Технологічний підхід до процесу формування ціннісно-смислових орієнтації старшокласників
Technological approach to process of forming value-sense orientations in the high school students
У статті йдеться про педагогічні технології як засіб організації навчальної діяльності. Розкривається поняття «ціннісно-смислові орієнтації», говориться про важливість їх формування у старшокласників. Обґрунтовується доцільність використання інтерактивних технологій для розвитку ціннісної сфери учнів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Аналізуються можливості гуманітарних предметів для формування у старшокласників ціннісно-смислових орієнтацій.
Article deals about pedagogical technologies as means of organizing the educating activities. «Value-sense orientations» were opened and important of their forming in the high school students. Advisability of using interactive technologies has been obtained for forming value sphere of the high school students in the studying of the humanitarian cycle. Progressive abilities of the humanitarian subjects have been analyzed for forming value-sense orientations in the high school students.
Косянчук С. В. Технологічний підхід до процесу формування ціннісно-смислових орієнтації старшокласників. Univers Pedagogic. 2014. # 1 (41). C. 53-60. ISSN 1811-5470. http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/26601 |