Навчання
традиційне та інтерактивне
Сучасна педагогічна дійсність
свідчить, що традиційне
навчання не є спроможним задовольнити збільшені
вимоги до підготовки майбутнього вчителя,
оскільки не створює умов для формування вмінь
та навичок самостійної пізнавальної діяльності, не сприяє розвитку творчих здібностей. Це зумовлює ряд
протиріч між наявним рівнем готовності
спеціаліста до професійної діяльності та сучасними
вимогами до його підготовки, між потребою студента у самовираженні та здатністю освіти задовольнити дану
потребу. Тому виникає необхідність пошуку
інших підходів до організації процесу навчання
майбутнього вчителя, які сприяли б появі нового рівня якості навчання за рахунок активізації пізнавальної діяльності.
У зв’язку з цим виправданим є інтерес до
інтерактивного навчання, що якнайкраще сприяє
досягненню поставленої мети завдяки активному характеру
педагогічної взаємодії між викладачем та студентами. Цитовано
за: Ревенко В. В. Активізація
пізнавальної діяльності майбутніх учителів засобами інтерактивного навчання
[Текст] / В. В. Ревенко, асп., Криворізький ДПУ
/ Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Криворізький держ.
пед. ун-т. – 2009. – Вип. 25. – 574 с. – 438 с.