РОЗДІЛИ |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
|
Розділ ІІІ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Марина Сидорович. Методична система формування теоретичних знань з біології в учнів середньої школи як засіб фундаменталізації знань про живу природу (Херсон) Викачати з сервера Людмила Липова. Фундаменталізація змісту природничих предметів як основний чинник здобуття методологічних знань (Київ) Вика чати з сервера Наталія Захарчук. Проблема формування екологічної культури старшокласників у контексті фундаменталізації змісту освіти (Київ) Викачати з сервера Ліна Рибалко. Фундаменталізація природничо-наукової освіти з позицій еколого-еволюційного підходу (Полтава) Викачати з сервера Ірина Лов’янова. Зміст математичної освіти старшокласників в умовах профільної школи (Кривий Ріг) Викачати з сервера Євгеній Копилець. Фундаменталізація змісту початкового курсу географії як шлях до підвищення ефективності екологічної освіти та виховання підлітків: pro et contra (Київ) Викачати з сервера Ольга Цуруль. Оновлення змісту методичної підготовки майбутнього вчителя в умовах реформування шкільної біологічної освіти (Київ) Викачати з сервера Тетяна Сігіда. Фундаментальні поняття природничої освіти у світлі її гуманітаризації (Полтава) Викачати з сервера Світлана Харбатович. Математичне моделювання в системі фундаменталізації вищої освіти (Житомир) Викачати з сервера Борис Чернов, Катерина Ковальська. Проблеми теоретико-дидактичної основи змісту географічної підготовки майбутніх учителів (Переяслав-Хмельницький) Викачати з сервера Маркіян Ярка. Проблеми сучасної валеологічної освіти: цільові пріоритети (Дрогобич) Викачати з сервера Ірина Бацуровська. Формування загальнобіологічних понять як засіб розвитку логічного мислення учнів (Миколаїв) Викачати з сервера Наталія Генсіцька-Антонюк. Теорії та концепції математичних здібностей школярок (Рівне) Викачати з сервера
Примітки до розділу ІІІ Викачати з сервера
|
|
Статистика сайту |
|
Онлайн усього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Пошук по сайту |
|
|
|
Повний доступ |
|
|
|
|