Четвер, 2024-Кві-18, 18.21.40
Didactics.ua | RSS
 
Головна Дидактичне забезпечення дистанційного навчання - Форуми для педагогічних працівниківРеєстраціяВхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Didactics  
Форуми для педагогічних працівників » Didactics » Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання » Дидактичне забезпечення дистанційного навчання
Дидактичне забезпечення дистанційного навчання
DidacticsДата: Вівторок, 2020-Бер-24, 21.02.27 | Повідомлення # 1
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline


Вітаємо на Форумі
«Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання» – http://didactics.ucoz.ua/forum/

Ви переглядаєте тему
«Дидактичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-8-1

Не повертаючись назад, Ви можете перейти на будь-яку тему:
«Дидактичний супровід дистанційної самоосвіти вчителів» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-9-1

«Методичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-5-1

«Реалізація педагогічних технологій» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-6-1

Спілкування з учасниками форуму http://didactics.ucoz.ua/forum/2-4-1


Щоб провести карантин з користю Міністерство освіти і науки України на своїй сторінці у Фейсбук опублікувало перелік джерел, за допомогою яких можна безкоштовно навчатися:
▪Prometheus https://prometheus.org.ua/
▪EdEra https://www.ed-era.com/
▪edX https://www.edx.org/
▪Coursera https://www.coursera.org/
▪Matific https://www.matific.com/ua/uk/home/
▪Khan Academy https://www.khanacademy.org/
▪Доступна освіта https://dostupnaosvita.com.ua/
▪iLearn https://ilearn.org.ua/
▪Be Smart https://besmart.study/
▪ЗНО-ОНЛАЙН https://zno.osvita.ua/
▪Відкритий Університет Майдану https://vum.org.ua/
▪Codecademy https://www.codecademy.com/
▪Duolingo https://uk.duolingo.com/
▪Lingva.Skills https://lingva.ua/
▪Hogwarts is here http://www.hogwartsishere.com/

Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція.
Як технічно організувавти дистанційне навчання, зберегти баланс теорії і практики, різних типів завдань і при цьому захопити учнів?
Про це під час трансляції на сторінці “Нової української школи” розповіла Оксана Пасічник, вчителька інформатики ліцею “Сихівський”, учасниця робочої групи з розробки Державного стандарту освіти для НУШ.

https://nus.org.ua/article....nsBgg08
Прикріплення: 7828263.png (14.9 Kb)
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 20.05.48 | Повідомлення # 2
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Старша викладачка Кафедри англійської мови Національного університету «Києво-Могилянська академія» розповідає про дистанційне навчання.

https://www.facebook.com/olga.be....n=group
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 20.10.02 | Повідомлення # 3
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» 

https://osvita.diia.gov.ua/courses....pey8im8
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 22.19.10 | Повідомлення # 4
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Навчальне відео.
ScreenStream. Як транслювати екран смартфона до вікна браузера?

https://www.youtube.com/watch?v....R7VF1fQ
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Бер-26, 22.29.09 | Повідомлення # 5
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline


7 цікавих завдань для підлітків на час карантину

https://osvitanova.com.ua/posts....m2duJz0
Прикріплення: 3395984.jpg (57.4 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Бер-27, 00.03.03 | Повідомлення # 6
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Центр забезпечення якості освіти НаУКМА
(https://qa.ukmaedu.ua)

пропонує алгоритми онлайн втілення звичних форм роботи (лекція, семінар, лабораторна).

Файли однакового змісту у форматах *.doc, *.pdf, *.jpg прикріплено нижче у цьому вікні.
Прикріплення: LSL.doc (2.50 Mb) · 2709702.jpg (575.2 Kb) · 9823826.pdf (343.6 Kb)
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Бер-27, 13.19.54 | Повідомлення # 7
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Використання відеоконференцій у навчанні.
Ресурс англійською.
https://www.youtube.com/watch?v=OpxRhmtmYwI
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Бер-27, 13.22.05 | Повідомлення # 8
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Електронне навчання для відеоконференцій ...
Ресурс англійською.
https://www.youtube.com/watch?v=Sq9ZdF4mhmI
 
DidacticsДата: П’ятниця, 2020-Бер-27, 14.06.32 | Повідомлення # 9
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
ІНТЕРАКТИВНА ВІДЕОДИСКУСІЯ.
Дискусія (від лат. discussion розгляд, дослідження) – колективне обговорення якогось спірного и невирішеного питання з метою встановити міру істинності в кожній з висунутих точок зору та досягнути консенсусу.
Групова дискусія – це спільне обговорення спірного питання, що дозволяє прояснити (можливо, змінити) думки, позиції та установки учасників групи у процесі безпосереднього спілкування.
Інтерактив («іnter» – «взаємний», «act» – діяти) – це активна взаємодія засобами діалогу з чимось (наприклад, з комп’ютером) або кимось (людиною). Інтерактив – це більше, ніж діалог: у діалозі між викладачем та слухачами провідну роль відведено саме викладачу. В інтерактивній формі навчання відбувається полілог: не лише взаємодія між викладачем і слухачами, а й активна бесіда і співпраця між слухачами; викладач виконує координуючу або консультативну роль. Це означає, що викладач і слухачі виступають рівноправними суб’єктами навчання, кожен з яких може мати власну думку, яка апріорі має право на існування.
Інтерактивне навчання передбачає активну взаємодію і залучення усіх учасників у пізнавальний процес.
Особливості дискусії в онлайн форматі:
Запобігання монологів лідерів групи;
Застосування підготованих учнями відео нарізок;
Залучення максимальної кількості учнів (почергово)
Етапи підготовки:
Правильно обрати тему (узагальнення вивченої теми; виокремлення дискусійних питань; гуманістична позицїя стосвно явища, події, твору);
Підготовка та підбір матеріалів, відео фрагментів;
Засвоєння учнями основних кліше, правил ведення дискусій, понятійного апарату обговорення;
Тренувальні міні-завдання (скетчи) в парах (розіграй ситуацію, доведи вою позицію за правилами;
Створення відео-нарізки учнями зі своїми виступами;
Аналіз відео фрагментів та рекомендації.
Домашнє завдання.
Результат:
Формування комунікативної, інтелектуальної інформаційної компетентностей; моделювання ситуацій; акторські навички.
Спілкуванняз класом як з навчальним мікросередовищем;
Вміння досягти консенсусу;
Виховання толерантності;
Гуманітарне сприйняття світових проблем.

————–
Література
Інтерактивні методи викладання. Практичні поради для суддів-викладачів. Київ: ФОП Демчинський О.В., 2017. 64 с.
https://www.living-democracy.com.ua/textboo.....
Teaching and Learning in South Australia https://www.youtube.com/watch?v=OpxRhmtmYwI
Frank Melli, Video Conferencing e-Learning
https://www.youtube.com/watch?v=Sq9ZdF4mhmI
————–
Підготувала Барановська О. В., канд. пед. наук
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Бер-29, 10.13.18 | Повідомлення # 10
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Публікації науковців відділу дидактики в педагогів-практиків
http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/dd/
http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/ld/
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Бер-30, 15.19.50 | Повідомлення # 11
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Платформа ZOOM

Організатор конференції має зареєструватися на платформі ZOOM, створивши свою сторінку : https://zoom.us/
Праворуч угорі є меню, ви обираєте «Запланувати конференцію», подаєте всю інформацію про захід.
Нижче з’являється інформація про ідентифікатор конференції та покликання на неї. Ви маєте надіслати цю інформацію учасникам, для того щоб вони могли приєднатися до конференції.
Отримавши покликання на конференцію від організатора, учасники переходять по ньому, щоб приєднатися до конференції. Після натискання на покликання в учнів з’явиться діалогове вікно. Вони мають натиснути кнопку: «Відкрити URL». Після чого учасник долучається до конференції і розпочинається робота.
Порада: Щоб приєднання відбулося швидко, доречно створити групу у будь-якому месенджері, щоб покликання отримали усі учасники одночасно і швидше розпочалася робота. Варто пам’ятати, що у безкоштовній версії тривалість конференції 40 хвилин. Якщо ви хочете, щоб конференція тривала довше, заплануйте одночасно кілька зустрічей поспіль, наприклад, о 10.00, об 11.00. І надішліть обидва покликання учасникам одночасно, щоб вони мали змогу оперативно приєднатися до наступної конференції-зустрічі.
Щоб у ході зустрічі ви могли показувати презентацію, фото, відео тощо, відкрийте їх у себе на комп’ютері.
Через 40 хвилин конференція автоматично зупиниться. Якщо ви хочете закінчити її раніше, натисніть кнопку «Зупинити конференцію».
Чудовий ролик про платформу ZOOM можете переглянути на You tube:
https://www.youtube.com/watch?v=ocbM_PWYtek&list=WL&index=202&t=606s
Про можливості спілкування в ZOOM за допомогою телефона подивіться відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=e_YQ0y_o4Sk

Консультацію підготувала Л. В. Шелестова, д-р пед. наук.
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Кві-02, 21.50.35 | Повідомлення # 12
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Найновіша інструкція
для роботи з сервісом інтерактивних вправ Learningapps

https://www.youtube.com/playlis....pLb45SP
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Кві-06, 00.14.26 | Повідомлення # 13
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Структурні схеми уроків за Комбінованою системою М. П. Гузика

Діденко Галина Олександрівна, учитель-методист, заступникдиректора з навчально-виховної роботи КЗ «Южненська Авторська М. П. Гузика експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І–ІІІ ступенів Южненської міськради Одеської області»,м. Южне, Україна



Джерело: Діденко Г. О.Упровадження профільної освіти в Авторській школі Гузика за Комбінованою системою М. П.   Гузика. Реалізаціяпрофільного навчання в умовах Нової української школи : зб. матер.наук.-практ. семінару, м. Київ, 24 жовт. 2019 р. / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ : Ін-т пед. НАПН України, 2019. С. 23–32. (Серія: Дидактика: теорія і практика). URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717733
Прикріплення: 0004010.jpg (122.2 Kb)
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Кві-06, 00.18.05 | Повідомлення # 14
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Модель допрофільної підготовки учнів основної школи

Замаскіна Поліна Іванівна, директор гімназії № 290 м Києва.



Джерело: Замаскіна П. І.Мультипрофільність в освітньому середовищі гімназії: пошуки, здобутки, перспективи. Реалізаціяпрофільного навчання в умовах Нової української школи : зб. матер.наук.-практ. семінару, м. Київ, 24 жовт. 2019 р. / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ : Ін-т пед. НАПН України, 2019. С. 42–58. (Серія: Дидактика: теорія і практика). URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717733
Прикріплення: 1664690.jpg (209.6 Kb)
 
DidacticsДата: Понеділок, 2020-Кві-06, 00.20.17 | Повідомлення # 15
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Учитель-акмеолог

Корякіна Лідія Валентинівна, вчитель української мови та літе­ратури Пісківської гуманітарної гімназії (Бородян­ський район Київської області).



Джерело: Корякіна Л. В.Соціалізаційний потенціал профільного навчання в акмеологічному середовищі гімназії. Реалізація профільногонавчання в умовах Нової української школи : зб. матер. наук.-практ.семінару, м. Київ, 24 жовт. 2019 р. / [наук. ред. Г. О. Васьківська]. Київ : Ін-т пед. НАПН України, 2019. С. 59–70. (Серія: Дидактика: теорія і практика). URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717733
Прикріплення: 9849698.jpg (104.2 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Кві-08, 02.12.03 | Повідомлення # 16
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Дидактичні принципи дистанційного навчання

Шупта Оксана Володимирівна, викладач, Хмельницький національний університет, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземної філології.

http://elar.khnu.km.ua/jspui....%8F.pdf
 
DidacticsДата: Субота, 2020-Кві-11, 20.38.46 | Повідомлення # 17
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ОГЛЯД, АНАЛІЗ, ВИБІР

Б. Демида, С. Сагайдак, І. Копил, Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автоматизованих систем управління

http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/10662/1/14.pdf
 
 
DidacticsДата: Субота, 2020-Кві-11, 20.38.56 | Повідомлення # 18
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія

Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія [Електронний ресурс] : матеріали міжвузівського вебінару (м. Вінниця, 31 березня 2017 р.) / відп. ред. Л.Б.Ліщинська. – Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2017. – 102 с.

Розглядається дистанційне навчання як сучасна освітня технологія. Обґрунтовуються організаційно-педагогічні умови застосування системи дистанційного навчання у процесі фахової підготовки. Описуються сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців, а також методологічні та методичні проблеми їх впровадження в навчальний процес ВНЗ. Розраховано на викладачів, аспірантів та здобувачів вищої освіти економічних, педагогічних та технічних ВНЗ ІІІ-IV рівня акредитації. Матеріали друкуються в авторській редакції.

http://www.vtei.com.ua/images/VN/31_03.pdf
 
 
DidacticsДата: Субота, 2020-Кві-11, 20.39.07 | Повідомлення # 19
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Основи організації дистанційного навчання у системі неперервної освіти

Муковіз О. П. Основи організації дистанційного навчання у системі неперервної освіти : [методичні рекомендації] / О. П. Муковіз. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. 66 с.

У методичних рекомендаціях розглядається теорія та практика використання технологій дистанційного навчання в системі неперервної педагогічної освіти. Проаналізовано психолого-педагогічну та фахову літературу, уточнено зміст ключових понять дослідження. Вивчено вітчизняний та зарубіжний досвід організації дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Виокремлено і обґрунтовано педагогічні умови та моделі реалізації дистанційного навчання в педагогічних ВНЗ. Описано дидактичні основи організації дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи. Наведено приклад роботи з дистанційним курсом, створеним в Інформаційно-освітньому середовищі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (http://dls.udpu.org.ua – розроблене засобами LMS Moodle). Запропоновано вчителям початкової школи сайт системи неперервної освіти (http://sno.udpu.org.ua), за допомогою якого можна здійснювати дистанційне навчання.

http://dspace.udpu.edu.ua/bitstre....%BA.pdf
 
DidacticsДата: Субота, 2020-Кві-11, 20.39.16 | Повідомлення # 20
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Дистанційні технології освітнього процесу: вимога часу й актуальна проблема

В. В. Лойко,
кандидат економічних наук, доцент, докторант, Київськийнаціональний університет технологій та дизайну

Навчальним закладам України для більш широкого впровадження дистанційної форми навчання потрібно: по-перше, оновити та підсилити сучасною комп’ютерною технікою матеріальну базу навчальних закладів; по-друге, розробити навчальні курси та їх методичне забезпечення; по-третє, підготувати викладачів; по-четверте, розробити організаційний механізм оплати дистанційного навчання, видачі дипломів та інших питань. Дистанційне навчання має дуже широкі перспективи, але треба враховувати, що для українських навчальних закладів це дуже трудомісткий і фінансово затратний проект (с. 69).

Джерело:
Лойко В. В. Дистанційні технології освітньогопроцесу: вимога часу й актуальна проблема. Дидактика:теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред.Г. О. Васьківської ; упоряд. С. В. Косянчука]. Київ: Ін-т пед. НАПН України, 2013. С. 61–70.

Стаття у форматі pdf додається: LVV_dtip_2013.pdf (280.3 Kb).
Прикріплення: LVV_dtip_2013.pdf (280.3 Kb)
 
DidacticsДата: Неділя, 2020-Кві-12, 15.26.44 | Повідомлення # 21
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Дидактична модель реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання



I. Методологічний блок містить: 1) тенденції реалізації педагогічних технологій профільного навчання за гуманітарним (філологічним) спрямуванням: гуманітаризації освіти; інтеграції; варіативності навчання. 2) принципи реалізації педагогічних технологій профільного навчання за гуманітарним (філологічним) спрямуванням: фундаменталізації; інноваційності; осучаснення; мотиваційності; інформативності.
II. Дефініційний блок містить: основні дефініції дослідження: «освітнє середовище»; «педагогічна технологія»; «гуманітарне спрямування».
III. Змістово-технологічний блок містить: 1) педагогічні технології філологічного спрямування (класифікація): загального (загальнонавчального) спрямування; спрямовані на формування комунікативної та читацької компетентності; інноваційні; 2) умови реалізації педагогічних технологій філологічного спрямування в профільному навчанні: формування комунікативної та читацької компетентності; міжпредметна інтеграція (спільний інформаційний простір); гуманізація та гуманітаризація освітнього простору; оновлення бази технологій; оновлення змістового наповнення курсів.


Джерело: Барановська О. В. Методологічні аспекти реалізації педагогічних технологій за філологічним спрямуванням: еволюція та трансформація в українській школі. Український педагогічний журнал, 2020. № 1. С. 5–13.
Прикріплення: 2108910.jpg (243.7 Kb)
 
DidacticsДата: Вівторок, 2020-Тра-12, 13.26.18 | Повідомлення # 22
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Форум. Інформацію видалено.
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Чер-11, 02.01.35 | Повідомлення # 23
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СВІТОВОМУ КОНТЕКСТІ

Галина Васьківська, доктор педагогічних наук, професор, завідувачка відділу дидактики Інституту педагогіки
НАПН України


Коронавірус як всесвітній виклик спричинив обов’язкову самоізоляцію. Відповідно, гостро постало питання навчання учнів і студентів дистанційно.
Чи можемо ми говорити про систему дистанційного навчання, її спроможність, про результативність і якість професійної підготовки сучасного педагога? Можемо, але поки що тільки виокремлюючи явища, пов’язані з дистанційністю.



VHO_2020_05foru.pdf (1.15 Mb)

Бібліографічний опис: Васьківська Г. Проблеми і перспективи дистанційного навчання у світовому контексті [Problems and prospects of distance learning in the global context]. Дидактичне забезпечення дистанційного навчання : матер. Форуму «Самоосвіта вчителів», м. Київ, вебсайт відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, 11 черв. 2020 р. Київ, 2020. С. 1–9.
Прикріплення: VHO_2020_05foru.pdf (1.15 Mb) · 4388469.jpg (242.6 Kb)
 
DidacticsДата: Субота, 2020-Чер-13, 16.33.19 | Повідомлення # 24
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Повідомлення вилучено як таке, що втратило актуальність.
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Лип-23, 12.49.48 | Повідомлення # 25
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
На Facebook сторінці відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України
http://www.facebook.com/1430959233875267/posts/2357172607920587/
розміщено розповідь нашої канадської колеги Наталії Захарчук
про університетську дистанційну освіту.

Докладніше про Наталію Захарчук на нашому сайті за покликанням:
http://didactics.ucoz.ua/board....-1-0-25
 
DidacticsДата: Четвер, 2020-Лип-23, 19.54.36 | Повідомлення # 26
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Форум для педагогічних працівників: актуальність дидактико-методичного дискурсу з проблем дистанційного навчання

С. Косянчук

Автор аналізує статистичні дані за результатами діяльності Форуму для вчителів, організованого відділом дидактики Інституту педагогіки
НАПН України з метою науково-методичного супроводу процесу
 реалізації педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання.


Бібліографічний опис: Косянчук С. Форум для педагогічних працівників: актуальність дидактико-методичного дискурсу з проблем дистанційного навчання [Forum for teachers: the relevance of didactic and methodological discourse on the problems of distance learning]. Дидактичне забезпечення дистанційного навчання : матеріали Форуму «Самоосвіта вчителів», м. Київ, веб-сайт відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, 2020.
(пряме покликання – http://didactics.ucoz.ua/forum/2-8-271-16-1595523276).
Прикріплення: KSV_2020_120_dn.pdf (879.9 Kb)
 
DidacticsДата: Середа, 2020-Лип-29, 20.41.34 | Повідомлення # 27
Група: Администраторы
Повідомлень: 381
Статус: Offline
Вітаємо на Форумі
«Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання» – http://didactics.ucoz.ua/forum/

Ви переглядаєте тему
«Дидактичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-8-1

Не повертаючись назад, Ви можете перейти на будь-яку тему:
«Дидактичний супровід дистанційної самоосвіти вчителів» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-9-1

«Методичне забезпечення дистанційного навчання» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-5-1

«Реалізація педагогічних технологій» http://didactics.ucoz.ua/forum/2-6-1

Спілкування з учасниками форуму http://didactics.ucoz.ua/forum/2-4-1
 
oli123Дата: П’ятниця, 2022-Січ-14, 07.56.12 | Повідомлення # 28
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
Thanks for the helpful discussion
 
Форуми для педагогічних працівників » Didactics » Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання » Дидактичне забезпечення дистанційного навчання
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS