Статтю присвячено аналізу можливостей міжпредметної інтеграції в старшій школі. Аналізується ретроспективний досвід з окресленого питання, розглядаються основні форми міжпредметних зв’язків, доводиться їх дидактичне і світоглядне значення. З’ясовуються основні аспекти, які необхідно враховувати в організації системи міжпредметних зв’язків у старшій школі. Доводиться важливість міжпредметної інтеграції в умовах профільного навчання, її практична зорієнтованість, технологізація та роль у розвантаженні інваріантної складової змісту навчання.
Ключові слова: профільне навчання, міжпредметна інтеграція, міжпредметні зв’язки, міжпредметна компетентність, технологізація навчання.
Доступ до статті http://lib.iitta.gov.ua/705212/
Бібліографічний опис статті: Барановська О. В. Міжпредметна інтеграція в старшій школі: практико зорієнтований та компетентнісний підходи / О. В. Барановська // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – С. 20–25.
|