ДЕЯКІ МАСОВІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ ЗАХОДИ
2011 рік
«Проблеми сучасного підручника». Всеукраїнська науково-практична конференція (1–2 грудня 2011 року, м. Київ). Васьківська Г. О. виступила на пленарному засіданні. Тема: «Реалізація принципу фундаменталізації знань про людину в сучасному підручнику».
«Зміст і технології шкільної освіти». Звітна наукова конференція Інституту педагогіки НАПН України (7–8 квітня 2011 р., м. Київ).
Теми виступів:
Васьківська Г. О. – «Диференціація як умова особистісно орієнтованого навчання»;
Барановська О. В. – «Варіативність форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання»;
Бондар С. П. – «Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в умовах диференціації навчання»;
Кизенко В. І. – «Педагогічні функції факультативів в основній школі»;
Липова Л. А. – «Диференціація допрофільної підготовки учнів основної школи»;
Трубачева С. Е. – «Роль умінь самоконтролю у формуванні загальнонавчальних компетентностей учнів»;
Трубачева С. Е. – «Роль умінь самоконтролю у формуванні загальнонавчальних компетентностей учнів»;
Осадчук P. І. – «Теоретичні засади диференціації самостійної роботи учнів основної школи на навчальних заняттях».
«Диференціація як провідний принцип навчання в основній школі». Науково-практичний семінар, 23 лютого 2011 року, гімназія № 290, м. Київ.
Організатори: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту України; Інститут педагогіки НАПН України; Лабораторія дидактики; Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; Науково-методичний центр профільного навчання; Управління освіти Дарницької районної державної адміністрації м. Києва; Науково-методичний центр управління освіти Дарницької районної державної адміністрації; гімназія № 290 м. Києва.
У роботі цього заходу взяли участь 6 співробітників.
Виступили:
Васьківська Г. О. – «Диференційований підхід до формування системи знань про людину»;
Кизенко В. І. – «Варіативний компонент змісту освіти у структурі допрофільної підготовки учнів основної школи»;
Трубачева С. Е. – «Диференційований підхід до формування загальнонавчальних компетентностей»;
Бондар С. П. – «Особливості методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання»;
Барановська О. В. – «Варіативність форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання»;
Осадчук Р. І. – «Врахування диференційованого підходу до добору завдань для самостійної роботі учнів основної школи».
«Диференціація навчання в основній школі». Семінар лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України із загальноосвітніми навчальними закладами-партнерами (04 березня 2011 року) у рамках Міжнародної виставки «Сучасні навчальні заклади–2011», 02–04 березня 2011 року (Київський Палац дітей та юнацтва).
«Інноваційні аспекти диференціації навчання в основній школі». Семінар лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України і загальноосвітніх навчальних закладів-партнерів Інституту (20 жовтня 2011 року) у рамках Третьої виставки-презентації «Інноватика в сучасній освіті», 18–20 жовтня 2011 року (Київський Палац дітей та юнацтва).