Вівторок, 2024-Бер-19, 11.46.15
Didactics.ua | RSS
 
Головна Розділ ІVРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [107]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




«Дидактика: теорія і практика».
Збірник наукових праць
2012. Випуск 1.

Розділ ІV
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІННОВАЦІЇ


Ольга Толстова. Використання педагогічних технологій в умовах фундаменталізації та гуманітаризації шкільної природничо-математичної освіти (Житомир)
Викачати з сервера
Світлана Харицька. Тестування: соціально-педагогічна проблема чи шлях до її розв’язання (Київ) Викачати з сервера
Алла Жукова. Застосування інтерактивних технологій в освітньому середовищі гімназії (Київ) Викачати з сервера
Галина Діденко. Профільна диференціація в умовах особистісно-орієнтованого навчання (Южний, Одеська обл.) Викачати з сервера
Поліна Замаскіна. Допрофільна підготовка – важливий етап здобуття фундаментальних знань учнями (Київ) Викачати з сервера
Людмила Філянович. Формування інтелектуальних умінь учнів у сучасній школі (Житомир) Викачати з сервера
Ольга Васько. Формування змісту курсів за вибором в аспекті фундаменталізації освіти (Суми) Викачати з сервера 
Оксана Ходорич. Інноваційні педагогічні технології на уроках світової літератури як ефективний засіб формування ключових компетентностей старшокласників (Київ) Викачати з сервера
Ольга Мацейко. Завдання електронних навчально-методичних комп¬лексів у контексті фундаменталізації змісту професійно-технічної освіти (Львів) Викачати з сервера
Оксана Зданевич. Методи активізації навчально-пізнавальної ді¬яльності учнів в умовах диференційованого навчання: сутність і види (Київ) Викачати з сервера
Майя Синиця. Використання мультимедійних технологій для інтенсифікації процесу навчання у вищому навчальному закладі (Житомир) Викачати з сервера
Раїса Бусол. Використання технології конструювання системи культуротворчих ситуацій на уроках фізики в гуманітарній гімназії (Київ) Викачати з сервера
Іван Василиків. Інформаційні технології як нова форма організації навчального процесу (Дрогобич) Викачати з сервера
Наталія Величко. Науковий контекст визначення сутності полікультурної компетентності майбутніх учителів (Житомир) Викачати з сервера
Наталія Примаченко. Маркетингова культура майбутніх учителів технологій: від традиційності до інноваційності (Дрогобич) Викачати з сервера
Анатолій Хрипливий, Анатолій Очкас. Специфіка вивчення англійської мови в технічному вищому навчальному закладі (Київ) Викачати з сервера
Світлана Захарчук. Мовностилістичні засоби передачі рівня офіційності під час здійснення акту комунікації в англійській мові (Київ) Викачати з сервера 
Наталія Вачевська. Сутність виховання і розвитку культури учнів початкової і основної школи в освітньо-виховних напрямах (Дрогобич) Викачати з сервера
Олена Кубіцька. Наукові основи формування народознавчої компетентності молоді (Житомир) Викачати з сервера
Марія Волчанська. Уміння і навички професійно спрямованого письмового перекладу при розробці системи вправ для його навчання (Харків) Викачати з сервера
Юлія Пришупа. Навчання термінологічної лексики студентів технічних спеціальностей як складова їхньої комунікативної компетенції (Київ) Викачати з сервера
Олена Свиридюк. Теоретичні аспекти реалізації процесу навчання  (Житомир) Викачати з сервера

Примітки до розділу ІV
Викачати з сервера


Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS