Сучасна педагогічна дійсність
свідчить, що традиційненавчання не є спроможним задовольнити збільшені
вимоги допідготовки майбутнього вчителя,
оскільки не створює умов дляформування вмінь
та навичок самостійної пізнавальної діяльності, несприяє розвитку творчих здібностей. Це зумовлює ряд
протиріч міжнаявним рівнем готовності
спеціаліста до професійної діяльності тасучасними
вимогами до його підготовки, між потребою студента усамовираженні та здатністю освіти задовольнити дану
потребу. Томувиникає необхідність пошуку
інших підходів до організації процесунавчання
майбутнього вчителя, які сприяли б появі нового рівняякості навчання за рахунок активізації пізнавальної діяльності.
Узв’язку з цим виправданим є інтерес до
інтерактивного навчання, щоякнайкраще сприяє
досягненню поставленої мети завдяки активномухарактеру
педагогічної взаємодії між викладачем та студентами. Цитовано
за: Ревенко В. В.Активізація
пізнавальної діяльності майбутніх учителів засобами інтерактивного навчання
[Текст] / В. В. Ревенко, асп., Криворізький ДПУ
/ Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Криворізький держ.
пед. ун-т. – 2009. – Вип. 25. – 574 с. – 438 с.