Неділя, 2024-Грд-22, 10.45.54
Didactics.ua | RSS
 
Головна Навчання і вихованняРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Цитату додано 30.05.2012 року.


Навчання і виховання

 

Форми організації навчання й виховання. Методи на практиці реалізуються в різних формах. Форма є конкретною практичною сукупністю дій учителя й учнів і умов їх здійснення. Приклад: фронтальні, групові, індивідуальні методи й форми.

Метод детермінує й підкоряє собі форму. Реалізація методу вимагає певних форм; кожному зі сформованих методів адекватні певні форми.

Але форма володіє відносно методу певною автономністю й стійкістю. Приклад: урок – стійка форма, що втілюється при застосуванні різноманітних методів . =с. 14=

Методи, будучи «базисом» форми, більш динамічні, мінливі й чутливі стосовно вимог суспільного виробництва, ніж форми. Форми як вторинне, похідне явище відстають від розвитку й удосконалювання методів і можуть вступати з ними в суперечність, стримувати їх розвиток і впровадження. =с. 15= Цитовано за: Селевко Г. К.  Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. Т. 1. / Г. К. Селевко. – М. : НИИ школьных технологий. – 2006. – 816 с. (серия «Энциклопедия образовательных технологий»). – С. 14–15.

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS