КАТАЛОГ СТАТЕЙ і ТЕЗ
наукових співробітників лабораторії дидактики Інституту
педагогіки НАПН України
2011 рік
Барановська, О. В. Варіативність форм
диференційованого навчання [Текст] / О. В. Барановська // Біологія і хімія в школі . –
2011. – № 4. – С. 26–29.
Барановська, О. В. Особливості роботи з
підручником в умовах диференційованого навчання [Текст] / О. В.
Барановська // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць ;
[ред. кол., головн. ред. В. М. Мадзігон; наук. ред.
О. М. Топузов] – К. : Пед. думка, 2011. – Вип. 11. – С. 50–55.
Барановська, О. В. Форми організації
навчальної діяльності учнів в умовах компетентнісно спрямованого навчання
[Текст] / О. В. Барановська // Компетентнісно
спрямована освіта: перший досвід, порівняльні підходи, перспективи. – К.: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2011.
Бондар, С. П. Методи активізації навчально-пізнавальної
діяльності учнів як важливий компонент особистісно-орієнтованого навчання
[Текст] / С. П. Бондар / Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова.
– Серія 5. – Педагогічні науки: реалії та перспективи: Зб. наук. праць. –
Випуск 26. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – 245 с. – С. 184–189.
Бондар, С. П. Методи активізації навчально-пізнавальної
діяльності учнів як складова технології формування ключових компетентностей
[Текст] / С. П. Бондар / Компетентнісно спрямована освіта: перший досвід,
порівняльні підходи, перспективи. – К. : Київський ун-т імені Бориса
Грінченка, 2011.
Бондар, С. П. Роль методів активізації
навчально-пізнавальної діяльності учнів у реалізації технологій формування
ключових компетентностей [Текст] / С. П. Бондар // Науковий часопис НПУ
ім. М. П. Драгоманова. – Серія 17. – Теорія і практика навчання та виховання:
Зб. наук. праць. – Вип. 16. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – С.
41–54.
Васьківська, Г. О. Наукова
картина світу як теоретична основа формування системи знань про людину [Текст]
/ Г. О. Васьківська // Біологія і хімія в школі. – 2011. – № 6. – С. 39–42.
Васьківська, Г. О. Реалізація принципу фундаменталізації
знань про людину в сучасному підручнику [Текст] / Г. О. Васьківська
// Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол., головн.
ред. В. М. Мадзігон; наук. ред. О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2011. –
Вип. 11. – 800 с. – С. 30–35.
Васьківська, Г. О. Риторичні
уміння учнів старшої школи у контексті ціннісно-смислової сфери [Текст]
/ Г. О. Васьківська, С. В. Косянчук // Українська
мова і література в школі. – 2011. – №8. – С. 14–19.
Васьківська, Г. О. Формування соціальної компетентності у
процесі засвоєння знань про людину [Текст] / Г. О. Васьківська //
Компетентнісно спрямована освіта: перший досвід, порівняльні підходи,
перспективи. – К. : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2011. –
Васьківська, Галина. Ґенеза системного підходу в
радянській педагогічній науці [Текст] / Галина Васьківська //
Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. – 2011. – № 1. – С. 4–7.
Кизенко, В. І. Варіативний компонент змісту освіти основної
школи [Текст] / В. І. Кизенко // Біологія і хімія в школі. – 2011. – № 4. – С.
39–42.
Кизенко, В. І. Теоретико-методичні засади диференціації
навчання в сучасній школі [Текст] / В. І. Кизенко, Г. О. Васьківська // Рідна
школа. – 2011. – № 6. – С. 15–20.
Косянчук, С. В. Риторичні
уміння учнів старшої школи у контексті ціннісно-смислової сфери [Текст]
/ Г. О. Васьківська, С. В. Косянчук // Українська
мова і література в школі. – 2011. – №8. – С. 14–19.
Косянчук, С. В. Формування ціннісно-смислових орієнтацій
учнів засобами змісту сучасного підручника [Текст] / С. В. Косянчук,
Г. О. Васьківська // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць
/ [ред. кол., головн. ред. В. М. Мадзігон; наук. ред. О. М. Топузов]. – К. :
Пед. думка, 2011. – Вип. 11. – 800 с. – С. 107–120.
Липова, Л. А. Диференціація навчання в основній школі
засобами підручника [Текст] / Л. А. Липова, П. І. Замаскіна // Проблеми
сучасного підручника: зб. наук. праць; [ред. кол., головн. ред.
В. М. Мадзігон; наук. ред. О. М. Топузов] – К. : Пед. думка,
2011. – Вип. 11. – С. 56–60.
Липова, Л. Дидактичні особливості сучасної безперервної
освіти [Текст] / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев // Післядипломна
освіта в Україні. – 2011. – № 1. – С. 49–53.
Липова, Людмила. Вибір профілю навчання – важливий крок до
професійного самовизначення [Текст] / Людмила Липова, Поліна Замаскіна,
Віктор Малишев // Практика управління закладом освіти. – 2011. – № 4. –
С. 36–46.
Липова, Людмила. Впровадження моделі допрофільної
підготовки учнів [Текст] / Людмила Липова, Поліна Замаскіна, Віктор Малишев.
// Шкільний інформаційно-бібліотечний центр. – 2011. – № 1. – С. 90–95.
Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип
допрофільної підготовки учнів основної школи [Текст] / Людмила Липова,
Михайло Войцехівський, Поліна Замаскіна // Рідна школа. – 2011. – № 1. – С. 56–60.
Липова, Людмила. Допрофільна підготовка учнів в основній
школі [Текст] / Людмила Липова, Людмила Шкода, Юлія Іванова // Шкільний
інформаційно-бібліотечний центр. – 2011. – № 2. – С. 85–89.
Осадчук, Р. І. Дидактичні вимоги до будови і
застосування системи диференційованих завдань для самостійної роботи учнів
основної школи [Текст] / Р. І. Осадчук // Історія в школі. – 2011. – № 1.
Трубачева, С. Е. Розвиток умінь самоконтролю в процесі
формування загальнонавчальних компетентностей учнів в основній школі [Текст]
/ С. Трубачева // Компетентнісно
спрямована освіта: перший досвід, порівняльні підходи, перспективи. – К. :
Київський ун-т імені Бориса Грінченка, 2011.
Трубачева, С. Е. Трансформація функцій шкільного
підручника в умовах компетентнісного підходу [Текст] / С. Е. Трубачева //
Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць; [ред. кол., головн. ред.
В. М. Мадзігон; наук. ред. О. М. Топузов] – К. : Пед.
думка, 2011. – Вип. 11 – С. 17–22.
Трубачева, Світлана. Формування загальнонавчальних
компетентностей учнів [Текст] / Світлана Трубачева // Біологія і хімія в
школі. – №1. – 2011. – С. 12–15.
ТЕЗИ
Барановська, О. В. Варіативність форм організації навчальної діяльності
учнів в умовах диференційованого навчання [Текст] / О. В. Барановська
// Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН
України за 2010 рік: наук. видання – К. : Ін-т педагогіки НАПН України. –
2011. – 312 с. – 7–8.
Бондар, С. П. Класифікація методів активізації
навчально-пізнавальної діяльності учнів та її застосування в умовах
диференціації навчання [Текст] / С. П. Бондар / Анотовані результати
науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2010 рік: наук.
видання – К. : Ін-т педагогіки НАПН України, 2011. – 312 с. – С. 6–7.
Васьківська, Г. О. Диференціація
як умова особистісно орієнтованого навчання [Текст] / Г. О.
Васьківська // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту
педагогіки НАПН України за 2010 рік: наук. видання – К. : Ін-т педагогіки НАПН
України, 2011. – 312 с. – С. 5–6.
Кизенко, В. І. Педагогічні функції факультативів
у основній школі [Текст] / В. І. Кизенко // Анотовані результати
науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2010 рік: наук.
видання – К. : Ін-т педагогіки НАПН України, 2011. – 312 с. – С. 8–9.
Косянчук, С. В. Систематизовані навчальні ситуації і задачі як соціально-психологічний
чинник формування риторичних умінь учнів старшої школи [Текст] / С. В. Косянчук
// Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН
України за 2010 рік: наук. видання – К. : Ін-т педагогіки НАПН України. –
2011. – 312 с. – 128–129.
Липова, Л. А. Диференціація допрофільної
підготовки учнів основної школи [Текст] / Л. А. Липова
// Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН
України за 2010 рік: наук. видання – К. : Ін-т педагогіки НАПН України. – 2011.
– 312 с. – С. 9–10.
Осадчук, Р. І. Теоретичні засади диференціації
самостійної роботи учнів основної школи на навчальних заняттях [Текст]
/ Р. І. Осадчук // Анотовані результати науково-дослідної роботи
Інституту педагогіки НАПН України за 2010 рік: наук. видання – К. : Ін-т
педагогіки НАПН України, 2011. – 312 с. – С. 11-12.
Трубачева, С. Е. Роль умінь самоконтролю у
формуванні загальнонавчальних компетентностей учнів [Текст]
/ С. Е. Трубачева // Анотовані результати науково-дослідної
роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2010 рік: наук. видання – К. : Ін-т
педагогіки НАПН України, 2011. – 312 с. – С. 10.