Середа, 2024-Грд-04, 22.11.42
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2012 » Квітень » 12

Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України

Інститут післядипломної педагогічної освіти КУ імені Бориса Грінченка

Науково-методичний центр профільного навчання Управління освіти Дарницької РДА м. Києва

Науково-методичний центр управління освіти ДРДА

Гімназія №290 м. Києва

 

 

Сучасні тенденції

формування змісту освіти в умовах профільного навчання

 

Київ

 

11 квітня 2012 року

 

Програма семінару

 

• Дидактичні засади допрофільної підготовки як необхідна умова набуття учнями фундаментальних знань.

П. І. Замаскіна, директор гімназії № 290 м. Києва

 

• Методологічні засади фундаменталізації змісту освіти у старшій школі.

Г. О. Васьківська, кандидат педагогічних наук, завідувачка лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України

 

• Основні напрями фундаменталізації змісту природничих предметів в умовах профільного навчання.

Л. А. Липова, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України

 

• Основні напрями дослідницької діяльності учнів як засіб фундаменталізації змісту природничої освіти у профільній школі.

Н. Р. Петрощук, завідувач НМЦ профільного навчання ІППО КУ ім. Бориса Грінченка

 

• Діяльнісна спрямованість змісту освіти в умовах профільного навчання.

С. Е. Трубачева, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України

 

• Основні аспекти фундаменталізації змісту гуманітарних предметів в умовах профільного навчання.

О. В. Барановська, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України

 

• Дослідницька діяльність з української літератури як засіб фундаменталізації змісту профільної освіти.

Н. М. Кадоб’янська, методист НМЦ профільного навчання ІППО КУ ім. Бориса Грінченка

 

• Фундаменталізація змісту варіативного освітнього компоненту в умовах профільного навчання.

B. І. Кизенко, кандидат педагогічних наук, докторант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України

 

• Упровадження профільного навчання в школах м. Києва як засіб підвищення якості фундаментальної освіти старшокласників.

О. В. Русецька, головний спеціаліст відділу організації роботи ГУОНМС м. Києва

 

• Актуальність фундаменталізації змісту освіти в умовах профільного навчання з погляду суб’єктів навчально-виховного процесу.

C. В. Косянчук, науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України

 

• Результати зовнішнього незалежного оцінювання як відображення стану засвоєння змісту профільного навчання.

Л. П. Колотій, завідувач НМЦ ЗНО ІППО КУ ім. Бориса Грінченка

 

• Проблеми якості середньої освіти на сторінках журналу «Рідна школа».

А. В. Пугач, кандидат педагогічних наук, головний редактор журналу «Рідна школа»

 

• Компетентнісний потенціал змісту освіти в умовах малокомплектної школи.

О. І. Сахно, завідувач райметодкабінетом відділу освіти Путивльської райдержадміністрації Сумської обл.

 

• Екологічний аспект змісту - важлива складова перепідготовки фахівців.

Т. Ф. Лукашенко, викладач університету «Україна»

 

• Результати впровадження профільної освіти в школах Дарницького району.

H. A. Тоскучова, начальник відділу з питань загальної середньої освіти управління освіти Дарницької РДА

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 1039 | Додав: Didactics | Дата: 2012-Кві-12

Статистика сайту

Онлайн усього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS