостолу, м. Київ, 14 бе­рез. 2019 р. / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ : Ін-тпед. НАПН України, 2019. С. 10–20. (Серія: Дидактика: теорія і
практика). URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717441
Прикріплення: 5824538.jpg(112.1 Kb)
 
DidacticsДата: Вівторок, 2020-Бер-31, 01.06.46 | Повідомлення # 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Модель розроблено для використання у процесі формування українськомовної компетентності старшокласників і під час реалізації педагогічних технологій профільного навчання за соціальним спрямуванням.
Бібліографічний опис статті, де оприлюднено і схарактеризовано цю модель: Бондаренко Н. В., Косянчук С. В., Соціальний аспект формування українськомовної компетентності старшокласників. Гуманітарний вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка : зб. наук. праць [ред. кол.; голов. ред. Л. М. Рибалко]. Полтава : ПолтНТУ імені Юрія Кондратюка, 2018. Вип. 3. С. 99–113.
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/711129
 
Прикріплення: 0762643.jpg(287.0 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-01, 22.57.36 | Повідомлення # 11
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
СПЕЦИФІКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ФІЛОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ



Підготувала О. В. Барановська, канд. пед. наук (відділ дидактикиІнституту педагогіки).
Прикріплення: 5368512.jpg(414.7 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-01, 22.59.04 | Повідомлення # 12
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Задіяння форм моніторинг освітньогопроцесу в гімназії № 323 м. Києва



Жукова А. Г. Технології профільного навчання: моніторинг ефек­тив­ності в умовах гімназії. Організаційно-дидактичніособливості реалізації технологій профільного навчання : зб. матеріалів круглогостолу, м. Київ, 14 бе­рез. 2019 р. / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ : Ін-т пед. НАПН України, 2019. С. 21–26. (Серія: Дидактика: теорія і практика). URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717441
Прикріплення: 1136590.jpg(96.9 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-01, 23.00.23 | Повідомлення # 13
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Технології реалізації профільного навчання засуспільствознавчим спрямуванням


 Савченко М. П.Особливості реалізації технологій профільного навчання за суспільствознавчим
спрямуванням. Організаційно-дидактичніособливості реалізації технологій профільного навчання : зб. матеріалів круглогостолу, м. Київ, 14 бе­рез. 2019 р. / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ : Ін-т пед. НАПН України, 2019. С. 27–31. (Серія: Дидактика: теорія і практика). URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717441
Прикріплення: 4218865.jpg(106.4 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-01, 23.01.21 | Повідомлення # 14
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Інформаційні технології для формування конкурентоспроможності особистості


Масловська Л. Г. Педагогічні технології формування ціннісного ставлення мовної особистості до
української мови: особистісно-орієнтований підхід. Організаційно-дидактичні особливості реалізації технологій профільного навчання : зб. матеріалів круглого столу, м. Київ, 14 бе­рез. 2019 р. / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ : Ін-т пед. НАПН України, 2019. С. 58–68. (Серія: Дидактика: теорія і практика). URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717441
Прикріплення: 6382926.jpg(81.6 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-01, 23.03.22 | Повідомлення # 15
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Змістові складові компетентнісної реалізації педагогічних технологій профільного навчання за соціальним спрямуванням


Косянчук С. В. Технології профільного навчання: соціономічний аспект. Організаційно-дидактичні особливості реалізації технологій профільного навчання : зб. матеріалів круглого столу, м. Київ, 14 бе­рез. 2019 р. / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ : Ін-т пед. НАПН України, 2019. С. 74–75. (Серія: Дидактика: теорія і практика). URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717441
Прикріплення: 6800368.jpg(90.2 Kb)
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Кві-06, 00.11.48 | Повідомлення # 16
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
У який спосіб ідеї профілізації освіти і компетентнісного підходу реалізується в академічному навчанні учнів Авторської школи Гузика?

Гузик Микола Петрович, заступник директора з наукової роботи Комунального закладу «Южненська Авторська М. П. Гузика Експери­ментальнаспеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І–ІІІ ступенів Южненської міської
ради Одеської області», член-кореспондент НАПН України:

– Ця проблема реалізується за допомогою застосування так званої Комбінованої системи М. П. Гузика.
У зв’язку з обмеженістю часу розкрити цю тему не мож­ливо. Тому розкажу тільки про головну стратегічну лінію цієї системи. За нею зміст навчально-виховного процесу поділяється на дві головні складові, а саме:
• академічну, на якій учні оволодівають головними теоретичними складовими відповідного блоку інформації з даної теми за так званими персоніфікованими програмами «А», «В»,
«С»;
• діяльнісно-виробничу, на якій засвоєна учнями академічна інформація, досяжного для них рівня, переробляється в кінцевий інтелектуальний товар або інтелектуальну послугу її споживачу за допомогою того таланту, яким вже оволодів учень на даний час його освітнього розвитку.
Отже, за цих умов академічні знання та практичні навчальні навички учня виконують роль вихідної сировини для виробництва відповідного інтелектуального товару. В процесі такої діяльності учня ефективно реалізуються ідеї його компетентнісногорозвитку в широких сферах практичного життя як тут і тепер так і в майбутньому, а також профілізація його освіти виключно в персоніфікованому напрямку. Для бажаючих детальніше ознайомитися з нашою
системою рекомендую прочитати статті у журналі «Управління школою» за 2013–2019 роки. Але повну інформацію про інноваційну педагогічну систему М. П. Гузика можна знайти на сайті нашої школи ugzosh-gudz.odessaedu.net та під час безпосереднього відвідування АШГ у місті Южному Одеської області.

Джерело: Гузик М. П. Реалізаціяпрофільного навчання: інноваційні підходи педагогічної системи М. П. Гузика. Реалізація профільного навчання в умовах Нової української школи : зб. матер. наук.-практ. семінару, м. Київ,24 жовт. 2019 р. / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ : Ін-т пед. НАПН України, 2019. С. 18–22. (Серія: Дидактика: теорія і практика). URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717733
 
DidacticsДата: Вівторок, 2020-Кві-07, 16.42.41 | Повідомлення # 17
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Інноваційні технології розвитку дітей

4 квітня 2020 року провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук Л. В. Шелестова провела вебінар «Інноваційні технології розвитку дітей».



Зустріч із педагогами і батьками відбулася в режимі онлайн на платформі Zoom.
Звісно, особистого спілкування ніщо не замінить, та все ж захід дав змогу учасникам здобути нові знання, поділитися своїм досвідом, обговорити педагогічні проблеми розвитку і навчання дітей.
А ще – всі отримали позитивні емоції, що надзвичайно важливо, коли змушений обмежити живе спілкування з іншими, перебуваючи на карантині.
Прикріплення: 2101230.jpg(224.5 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-08, 02.23.37 | Повідомлення # 18
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Продовжуємо заняття в режимі онлайн



Розглядаємо картини, обговорюємо їх, малюємо і отримуємо задоволення!! https://www.youtube.com/watch?v=JyWSFL1YZds
Прикріплення: 0756125.jpg(73.3 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Кві-09, 10.49.18 | Повідомлення # 19
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Учитель з Одеси веде онлайн уроки фізики



https://www.youtube.com/watch?v=XqCNajiaW3U

Довідка. Комунальний заклад «Рішельєвський ліцей» — середній заклад освіти м. Одеси, підпорядкований Одеському національному університету імені І. І. Мечникова
Прикріплення: 7383392.jpg(229.4 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Кві-09, 20.07.27 | Повідомлення # 20
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Олена Ахмад,
старший учитель арабської мови, Київська гімназія східних мов №1

Однією з найпродуктивніших педагогічних технологій громадянського становлення особистості є застосування проектної
діяльності. Її основою є інтеграція та безпосереднє застосування здобутих знань учнів під час практичної діяльності. Соціальне проектування – важлива сфера застосування громадянських компетентностей особистості. Проектна діяльність на уроках арабської мови належить до активних методів (коли учні навчаються, діють у мікросоціальному середовищі, здобувають практичні навички, мають змогу перевірити теоретичні знання на практиці тощо).

Джерело: Ахмад О.Зміст навчання арабської мови: проблеми, досягнення і перспективи розвитку громадянської компетентності гімназистів. Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. С. 80–89 (с. 87). URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/712907
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Кві-12, 14.38.55 | Повідомлення # 21
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Ірина Бондаренко,
учитель української мови та літератури, учитель-методист, гімназія міжнародних ві-дносин №323 з поглибленим вивченням англійської мови, м. Київ

Для успішної реалізації педагогічних ідей щодо формування творчої особистості рекомендуємо використовувати такі форми роботи: аналіз навчального матеріалу з метою виявлення необхідних компонентів; використання елементів готових текстів для створення власних висловлювань; виконання творчих завдань на задану та вільну тему; робота над удосконаленням текстів; порівняльний аналіз робіт; обговорення учнівських робіт; виконання творчих проектних завдань; видання збірок учнівських творів; презентації власної творчості під час тематичних заходів.


Джерело: Бондаренко І. Формування творчих компетентностей учнів на урокахукраїнської мови та літератури засобами педагогіки співпраці. Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. С. 89–95 (с. 91).
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Кві-12, 14.39.06 | Повідомлення # 22
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Людмила Масловська,
вчитель-методист української мови та літератури, відмінник освіти України, Київська гімназія східних мов №1

Науково-дослідну роботу учнів у гімназії розглядають як: невід’ємну складову навчально-виховного процесу; логічне продовження науково-орієнтованої навчальної праці; найефективніший спосіб формування науково-орієнтованого мислення; специфічний вид діяльності, у процесі якої учень, використовуючи теоретичні та практичні знання, уміння й навички, розв’язує певну наукову (теоретичну або прикладну) проблему, а також оригінально застосовує відомий науковий метод розв’язання будь-якої проблеми, аналізуючи схожі на неї.

Джерело: МасловськаЛ. Розвиток творчості мовної особистості засобами української мови та літератури. Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. С. 128–136 (с. 132). URL: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/712988
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Кві-12, 14.39.19 | Повідомлення # 23
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Підходидо визначеня поняття «технології навчання»

Джерело: Смирнов С. А., Котова И. Б., Шиянов Е. Н. [и др.]. Педагогика: педагогические теории, системы, технологии : Учеб. для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений. 4-е изд., испр. / [под ред. С. А. Смирнова]. Москва: Издательский центр «Академия», 2000. 512 с. (С. 136–137).

«Систематизація різних точок зору дає змогу виділити три основні підходи до визначення технологій навчання. Представники першого підходу під технологією часто мають на увазі конкретнуметодику щодо досягнення окремо поставленої мети (наприклад, технологіявідпрацювання навичок усного рахунку, технологія організації групової діяльності тощо.). Прирівнюючи технологію до конкретної методики, автори даного підходу спираються на одну з найважливіших характеристик технології – вони підкреслюють, що це спосіб досягнення будь-якої конкретної мети. Використання поняття «технологія» в цьому сенсі не дає педагогіці чогось нового, не конкретизує процес навчання. Відбувається просто підміна одного поняття іншим. Якщо раніше говорили «методика (або система) В. В. Давидова-Ельконіна», то тепер, щоб засвідчити свою ерудицію, кажуть «технологія В. В. Давидова-Ельконіна». Від зміни слів сутність речей (системи В. В. Давидова-Ельконіна) не змінилася. Прихильники другого підходу під технологією розуміють педагогічну систему вцілому. Однак необхідно зауважити, що найважливішими елементами педагогічної системи, відповідно до трактування В. П. Беспалька, є учні та викладачі. Технологія ж є характеристикою того способу навчання, який закладений в педагогічній системі і не може включати в себе учнів і викладачів. Незважаючи на невідповідність понять «технологія» і «педагогічна система», таке трактування технології ближче до її первісного змісту, оскільки технологія включає в себе не тільки методику (певний набір правил і способів діяльності, спрямованих на досягнення заданого результату, форм організації процесу) , але і такий найважливіший елемент педагогічної системи, як система засобів навчання.
У руслі третього підходу технологію розглядають не просто як методику абопедагогічну систему, а як оптимальну для досягнення заданої мети методикуабо систему, як якийсь алгоритм. Не можна сказати, що ця позиція є ближчоюдо первісного трактування поняття «технологія» – швидше, навпаки. Адже технологія – це певний спосіб. А способи можуть бути різні: швидкі й повільні, нові й старі. І не випадково з’явилося поняття «сучасні технології», яке розуміємо як найбільш ефективні і швидкі способи отримання результатів на даному рівні розвитку суспільства. Успіх багатьох промислових підприємств полягає саме в тому, що вони відмовляються від застарілих і неефективних технологій і використовують нові і новітні технології, які базуються на найостанніших наукових розробках. Технологія – це неоптимальний і найбільш ефективний спосіб, а будь-який спосіб виробництва (або навчання), що відповідає вимогам технологічності процесу».


Підготувала д-р пед. наук, пров. наук. співроб. відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України Л. В. Шелестова.
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Кві-12, 14.39.33 | Повідомлення # 24
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Інформаційні технології допомагають налагодити взаємодію науковців і практиків за нестандартних умов. Так, наприклад, провідний науковий співробітник відділу дидактики, доктор педагогічних наук Людмила Володимирівна Шелестова провела два вебінари з елементами тренінгу, використовуючи платформу Zoom.

http://didactics.ucoz.ua/news....-24-116
https://www.facebook.com/VchymosyaChytaty/posts/2605709176423673
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Вер-25, 22.33.44 | Повідомлення # 25
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Технології профільного навчання : колективна монографія

Васьківська Галина Олексіївна,
Косянчук Сергій Володимирович,
Кизенко Василь Іванович,
Барановська Олена Володимирівна,
Шелестова Людмила Володимирівна,
Кравчук Ольга Павлівна


Підготовлено до друку колективну монографію, яку присвячено актуальним питанням,що стосуються технологій профільного навчання.
Основну увагу автори (Васьківська Г. О., Косянчук С. В., Кизенко В. І., Барановська О. В., Шелестова Л. В., Кравчук О. П.) зосередили на:дидактичній сутності педагогічних технологій в умовах профільного навчання; суб’єкт-суб’єктній взаємодії; соціалізації та самовизначенні здобувачів профільної освіти; реалізації технологій профільного навчання за окремими спрямуваннями; розвитку творчих здібностей старшокласників в умовах профільного навчання; психолого-педагогічній основі як обов’язковій умові реалізації інформаційно-комунікаційних технологій профільного навчання в епоху діджиталізації.
Для науковців, аспірантів, магістрантів, викладачів і студентів вищих закладів освіти, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, усіх тих, хто причетний до освітньої галузі.


Бібліографічний опис: Технології профільного навчання : кол. монографія / [авт. кол.: Г. О. Васьківська, С. В. Косянчук, В. І. Кизенко, О. В. Барановська, Л. В. Шелестова, О. П. Кравчук] ; за наук. ред. д-ра пед. наук, проф. Г. О. Васьківської. Київ, 2020. 304 с.
Прикріплення: Did_2020_Mono_e.pdf(4.14 Mb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Вер-25, 22.34.03 | Повідомлення # 26
Група: Администраторы
Повідомлень: 246
Статус: Offline
Вітаємо на Форумі
«Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання» –
http://didactics.ucoz.ua/forum/
Ви переглядаєте тему
«Реалізація педагогічних технологій» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-6-1

Не повертаючись назад, Ви можете перейти на будь-яку тему:
«Дидактичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-8-1

«Дидактичний супровід дистанційної самоосвіти вчителів» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-9-1

«Методичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-5-1

Спілкування з учасниками форуму http://didactics.ucoz.ua/forum/2-4-1
 
Форум «Самоосвіта вчителів» » Didactics » Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання » Реалізація педагогічних технологій
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

DIDACTICS 2012 © 2020 DIDACTICS