КАТАЛОГ
наукових праць співробітників лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
2014 рік
Васьківська Г.О. Конструювання змісту навчального посібника «Людинознавство» як засобу формування системи знань про людину в учнів старшої школи [Текст] / Г.О. Васьківська // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол.; голов. ред. – О.М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2014. – Вип. 14. – 866 с. – С. 109–120.
Васьківська Г.О. Людиноцентризм як домінанта формування у старшокласників системи знань про людину [Текст] / Г.О. Васьківська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне : РДГУ, 2014. Вип. 8(51). – С. 4–8.
Васьківська Г.О. Реалізація ідей В.О. Сухомлинського у процесі навчання старшокласників толерантності [Текст] / Г.О. Васьківська // Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: вчимося теларантності: зб. тез і анот. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. та ХХІ Всеукр. пед. читань. – Миколаїв : МНУ, 2014. – 224 с. – С. 27–28.
Васьківська Г.О. Реалізація ідей В.О. Сухомлинського у процесі навчання старшокласників толерантності [Текст] / Г.О. Васьківська // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського: зб. наук. праць / [гол. ред. В.Д. Будак]. – Випуск 1.46 (108). – (Серія «Педагогічні науки»). – Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2014. – 184 с. – С. 26–31.
Васьківська Г.О. Цінність змісту навчальних предметів як умова фундаменталізації освіти в старшій школі [Текст] / Г.О. Васьківська // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. Г.О. Васьківської; упоряд. С.В. Косянчука]. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 128 с. – С. 5–14.
Барановська О.В. Гуманістична парадигма фундаменталізації навчання у змісті сучасних підручників [Текст] / О.В. Барановська // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол.; голов. ред. – О.М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2014. – Вип. 14. – 866 с. – С. 34–41.
Барановська О.В. Зміст предметів гуманітарного циклу в профільній школі: шляхи оптимізації // Українська мова і література в школі. – 2014. – №5. – С. 47–51.
Барановська О.В. Проектна діяльність учнів в умовах гуманізації та гуманітаризації змісту філологічної освіти [Текст] / О.В. Барановська // Проектна діяльність учнів у системі компетентнісно спрямованої соціальної і життєвої практики в 11-річній школі та позашкільної освіти / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / [за ред. І.Г. Єрмакова, А.М. Ратушної, О.М. Коровай]. – Камянець-Подільський: Аксіома, 2014. – 534 с. – Ч. 1. – С. 80–84.
Барановська О.В. Теоретичні передумови гуманізації та гуманітаризації освіти на сучасному етапі розвитку української школи [Текст] / О.В. Барановська // Інноваційні пріоритети розвитку гімназії / практико зорієнтований посібник / [ред. рада : С.В. Чумак (голова); І.Г. Єрмаков (науковий редактор)) та ін.]. – К. : ВД Особистості, 2014. – 694 с. – С. 107–118.
Барановська О.В. Фундаменталізації змісту гуманітарних предметів у старшій школі: концептуальна модель [Текст] / О.В. Барановська // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. Г.О. Васьківської; упоряд. С.В. Косянчука]. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 128 с. – С. 35–43.
Захарчук Н.В. Невербальні засоби впливу: як спілкуватись без мови у міжкультурній взаємодії / Н.В. Захарчук // Шляхи подолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей: ІІ Міжнародна науково-практична конференція, 6-7 червня 2014 р. : тези доп. – К. : Вид-во ун-т Україна, 2014. – C. 49–52.
Захарчук Н.В. Принципи формування системи екологічних знань старшокласників у процесі фундаменталізації змісту освіти [Текст] / Н.В. Захарчук // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. Г.О. Васьківської; упоряд. С.В. Косянчука]. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 128 с. – С. 44–48.
Захарчук Н.В. Проектні технології в початковій школі: шляхи розвитку творчої особистості [Текст] / Н.В. Захарчук, Н.Ф. Макарчук // Молодь і ринок: зб. наук. праць. – Дрогобич, 2014. – Вип. 5 (97). – С. 31–35.
Захарчук Н.В. Тестування як міжнародний метод оцінювання у ВНЗ України / Н.В. Захарчук // Сучасне літературознавство та прикладна лінгвістика: американські та британські студії : ІІ Міжнародний симпозіум, 9–11 квітня 2014 р. : тези доп. – К. : Вид-во ун-т Україна, 2014. – C. 283–285.
Захарчук Н.В. Фундаменталізація екологічних знань старшокласників засобами підручника з екології [Текст] / Н.В. Захарчук // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць / [ред. кол., наук. ред. О.М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2014. – Вип. 14. – 866 с. – С. 206–213.
Кизенко В.І. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів з різним рівнем комунікативних здібностей [Текст] / В.І. Кизенко, Д.В. Трубачова // Рідна школа. – 2014. – № 7–8. – С. 25–30.
Кизенко В.І. Варіативна складова змісту освіти у контексті диференціації навчання [Текст] / В.І. Кизенко // Оновлення змісту, форм та методів навчання виховання в закладах освіти : зб. наук. праць / Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне : РДГУ, 2014. – Вип. 9(52). – С. 27–31.
Кизенко В.І. Дидактичні орієнтири конструювання змісту курсів за вибором для учнів старшої школи [Текст] / В.І. Кизенко // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. Г.О. Васьківської; упоряд. С.В. Косянчука]. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 128 с. – С. 14–21
Косянчук С.В. Дидактичні умови формування у старшокласників ціннісно-смислових орієнтацій [Текст] / С.В. Косянчук // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. Г.О. Васьківської; упоряд. С.В. Косянчука]. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 128 с. – С. 49–58.
Косянчук С.В. Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в умовах особистісно-орієнтованого навчання [Текст] / С.В. Косянчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць / Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне : РДГУ, 2014. – Вип. 8(51). – 181 с. – С. 132–136.
Kosіanchuk S.V. Технологический подход к процессу формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников [Technologіcal approach to process of formіng value-sense orіentatіons іn the hіgh school students] [Text] / S.V. Kosіanchuk // Unіvers Pedagogіc. – 2014. – №1(41). – С. 53–60.
Липова Людмила. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань [Текст] / Людмила Липова // Рідна школа. – 2014. – №1-2. – С. 31–34.
Липова Л. Генералізація фундаментальних природничих знань як логічний перехід до їх нового рівня – мета предметності [Текст] / Л.Липова, Я.Якунін, П.Замаскіна // Довідник директора школи. – 2014. – №3. – С. 24-29.
Липова Л. Природнича освіта і професіоналізм педагога [Текст] / Л.Липова, М.Войцехівський // Післядипломна освіта. – 2014. – №1. – С. 64-68.
Липова Л.А. Генералізація як вищий рівень узагальнення природничих знань [Текст] / Л.А. Липова // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. Г.О. Васьківської; упоряд. С.В. Косянчука]. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 128 с. – С. 29–35.
Липова Л.А. Модель фундаменталізації змісту природничої освіти в загальноосвітній школі [Текст] / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Довідник директора школи. – 2014. - №1-2. – С. 39-47.
Трубачева С.Е. Можливості шкільного підручника у реалізації процесу фундаменталізації змісту освіти учнів старшої школи [Текст] / С.Е. Трубачева // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. Г.О. Васьківської; упоряд. С.В. Косянчука]. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 128 с. – С. 21–29.
Трубачева С.Е. Розвиток загальнонавчальних компетентностей учнів засобами проектної технології у форматі шкільного підручника [Текст] / С.Е. Трубачева // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол.; голов. ред. – О.М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2014. – Вип. 14. – 866 с. – С. 754–761.
Трубачева С.Е. Формування навчальних компетентностей учнів засобами міжпредметного проекту [Текст] / С.Е. Трубачева, Р.І. Осадчук // Проектна діяльність учнів у системі компетентнісно спрямованої соціальної і життєвої практики в 11-річній школі та позашкільній освіті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2014. – Ч. 1. – 534 с. – С. 85–88.