КАТАЛОГ
наукових праць співробітників лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
2013 рік
Васьківська Г.О. Актуальність проблеми фундаменталізації змісту освіти у старшій школі / Г.О. Васьківська // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2012 рік : інформ. видання. – К. : Пед. думка, 2013. – 352 с. – С. 17–18.
Васьківська Г.О. Дидактичні умови реалізації інтерактивних технологій у процесі формування системи знань про людину / Г.О. Васьківська // Молодь і ринок. – 2013. – №1 (96). – С. 18–23.
Васьківська Г.О. Конструювання змісту навчального посібника «Людинознавство» як засобу формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол.; наук. ред. – О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2013. – Вип. 13.
Васьківська Г.О. Людиноцентризм як домінанта формування у старшокласників системи знань про людину / Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне : РДГУ, 2013 – С. 43–49.
Васьківська Г.О. Метапредметний підхід у процесі формування системи знань про людину в старшокласників / Г.О.Васьківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – №3(69). – 2013. – С. 70–74.
Васьківська Г.О. Методологічні підходи до створення концепції формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г.О. Васьківська // Молодь і ринок. – 2013. – №2 (97). – С. 26–31.
Васьківська Г.О. Особистісне самовизначення у контексті формування риторичних умінь старшокласників / Г.О. Васьківська, С.В. Косянчук // Materialy IX mezinarodnivedecko–prakticka konference «Moderni vymozenostivedy–2013». – Dil 32. Pedagogika :Praha : Publishing House «Educationand Science» s.r.o. – 104 stran. – Stran 7–11.
Васьківська Г.О. Особистісне самовизначенняу контексті формування риторичних умінь старшокласників / Г.О. Васьківська, С.В. Косянчук // Materialy IX mezinarodnivedecko – prakticka konference «Moderni vymozenostivedy–2013». – Dil 32. Pedagogika: Praha : Publishing House «Educationand Science» s.r.o. – 104 stran. – Stran 7–11.
Васьківська Г.О. Теорія без практики – мертва, практика без теорії – сліпа : вступ. ст. / Г.О. Васьківська // Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі в умовах профільного навчання (2012–2014). Аналітико-констатувальний, пошуково-теоретичний етапи : Матеріали науково-практичного семінару для вчителів «Теоретико-методичні засади формування системи знань про людину в учнів старшої школи в умовах фундаменталізації змісту освіти», Тетерівська гімназія Бородянського р-ну Київської обл., 16 квіт. 2013 р.] / [вступ. ст., наук. ред. Г.О. Васьківської; упоряд. С.В. Косянчука]. – К. : Лабораторія дидактики Ін-ту педагогіки НАПН України, 2013. – Вип. 2. – 48 с. – С. 4–5.
Васьківська Г.О. Формування методологічної компетентності старшокласників в умовах фундаменталізації змісту освіти // Компетентнісні засади змісту освіти в 11-річній школі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28-29 березня 2013 року / [ред. кол.: Федоренко О. А., Єрмаков І. Г. (наук. ред.), Ратушна А. М.]. – К. : Оберіг, 2013 – 608 с.
Васьківська Г.О. Формування у старшокласників системи знань про людину в контексті фундаменталізації змісту освіти / Г.О. Васьківська // Молодь і ринок. – 2013. – №3 (98) – С. 44–49.
Васьківська Г.О., Косянчук С.В. Організаційнопедагогічні умови профільного навчання / Г.О. Васьківська, С.В. Косянчук // Молодь і ринок. – 2013. – №5 (100) – С. 19–25.
Васьківська Галина. Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи [Текст] / Галина Васьківська // Рідна школа. – 2013. – №6. – 80 с. – С. 41–45.
Васьківська Галина. Формування системи знань про людину в учнів старшої школи крізь призму поглядів Яна Амоса Коменського / Галина Васьківська // Дидактика Яна Амоса Коменського: від минулого до сьогодення : матеріали Першої Міжнародної Інтернет-конференції (м. Умань, 22 лют. 2013 р.) // Вісник лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського / [гол. ред. Побірченко Н. С.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2013. – 116 с. – С. 8–11.
Vaskivska G. Formation of High School Students’ Communicative Competencies by Means of Acquiring Knowledge About Human [Text] / G. Vaskivska // // The advanced science journal [ISSN 2219-746X]. – Volume 2013, Special Issue for China. – 2013, June. – 6. – 94 p. – P. 17–20.
Vaskivska G. Socialization of the High School Students in the Process of the System of Know ledge about Human Formation / G. Vaskivska // Theadvancedsciencejournal. – Torrance, CA, UnitedStates. – 2013, January. – Issue 1. – 92 p. – P. 55–58.
Vaskivska G.O. Development of high school students’ value orientations as an area of school reforming [Text] / G.O. Vaskivska, S.V. Kosianchuk // Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Новината за напреднали наука», 2013. – Том 21. – Педагогически науки. София. «Бял ГРАД-БГ» ООД. – 80 стр. – Стр. 8–12.
Vaskivska G.O. Formation in the high school students knoweledge system about a human of the man-centristic context. – Univers Pedagogic. – 2013. – №3(39). – С. 33–42.
Vaskivska G.O., Kosianchuk S.V. Development of high school students’ value orientations as an area of school reforming // Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Новината за напреднали наука», – 2013. Том 21. – Педагогически науки. София. «Бял ГРАД-БГ» ООД – 80 стр. – Стр. 8–12.
Барановська О.В. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу // Українська мова і література в школі. – №7. – С. 51 – 54 [0,5].
Барановська О.В. Сучасні підходи до гуманітаризації освіти в умовах фундаменталізації її змісту // Проблеми сучасного підручника, 2013. – [0,5].
Барановська О.В. Фундаменталізація змісту предметів суспільно-гуманітарного циклу в профільній школі // Історія в школі . – 2013. – №9. – С. 10–13.
Барановська О.В. Проблема фундаменталізації змісту гуманітарних предметів у теорії навчання і практиці старшої школи //Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2012 рік: наукове видання – К. : Ін-т педагогіки, 2013. – 352 с. – С. 8–9.
Барановська О.В. Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у старшій школі в умовах компетентнісно спрямованої освіти // Компетентнісні засади змісту освіти в 11-річній школі: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28-29 березня 2013 року / [ред. кол. : Федоренко О.А., Єрмаков І.Г. (наук. ред.), Ратушна А.М]. – К. : Оберіг, 2013. – 608 с. – С. 290–294.
Захарчук Н.В. Do your clothes help in cross-cultural communication? / Н.В. Захарчук // Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей: Міжнародна науково-практична конференція, 7-8 червня 2013 р. : тези доп. – К. : Вид-во ун-т Україна, 2013. – C. 83–88.
Захарчук Н.В. Використання комунікативних ситуацій у процесі підготовки майбутніх екологів до міжкультурної комунікації / Н.В. Захарчук // Молодь і ринок: зб. наук. праць. – Дрогобич, 2013. – Вип. 5 (100). – С. 117–121.
Захарчук Н.В. Дидактичні умови формування системи екологічних знань старшокласників у процесі фундаменталізації змісту освіти / Н.В. Захарчук // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік : наукове видання. – К. : Ін-т педагогіки, 2013. – С. 11.
Захарчук Н.В. Іноземна мова як засіб професійної підготовки майбутніх екологів / Н.В. Захарчук // Молодь і ринок: зб. наук. праць. – Дрогобич, 2013. – Вип. 3 (98). – С. 121–125.
Захарчук Н.В. Моделювання ситуацій міжкультурної комунікації у процесі підготовки спеціалістів авіаційної сфери / Н.В. Захарчук // Авіа -2013: Міжнародна науково-практична конференція, 17–19 квітня 2013 р. : тези доп. – К. : НАУ, 2013. – C. 231–237.
Захарчук Н.В. Соціально-позитивна мотивація як умова підготовки майбутніх спеціалістів до міжкультурної комунікації / Н.В. Захарчук // Актуальні проблеми філології, американські та британські студії : VІ Міжнародна науково-практична конференція, 17–19 квітня 2013 р. : тези доп. – К. : Вид-во ун-т Україна, 2013. – C. 283–285.
Захарчук Н.В. Шляхи формування системи екологічних знань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу / Н. В. Захарчук // Молодь і ринок: зб. наук. праць. – Дрогобич, 2013. – Вип. 2 (97). – С. 31–35.
Захарчук Н. В. Фундаменталізація екологічних знань старшокласників засобами підручника з екології [Текст] / Н. В. Захарчук // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць / [ред. кол., наук. ред. О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2013. – Вип. 13. – С. 117–121.
Zakharchuk N. Integrative Nature of Ecological Knowledge / N. Zakharchuk, S. Harytska, V. Kuznetsov, Y. Pryshupa // Украински и балкански междудисциплинарни изследвания : сб. стат. – Софія : Издателска куща Богиана, 2013. – С. 280–284.
Кизенко В.І. Варіативна складова змісту освіти у контексті диференціації навчання / Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне : РДГУ, 2013 – С. 62–68.
Кизенко В.І. Диференціація навчання: через цілісність, наступність і теоретичну обґрунтованість до якості освітнього процесу [Електронний ресурс] .– Режим доступу : http://didactics.ucoz.ua
Кизенко В.І. Курси за вибором як засіб компетентнісного розвитку школярів / Юрій Іванович Мальований, Василь Іванович Кизенко // Компетентнісна парадигма розвитку мовної освіти у середній і вищій школах: сучасні виклики : зб. матер. Всеукраїнської наук. – практ. конф. (м. Чернігів, 22–23 лютого 2013 р.) / за ред. канд. пед. наук, доцента В.П. Іванишиної. – Чернігів : Черніг. держ. технол. ун-т, 2013. – 335 с. – С. 190–196.
Кизенко В.І. Курси за вибором як засіб компетентнісного розвитку школярів / Юрій Іванович Мальований, Василь Іванович Кизенко // Компетентнісна парадигма розвитку мовної освіти у середній і вищій школах: сучасні виклики : зб. матер. Всеукраїнської наук. – практ. конф. (м. Чернігів, 22–23 лютого 2013 р.) / за ред. канд. пед. наук, доцента В.П. Іванишиної. – Чернігів : Черніг. держ. технол. ун-т, 2013. – 335 с. – С. 190–196.
Кизенко В.І. Розширення сфери міжособистісного спілкування на факультативних заняттях як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Василь Іванович Кизенко // Наукові записки / [ред. кол. : В.В. Радул, С.П. Величко та ін.]. – Вип. 123. – Т. II. – Кіровоград : Імекс – ЛТД, 2013. – 416 с. – (Серія: Педагогічні науки). – С. 149 – 152.
Кизенко В.І. Формування способів комунікативної діяльності студентів-філологів засобами підручника / Василь Іванович Кизенко, Дар’я Володимирівна Трубачова // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ ред. кол. ; наук. ред. – О.М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2013. – Вип. 13. – С.
Кизенко В.І. Педагогічні засоби розв’язання проблеми фундаменталізації змісту курсів за вибором у старшій школі / В.І. Кизенко // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік : наукове видання. – К. : Ін-т педагогіки, 2013. – С. 12–13.
Косянчук С.В. Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників як детермінанти особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / С.В. Косянчук // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2012 рік : наук. вид. – К. : Пед. думка, 2013. – 352 с. – С. 16–17.
Косянчук С.В. Риторичні завдання у змісті сучасного підручника як інструмент формування ціннісно-смислових орієнтацій / Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць / [ред. кол., наук. ред. О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2013. – Вип. 13. – С.
Косянчук С.В. Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в умовах особистісно-орієнтованого навчання [Текст] / С.В. Косянчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне : РДГУ, 2013 – С. 69–74.
Косянчук Сергій. Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі засвоєння змісту предметів гуманітарного циклу [Текст] / Сергій Косянчук // Молодь і ринок. – 2013. – №3(98). – 174 с. – С. 159–163.
Косянчук Сергій. Педагогічна спадщина Яна Амоса Коменського як джерело ідей формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників [Текст] / Сергій Косянчук // Дидактика Яна Амоса Коменського: від минулого до сьогодення : матеріали Першої Міжнародної Інтернет-конференції (м. Умань, 22 лютого 2013 року) // Вісник лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського / [гол. ред. Побірченко Н. С.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2013. – 116 с. – С. 51–54.
Липова Л.А. Визначення рівня фундаментальних знань в учнів ЗНЗ / Л.А.Липова, М.Ф.Войцехівський, П.І. Замаскіна // Довідник директора школи. – 2013. – №5. – С. 16–23.
Липова Л.А. Дидактичні засади формування екологічної компетентності випускників / Л.А. Липова, Т.Ф. Лукашенко, В.В. Малишев // Освіта регіону. – 2013. – №1. – С. 245–250.
Липова Л.А. Опанування фундаментальних природничих знань учнями старшої школи / Л.А. Липова // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік : наук. вид. – К. : Ін-т педагогіки, 2013. – С. 13–14.
Липова Л.А. Фундаменталізація знань із природничих предметів – основа компетентнісної освіти / Л.А.Липова, М.Ф. Войцехівський, П.І. Замаскіна // Довідник директора школи. – 2013. – №1–2. – С. 20–27.
Липова Л.А. Фундаментальність знань – основний чинник професійного іміджу педагога / Л.А. Липова, М.Ф. Войцехівський, В.В. Малишев // Післядипломна освіта в Україні. – 2013. – №1. – С. 63–66.
Осадчук Р.І. Здійснення міжпредметних зв’язків як необхідна складова інтеграції навчально-виховного процесу у структурі діяльності вчителя // Історія в школі. – 2013. – №1. – С. 28–31.
Осадчук Р.І. Міжпредметні зв’язки в умовах фундаменталізації змісту суспільно-гуманітарних предметів у старшій школі. / Р.І. Осадчук // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік. – К. : Пед. думка. – 352 с. – С. 17–18.
Осадчук Р.І. Педагогічні технології реалізації міжпредметних зв’язків у навчально-виховному процесі // Історія в школі. – 2013. – №9. – С. 14–16.
Трубачева С.Е. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу [Текст] / С.Е. Трубачева, Р.І .Осадчук // Українська мова і література в школі. – №7. – С. 48–51.
Трубачева С.Е. Можливості шкільного підручника у реалізації процесу фундаменталізації змісту освіти учнів старшої школи [Текст] / С.Е. Трубачева // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. Г.О. Васьківської; упоряд. С.В. Косянчука]. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 128 с. – С. 21–29.
Трубачева С.Е. Проектування блоків універсальних навчальних дій як основа фундаменталізації змісту освіти старшокласників / С.Е. Трубачева // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік. – К. : Пед. думка. – С. 15.
Трубачева С.Е. Діяльнісна спрямованість змісту освіти як основа реалізації компетентнісного підходу [Текст] / С.Е. Трубачева // Компетентнісні засади змісту освіти в 11-річній школі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28–29 березня – К. : Оберіг. – 2013 – 608 с. – С. 87–89.