«Українська
мова і література в школі», 2012, №7
Передплатний
індекс – 22419 З М І С Т
Методика
мови
О.
Шуневич.
Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на
уроках української мови.
С.
Єрмоленко. Лексичні та граматичні синоніми на уроках
української мови.
О.
Авраменко. Додержання принципу наступності в змісті
підручників з української мови для 5-го класу.
Т.
Симоненкова. Формування творчих здібностей учнів засобами
української мови.
Методика
літератури
З.
Шевченко.
Усна народна творчість у формуванні національного менталітету в умовах
допрофільного навчання.
О.
Фенцик.
Порівняння як ефективний прийом аналізу художнього твору у формуванні
компетентного читача.
Українська
мова і література в закладах нового типу та ВНЗ
Н.
Голуб, Л. Проценко. Сучасні підходи до проведення
лабораторних занять із методики навчання української мови у вищій школі.
В.
Рейдало.
Методична компетентнісь у структурі професійної підготовки майбутнього
викладача літератури.
Наука
– школі
О.
Бєляєва.
Лінгводидактичне тестування в контексті загальної тестології (ретроспективний
огляд).
І.
Романко, О. Пісоцька. Комунікативна взаємодія вчителя й
учнів як спосіб міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі.
А.
Гривко.
Підручник у системі компетентнісного навчання математики.
|