Васьківська Г. О. Дидактичний потенціал рефлексійно-пізнавальної технології [Didactic potential of reflexive and cognitive technology]. Problems of implementation of science into practice: abstracts of XIII international scientific and practical conference. Oslo, Norway 2020, April, 20–21. Pp. 190–191. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720161
Васьківська Г. О. Освітнє середовище як чинник формування життєпростору старшокласників [Educational environment as a factor in shaping the living space of upper secondary school pupils]. Theoretical foundations of modern science and practice: abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Australia 2020. Pp. 191–193. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719930
Барановська О. В. Педагогічні технології за філологічним спрямуванням: трансформація в змінюваних умовах [Philological pedagogical technologies: transformation in changing conditions]. Actual problems of science and practice: Abstracts of XІV international scientific and practical conference, Stockholm, Sweden, 27–28 April 2020. С. 237–240. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720345
Барановська О. «Трикутник партнерства». Ролі: учень – учитель – батьки [Partnership Triangle. Roles: student – teacher – parents]. Дидактичний супровід дистанційної самоосвіти вчителів. Вебсайт відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України (Форум «Самоосвіта вчителів»), 2020. 08 квіт. 5 с. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720020
Кизенко В. І. Дидактичний супровід реалізації варіативного компонента змісту освіти [Didactic support for the implementation of the variable component of educational content]. Theoretical foundations of modern science and practice: abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Australia 2020. Pp. 236–238. (Bookwire by Bowker, https://www.bookwire.com/). URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719932
Косянчук С. В. Об’єктивні кореляти реалізації педагогічних технологій профільного навчання за соціальним спрямуванням і суб’єктність у навчанні [Objective correlates of the implementation of pedagogical technologies of profile education in the context social orientation and subjectivity in learning]. Theoretical foundations of modern science and practice: abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Australia 2020. Pp. 261–264. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719934
Косянчук С. В. Читання у процесі формування культури інтелектуального життя особистості: соціальний вектор реалізації педагогічних технологій профільного навчання [Reading in the process of forming the culture of intellectual life of the individual: the social vector of the implementation of pedagogical technologies of profile education]. Problems of implementation of science into practice: abstracts of XIII international scientific and practical conference. Oslo, Norway 2020, April, 20–21. Pp. 258–261. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720160
Palamar, Svitlana; Nezhyva, Liudmyla; Vaskivska, Halyna; Vaschenko, Olena; Bondarenko, Gennady; & Naumenko Maryna. Health-Saving Competence of Future Primary School Teachers: Indicators of Development. Advances in Economics, Business and Management Research : III International Scientific Congress Society of Ambient Intelligence, 23 March 2020 (ISC-SAI 2020). Paris, France: Atlantis Press, 2020, vol 129, pp. 307–315. URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720009
|