Неділя, 2024-Грд-22, 16.45.49
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Іванишин Петро. Нові грані Шевченкового Слова
2015-Кві-17, 17.54.31

Іванишин Петро. Нові грані Шевченкового Слова …11–12.

Для покликання: Іванишин Петро. Нові грані Шевченкового Слова [Текст] / Петро Іванишин // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №3. – 48 с. – С. 11–12.

 

Цитата, с. 11. Ім’я професора Григорія Клочека добре відоме українському читачеві-словесникові. Його філологічні та педагогічні студії давно стали зразком наукової сум­лінності, стильової оригінальності, теоретичної глиби­ни, методологічної продуктивності. Сказане прямо стосується і такої творчої сфери вченого, як дослі-джен-ня та популяризація творчості Тараса Шевченка, бо саме цьому найбільшому українському генію присвяче­на нова монографія кіровоградського дослідника.

Взагалі, шевченкіана Г. Клочека багатогранна й продуктивна, що давно поставило автора в один ряд із найглибшими українськими шевченкознавцями: І. Франком, С. Смаль-Стоцьким, Д. Донцовим, Є. Маланюком, П. Зайцевим, Л. Білецьким, Д. Бучинським, І. Дзюбою, В. Пахаренком, Л. Генералюк, Н. Чаматою та ін. Шевченкове слово систематично привертало увагу дослідника в численних роботах, що, зрештою, реалізувалось у популярному серед універ­ситетських викладачів та вчителів загальноосвітніх шкіл міністерському посібнику «Поезія Тараса Шевченка: сучасна інтерпретація» (К., 1998). Якщо перше видання пропонувало реципієнтові трактування дев’яти творів Кобзаря, то у тернопільському переви­данні цієї монографії у 2014-му їх вже дванадцять. Цілком новаторською стала й монографія «Поетика візуальності Тараса Шевченка» (К., 2013), базована на використанні «кінематографічного» коду під час прочи­тання літературного твору.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 632 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS