Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України
Інститут післядипломної педагогічної освіти КУ імені Бориса Грінченка
Науково-методичний центр профільного навчання Управління освіти Дарницької РДА м. Києва
Науково-методичний центр управління освіти ДРДА
Гімназія №290 м. Києва
Сучасні тенденції
формування змісту освіти в умовах профільного навчання
Київ
11 квітня 2012 року
Програма семінару
• Дидактичні засади допрофільної підготовки як необхідна умова набуття учнями фундаментальних знань.
П. І. Замаскіна, директор гімназії № 290 м. Києва
• Методологічні засади фундаменталізації змісту освіти у старшій школі.
Г. О. Васьківська, кандидат педагогічних наук, завідувачка лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
• Основні напрями фундаменталізації змісту природничих предметів в умовах профільного навчання.
Л. А. Липова, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
• Основні напрями дослідницької діяльності учнів як засіб фундаменталізації змісту природничої освіти у профільній школі.
Н. Р. Петрощук, завідувач НМЦ профільного навчання ІППО КУ ім. Бориса Грінченка
• Діяльнісна спрямованість змісту освіти в умовах профільного навчання.
С. Е. Трубачева, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
• Основні аспекти фундаменталізації змісту гуманітарних предметів в умовах профільного навчання.
О. В. Барановська, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
• Дослідницька діяльність з української літератури як засіб фундаменталізації змісту профільної освіти.
Н. М. Кадоб’янська, методист НМЦ профільного навчання ІППО КУ ім. Бориса Грінченка
• Фундаменталізація змісту варіативного освітнього компоненту в умовах профільного навчання.
B. І. Кизенко, кандидат педагогічних наук, докторант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
• Упровадження профільного навчання в школах м. Києва як засіб підвищення якості фундаментальної освіти старшокласників.
О. В. Русецька, головний спеціаліст відділу організації роботи ГУОНМС м. Києва
• Актуальність фундаменталізації змісту освіти в умовах профільного навчання з погляду суб’єктів навчально-виховного процесу.
C. В. Косянчук, науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
• Результати зовнішнього незалежного оцінювання як відображення стану засвоєння змісту профільного навчання.
Л. П. Колотій, завідувач НМЦ ЗНО ІППО КУ ім. Бориса Грінченка
• Проблеми якості середньої освіти на сторінках журналу «Рідна школа».
А. В. Пугач, кандидат педагогічних наук, головний редактор журналу «Рідна школа»
• Компетентнісний потенціал змісту освіти в умовах малокомплектної школи.
О. І. Сахно, завідувач райметодкабінетом відділу освіти Путивльської райдержадміністрації Сумської обл.
• Екологічний аспект змісту - важлива складова перепідготовки фахівців.
Т. Ф. Лукашенко, викладач університету «Україна»
• Результати впровадження профільної освіти в школах Дарницького району.
H. A. Тоскучова, начальник відділу з питань загальної середньої освіти управління освіти Дарницької РДА