Неділя, 2024-Грд-22, 10.48.08
Didactics.ua | RSS
 
Головна ВихованняРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Цитату додано 30.05.2012 року.

Виховання

Методи виховання — способи педагогічно доцільної взаємодії дорослих і дітей, застосовувані для досягнення виховних цілей. Основні з них:

  методи формування свідомості особистості (розповідь, бесіда, лекція, приклад, диспут, аналіз ситуацій, що позитивно впливають на виховання);

  методи організації життєдіяльності й поведінки вихованців (доручення, вправа, створення ситуацій, що виховують);

  методи стимулювання діяльності й поведінки вихованців (вимога, змагання, заохочення, покарання, «вибух», метод природних наслідків);

  методи самовиховання (рефлексія, самонаказ, самозвіт, самосхвалення, самоосуд і ін.);

  методи контролю й самоконтролю (педагогічне спостереження, бесіда, педконсиліум, опитування, аналіз результатів діяльності вихованців, створення контрольних ситуацій). Цитовано за: Селевко Г. К.  Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. Т. 1. / Г. К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий. – 2006. – 816 с. (серия «Энциклопедия образовательных технологий»). – С. 14.

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS