У статті обґрунтовано зміни й уточнення, внесені до програми з української мови для 10–11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання. Закцентовано увагу на необхідності створення окремої теорії програмотворення, оскільки саме в програмі імпліцитно закладаються визначальні параметри якісного сучасного підручника. Зроблено висновки щодо стану, викликів і перспектив програмотворення, а також застереження щодо структурних ризиків для державної мови у зв’язку з переходом школи на 12-річний термін навчання.
Ключові слова: програмотворення, навчальні програми, зміни в програмах, українська мова як державна.
Перейти до сховища: http://lib.iitta.gov.ua/705659/
Бібліографічний опис статті: Бондаренко Н. Стан і перспективи програмотворення: дидактико-методичні аспекти [Текст] / Неллі Бондаренко, Сергій Косянчук // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 25–33.
|