Неділя, 2024-Грд-22, 11.12.35
Didactics.ua | RSS
 
Головна Заходи. 2012 рікРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




МАСОВІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ ЗАХОДИ за участю науковців ЛАБОРАТОРІЇ ДИДАКТИКИ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ
2012 рік

 

2012-01-20. Круглий стіл на тему «Нове покоління на порозі дорослого життя: цінності, життєві плани, вибір професії» (за результатами опитування учителів і 11-класників України, 20 січня 2012 року. Місце проведення – Інститут соціології НАН України. Організатори: Інститут педагогіки НАПН України, Інститут соціології НАН України. Теми виступів: 1. Знання про людину у контексті фундаменталізації змісту освіти – Васьківська Г. О.; 2. Ціннісно-смислові орієнтації старшокласників з погляду суб’єктів навчально-виховного процесу – Косянчук С. В.

2012-02-15. ХV ювілейна Міжнародна виставка навчальних закладів «Сучасна освіта в Україні – 2012», 15–17 лютого 2012 року (Національний центр ділового та культурного співробітництва «Український дім» – м. Київ, вул. Хрещатик, 2). Організатори: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національна академія педагогічних наук України; Виставкова фірма «Карше», Київська торгово-промислова палата». У рамках заходу відбулася презентація бібліографічного покажчика «Профільне навчання в старшій школі: шляхи розвитку». В. І. Кизенко нагороджений Почесним дипломом за особистий творчий внесок в удосконалення змісту навчально-виховного процесу.

2012-03-29. Всеукраїнський науково-методичний семінар «Сучасна мовна і літературна освіта національних меншин України: нові підходи проблеми та перспективи» (29 березня 2012 року). Організатори: Інститут педагогіки НАПН України, лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки. Тема доповіді: 1. Сучасні тенденції відбору змісту освіти у старшій школі – Васьківська Г. О.

2012-04-11. Науково-практичний семінар «Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання» (11 квітня 2012 року). Організатори: лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України спільно з Інститутом післядипломної педагогічної освіти КУ імені Бориса Грінченка, Науково-методичним центром профільного навчання Управління освіти Дарницької РДА м. Києва, Науково-методичним центром управління освіти ДРДА та гімназією №290 м. Києва. Теми виступів: 1. Методологічні засади фундаменталізації змісту освіти у старшій школі – Васьківська Г. О.; 2. Основні напрями фундаменталізації змісту природничих предметів в умовах профільного навчання – Липова Л. А.; 3. Діяльнісна спрямованість змісту освіти в умовах профільного навчання – Трубачева С. Е.; 4. Основні аспекти фундаменталізації змісту гуманітарних предметів в умовах профільного навчання – Барановська О. В.; 5. Фундаменталізація змісту варіативного освітнього компоненту в умовах профільного навчання – Кизенко B. І.; 6. Актуальність фундаменталізації змісту освіти в умовах профільного навчання з погляду суб’єктів навчально-виховного процесу – Косянчук C. В.

2012-04-19. Звітна науково-практична конференція за результатами НДР співробітників, аспірантів і здобувачів Інституту педагогіки НАПН України за 2011 рік (19–20 квітня 2012 р., м. Київ). Організатори: Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України. Теми виступів: 1. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі як соціально-педагогічна проблема – Васьківська Г. О.; 2. Дидактичні умови застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання – Бондар С. П.; 3. Особливості реалізації системи факультативного навчання в основній школі – Кизенко В. І.; 4. Допрофільна підготовка – необхідний етап професійного самовизначення учнів – Липова Л. А.; 5. Дидактичні умови диференціації процесу формування загальнонавчальних компетентностей учнів – Трубачева С. Е.; 6. Експериментальне дослідження системи форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання – Барановська О. В.; 7. Формування екологічного світогляду старшокласників – Мельниченко В. О.; 8. Формування ціннісно-смислових орієнтацій у змісті освіти старшої школи – Косянчук С. В.; 9. Проблема формування диференціації самостійної роботи учнів основної школи – Осадчук Р. І.

2012-10-15. Дев’ята Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна – країни Сходу в ХХІ столітті: діалог мов, культур, педагогічних систем», 15 жовтня 2012 року (Київська гімназія східних мов № 1 – м. Київ, вул. Львівська, 25). Організатори: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Святошинська районна в м. Києві державна адміністрація, Управління освіти, Київська гімназія східних мов № 1 – Асоційована школа ЮНЕСКО. За сприяння Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Інституту сходознавства імені А. Ю. Кримського Національної академії наук України, Київського міжнародного університету, Посольств країн Сходу в Україні. Теми виступів: 1. Знання про людину у змісті освіти сучасної школи як основа діалогу культур – Васьківська Г. О.; 2. Курси за вибором у змісті профілю навчання – Кизенко В. І.; 3. Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у профільній школі в умовах діалогу культур – Барановська О. В.; 4. Формування ціннісно-смислових орієнтацій як запорука конструктивного діалогу культур – Косянчук С. В.

2012-10-24. Спільне засідання лабораторії навчання російської мови та мов інших етнічних меншин, лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України і гуманітарної кафедри гімназії №153 імені О. С. Пушкіна м. Києва на тему «Науково-методичні засади реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання мов та літератур етнічних меншин у початковій та основній школі», 24 жовтня 2012 року, Інститут педагогіки НАПН України. Організатор: лабораторії навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України. Тема виступу: 1. Фундаменталізація змісту освіти школи як сучасна тенденція розвитку шкільної освіти в Україні – Васьківська Г. О.

2012-11-08. Науково-практична конференція «Гімназія: 20 років» (8 листопада 2012 р.). Організатор: Гімназія «Троєщина» Деснянського району м. Києва. Тема виступу: 1. Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у старшій школі в умовах профільного навчання – Барановська О. В.

2012-11-23. Міський науково-практичний семінар «Формування економічної компетентності учнів початкової школи в освітньому середовищі гімназії» (23 листопада 2012 року). Організатори: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН, лабораторія соціальної психології; Інститут педагогіки НАПН України, лабораторія дидактики; Управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації; Київська гімназія міжнародних відносин №323 з поглибленим вивченням англійської мови. Теми виступів: 1. Компетентніший підхід у процесі формування системи знань учнів – Васьківська Г. О.; 2. Економічна складова предметів гуманітарного циклу в умовах фундаменталізації змісту освіти – Барановська О. В.; 3. – Основи економічних знань учнів та їхні ціннісно-смислові орієнтації – Косянчук С. В.

2012-11-27. Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми сучасного підручника» (27–29 листопада 2012 року, м. Київ). Організатори: Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України. Теми виступів: 1. Метапредметний підхід до формування системи знань про людину як один із принципів сучасного підручникотворення – Васьківська Г. О.; 2. Підручник в умовах фундаменталізації та гуманітаризації навчання – Барановська О. В.; 3. Роль і значення навчального тексту підручника у розвитку пошуково-дослідницької компетентності старшокласників – Бондар С. П.; 4. Використання підручників з іноземної мови у формуванні системи екологічних знань старшокласників – Захарчук Н. В.; 5. Особливості відбору змісту освіти для основної школи і відображення його у навчальних програмах і підручниках – Кизенко В. І.; 6. Ціннісно-смислові орієнтації змісту предметів гуманітарного циклу в контексті підручникотворення – Косянчук С. В.; 7. Фундаменталізація змісту природничих предметів як основний принцип його побудови у старшій школі – Липова Л. А.; 8. Діяльнісна спрямованість орієнтовного апарату підручника у формуванні навчальних компетентностей учнів – Трубачева С. Е.

2012-11-29. Всеукраїнська науково-практична конференція «Фундаменталізація змісту освіти як соціально-педагогічна проблема» (29 листопада 2012 року, м. Київ). Організатори: Інститут педагогіки НАПН України, лабораторія дидактики.  Див.: http://didactics.ucoz.ua/news/fundamentalizacija_zmistu_osviti_jak_socialno_pedagogichna_problema/2012-12-02-23

Г. О. Васьківська

 

ДЕЯКІ МАСОВІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ ЗАХОДИ
2011 рік
(перехід  http://didactics.ucoz.ua/index/zakhodi_2011_rik/0-12)
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS