Неділя, 2024-Грд-22, 16.39.37
Didactics.ua | RSS
 
Головна ПублікаціїРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Дидактика [28]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Статті » Дидактика » Дидактика

Осадчук Р. І. Педагогічна сутність диференціації самостійної роботи учнів на навчальних заняттях

Для посилання:

Осадчук Раїса. Педагогічна сутність диференціації самостійної роботи учнів на навчальних заняттях [Текст] / Раїса Осадчук // Історія в школі. – 2010. – №2. – С. 21–24.

 

 Педагогічна сутність диференціації самостійної роботи учнів на навчальних заняттях

 

 

Раїса Осадчук,

науковий співробітник лабораторії дидактики

Інституту педагогіки АПН України

 

Теорією і практикою доведено, що застосування усіх видів навчальних занять виявляється у тому, що суть навчання складається з процесу ділового спілкування на доступному для комунікації рівні і вимагає збільшення навчального часу. Саме поряд з дефіцитом навчального часу, що відводиться на вивчення навчальних предметів в основній школі, існує низький рівень мовної компетенції учнів, що не дозволяє реалізувати соціальне замовлення на підготовку до самостійного вирішення проблеми, в тому числі до самоосвіти в засвоєнні знань, умінь і навичок. Тому виникла ідея, що розробляється: навчати не конкретним знанням, а засобам швидкого й ефективного їх засвоєння, засобам самостійного їх здобування. Це обумовлено тим, що поряд з невисокою результативністю навчання, основній школі притаманні слабка індивідуалізація навчально-виховного процесу, недовготривале запам'ятовування навчальної інформації, інтелектуальне втомлення учнів тощо.

 


У педагогічному дослідженні маємо довести, як учні основної школи ефективно оволоділи знаннями, уміннями і навичками самостійної роботи за умови диференційованого навчання. Важливим у цьому є зміст і форми, методи, засоби навчання до можливостей різної категорії учнів; виділення рівнів складності навчального матеріалу; забезпечення диференціації самостійної роботи на реальному рівні певної групи учнів; впровадження диференціації самостійної роботи учнів на навчальних заняттях; застосування фронтальної та індивідуальної форми.

У висновках мають бути викладені результати дослідження, основні з них такі. У методиці досліджуватиметься проблема диференціації самостійної роботи учнів на навчальних заняттях. При цьому мають бути виявлені рівні працездатності та рівні сформованості самостійної роботи учнів.

Категорія: Дидактика | Додав: Didactics (2012-Кві-24) | Автор: didactics
Переглядів: 758 | Теги: диференціація навчання, самостійна робота, Учні | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS