КАТАЛОГ
наукових праць співробітників відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України
2016 рік
Васьківська Г. До проблеми оцінювання якості навчальних досягнень / Галина Васьківська // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – С. 5–12.
Васьківська Г. О. Актуальні проблеми модернізації змісту профільного навчання / Г. О. Васьківська // Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: матер. І Міжн. наук.-практ. конф.; м. Луцьк, 4 черв. 2016 р. – Луцьк : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2016. – С. 28–30.
Васьківська Г. О. Дидактичні умови щодо застосування тестування як методу оцінювання якості навчальних досягнень студентів / Г. О. Васьківська // Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів : зб. наук. праць за матер. IХ Всеукр. Інтернет-конф. (Умань, 27 жовт. 2016 р) / [відп. ред. В. В.Макарчук]. – Умань : ФОП Жовтий, 2016. – С. 37–39.
Васьківська Г. О. Сутність тестування як методу оцінювання якості навчальних досягнень студентів / Г. О. Васьківська // Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика : матер. Всеукр наук. Інтернет-конф. (м. Умань, 20 жовт. 2016 р.) / [ред. кол.: Коберник О.М., Кравченко О. О., Бойченко В.В.]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2016. – С. 13–15.
Васьківська Г. О. Теоретичні і методологічні основи формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових / Г. О. Васьківська // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік. – К. : Ін-т педагогіки, 2016. – С. 92–94.
Васьківська Г. О. Тести як поліфункційний дидактичний інструментарій у змісті навчальної книги / Г. О. Васьківська // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол. ; голов. ред. – О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2016. – Вип. 17. – С. 61–71.
Васьківська Г. О. Технології інтерактивного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів: дидактичний аспект / Г. О. Васьківська // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий, 2016. – Вип. 14. – С. 18–25.
Васьківська Г. О. Формування комунікативної компетентності особистості як основна проблема сучасної лінгводидактики / Г. О. Васьківська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2016. – Вип. 1(303). – Т. 1. – С. 33–38. – (Серія: Педагогічні науки).
Васьківська Г.О. Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України ; [кол. авт. ; редкол.: В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий (заст. голови), А. М. Гуржій (заст. голови), О. Я. Савченко (заст. голови)] ; за заг. ред. В. Г. Кременя]. – К. : Пед. думка, 2016. – 448 с. – Бібліогр.: с. 193–208. – (До 25-річчя незалежності України).
Васьковская Г. А. Дидактические аспекты формирования содержания образования в старшей школе / Г. А. Васьковская // «Молодой учёный» (Самара). – 2016. – №5.6 (109.6). – С. 22–24.
Васьковская Г. А. Инновационный подход к генерированию метапредметных связей в процессе реализации содержания образования / Г. А. Васьковская // Инновационная деятельность субъектов образования : матер. научн.-практ. конф., г. Гродно, 24–25 нояб. 2016 г. / Гродненский областной институт развития образования. – Гродно : ГрОИРО, 2016. – С. 38–41.
Васьковская Г. А. Теоретические и практические аспекты модернизации содержания образования в старшей школе / Г. А. Васьковская // Педагогическая наука и образование (Минск). – 2016. – №2. – С. 45–49.
Барановська О. В. Дидактичні умови міжпредметної інтеграції в профільній школі / О. В. Барановська // Перспективні напрямки світової науки : зб. статей учасників 37 Всеукр. наук.-практ. конф. «Інноваційний потенціал світової науки – ХХI сторіччя», м. Запоріжжя. – Т. 1 : Науки гуманітарного циклу; соціально-економічні науки. – Запоріжжя, 2016. – С. 8–9.
Барановська О. В. Міжпредметна інтеграція в практиці профільної школи / О. В. Барановська // Международный научный журнал. – 2016. – №8. – С. 21–23.
Барановська О. В. Міжпредметна інтеграція в старшій школі / О. В. Барановська // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік. – К. : Ін-т педагогіки, 2016. – С. 94–95.
Барановська О. В. Міжпредметна інтеграція в старшій школі: практико зорієнтований та компетентнісний підходи / О. В. Барановська // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – С. 20–25.
Барановська О. В. Міжпредметні зв’язки у підручнику для профільної школи: практична зорієнтованість та технологізація / О. В. Барановська // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол. ; голов. ред. – О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2016. – Вип. 16. – С. 17–26.
Барановська О. В. Міжпредметні зв’язки у профільній школі: практична зорієнтованість та технологізація [Intersubjects connections in specialized schools: practical orientation and technologizing] / О. В. Барановська // Первый независимый научный вестник. – 2016. – Ч. 2. – № 9–10. – С. 5–8.
Барановська О. В. Реалізація міжпредметних зв’язків у профільній школі / О. В. Барановська // Актуальні проблеми сучасної науки : зб. тез наук. робіт X Міжнар. наук.-практ. конф. (Москва – Астана – Харків – Відень, 28 лип. 2016 р.) / Міжнародний науковий центр, 2016 . – С. 21–24.
Барановська О. В. Реалізація міжпредметних зв’язків у старшій школі: дидактичний аспект / О. В. Барановська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – Ужгород : УЖНУ, 2016. – Вип. 2(39). – 15–17 с. – (Серія: Педагогіка. Соціальна робота).
Кизенко В. Варіативний компонент змісту освіти старшої школи як важливий складник системи неперервної професійної освіти / Василь Кизенко // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К. : Вид.-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – 208 с. – С. 58–64.
Кизенко В. І. Інноваційний підхід до професійного самовизначення старшокласників в аспекті постнекласичної методології / Василь Іванович Кизенко // Теоретико-методичні засади системи професійного самовизначення особистості в умовах регіону : матер. Всеукр. наук.-практ. конф.; 8 квіт. 2016 р. / [за заг. ред. І. М. Бобер; наук. ред. А. П. Самодрин]. – Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2015. – С. 12–14.
Кизенко В. І. Структурно-функціональна модель варіативного компонента змісту освіти старшої школи / В. І. Кизенко // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік. – К. : Ін-т педагогіки, 2016. – С. 96–97.
Кизенко В. І. Упровадження принципу наукового поглиблення змісту профільних предметів у старшій школі [Promote the principles of deepening the content of core subjects in mien school] / В. І. Кизенко // Научные труды Sword. – Вып. №4(41). – Т. 6. – Иваново : Научный мир, 2015. – С. 77−82.
Кизенко В. І. Постнекласична методологія профорієнтаційної діяльності в умовах профільного навчання / Василь Іванович Кизенко // Український педагогічний журнал. – 2016. − №1. – С. 94−108.
Косянчук С. В. Аналіз сучасного стану взаємозв’язку інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання / С. В. Косянчук // Моніторинг реалізації змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових. – К. : Ін-т педагогіки НАПН України, 2016. – С. 3–15.
Косянчук С. В. Концептуальна модель формування змісту профільного навчання: аксіологічний аспект / С. В. Косянчук // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік. – К. : Ін-т педагогіки, 2016. – С. 97–98.
Косянчук С. Зміни в програмі з української мови для 10-11 класів та перспективи програмотворення / Неллі Бондаренко, Сергій Косянчук // Дивослово. – 2016. – № 7–8 (712–713). – С. 23–27.
Косянчук С. Стан і перспективи програмотворення: дидактико-методичні аспекти / Неллі Бондаренко, Сергій Косянчук // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – С. 25–33.
Кравчук О. П. Дидактичний потенціал краєзнавства (тези) / О. П. Кравчук // Ожити через сто літ : матер. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті В. А. Менчиця (1837 – 1916) / [голов. ред. В. І. Сергійчук, упоряд. В. О. Митюк]. – К. : Вид-во «Типографія від А до Я», 2016. – С. 74–77.
Кравчук О. П. Методичні аспекти створення підручників для курсу «Україна у світі: природа, населення» / Т. Г. Назаренко, О. П. Кравчук // // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол. ; голов. ред. – О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2016. – Вип. 16. – С. 258–268.
Кравчук О. П. Формування краєзнавчої компетентності в учнів старшої школи / О. П. Кравчук // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік. – К. : Ін-т педагогіки, 2016. – С. 99–100.
Кравчук О. П. Географія / О. П. Кравчук, О. Ф. Надтока, Т. Г. Назаренко // Експертиза шкільних підручників : інструктивно-метод. матер. для експертизи електрон. версій проектів підруч. для учнів 8 кл. загальноосв. навч. закл. [посіб.] / [за заг. ред. О. М. Топузова, Н. Б. Вяткіної]. – К. : Пед. думка, 2016. – С. 102–106.
Трубачева С. Е. Дидактичні особливості компетентнісно зорієнтованого підручника для основної школ. / С. Е. Трубачева // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць / [ред. кол; голов. ред. – О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2016. – Вип. 16. – С. 424–433.
Трубачева С. Е. Дидактичні особливості компетентнісно зорієнтованого підручника для 9 класу основної школи / С. Е. Трубачева // Інструктивно-метод. матер. для експертизи електрон. версій проектів підруч. для учнів 9 кл. загальноосв. навч. закл. [посіб.] / [за заг. ред. О. М. Топузова, Н. Б. Вяткіної]. – К. : Пед. думка, 2016. – С. 00–00.
Трубачева С. Е. Дидактичні особливості реалізації метапредметного підходу в умовах профільного навчання / С. Е. Трубачева, О. В. Чорноус // Дидактика : теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – С. 64–70.
Трубачева С. Е. Загальні питання теорії підручника / С. Е. Трубачева // Експертиза шкільних підручників : інструктивно-метод. матер. для експертизи електрон. версій проектів підручн. для учнів 8 кл. загальноосв. навч. закл. [посіб.] / [за заг. ред. О. М. Топузова, Н. Б. Вяткіної]. – К. : Пед. думка, 2016. – С. 39–43.
Трубачева С. Е. Метапредметна діяльність старшокласників в умовах профільного навчання / С. Е. Трубачева, О. В. Чорноус // Науковий вісник Ужгородського університету. Ужгород : УЖНУ, 2016. – Вип. 1(38). – С. 298–302 с. – (Серія: Педагогіка. Соціальна робота).
Трубачева С. Е. Метапредметні основи професійно зорієнтованого освітнього середовища у старшій школі / С. Е. Трубачева // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік. – К. : Ін-т педагогіки, 2016. – С. 100–101.
Трубачева С. Е. Метапредметні основи формування професійно орієнтованих компетентностей старшокласників / С. Е. Трубачева, О. В. Чорноус // Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи : зб. матер. І-ї Міжнар. наук.-практ. конф. / [ред.-упоряд. А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку : Ін-т философии Азербайджана, 2016. – С. 217–219.
Трубачева С. Професійно зорієнтована метапроектна діяльність старшокласників / С. Е. Трубачева, О. В. Чорноус // Актуальні проблеми сучасної соціології, соціальної роботи та професійної підготовки фахівців : Матер. доп. та повідом. Міжнар. наук.-практ. конф. / [за ред. проф. І. В. Козубовської, проф. Ф. Ф. Шандора]. – Ужгород : УЖНУ, 2016. – С. 199–201.
Чорноус О. В. Педагогічні можливості аудіовізуальних електронних засобів навчання в організації метапредметної діяльності старшокласників/ О. В. Чорноус // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік. – К. : Ін-т педагогіки, 2016. – 101–102.