29 листопада 2012 року лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України провела Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Фундаменталізація змісту освіти як соціально-педагогічна проблема».
Вітали учасників конференції: Олег Михайлович Топузов, в.о. директора Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор; Олександр Іванович Ляшенко, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор; Юрій Іванович Мальований, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Віктор Валентинович Паржницький, кандидат педагогічних наук, начальник відділення науково-методичного забезпечення змісту професійно-технічної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту.
ДОПОВІДІ
Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі в умовах профільного навчанняяк соціально-педагогічна проблема. ВаськівськаГалина Олексіївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувачка лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ; ТимошенкоАнтон Юрійович, студент Київського національного університету імені Тараса Григоровича Шевченка
Фундаментальність знань учнів як запорука якості освіти. Липова Людмила Андріївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ
Фундаменталізація змісту навчання іноземних мов учнів старшої школи: рівневий підхід. Редько Валерій Григорович, кандидат педагогічних наук, завідувач лабораторії навчання іноземних мов, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ
Профільна диференціація в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Діденко Галина Олександрівна, заступник директора Авторської школи Гузика, м. Южний Одеської області
Діяльнісна спрямованість змісту освіти старшокласників як умова його фундаменталізації. Трубачева Світлана Едуардівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ
Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в умовах фундаменталізації змісту освіти. Косянчук Сергій Володимирович, науковий співробітник лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ
Проблема формування екологічної культури старшокласників у контексті фунтаменталізації змісту освіти. Захарчук Наталія Василівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ
Можливості фундаменталізації змісту початкового курсу географії у підвищенні ефективності екологічної освіти та виховання підлітків. Копилець Євгеній Вікторович, науковий кореспондент лабораторії екологічного виховання, Інститут проблем виховання НАПН України, м. Київ
Застосування інтерактивних технологій в освітньому середовищі гімназії. Жукова Алла Георгіївна, директор Київської гімназії міжнародних відносин №323 з поглибленим вивченням англійської мови, м. Київ
Русский язык как компонент культуры общения народов Крыма. Трофимова Тетяна Миколаївна, викладачЯлтинського медичного коледжу, АР Крим
СЕКЦІЇ
Теоретичні засади фундаменталізації змісту освіти і навчання. Педагогічні технології та інновації.
Підсекція А. Підсекція Б.
Фундаменталізація змісту гуманітарної освіти в умовах профільного навчання.
Фундаменталізація змісту природничої освіти в умовах профільного навчання.
Фундаменталізація освіти в умовах профільного навчання та професійної підготовки як соціально-педагогічна проблема.
Підсекція А. Підсекція Б.
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ
«Багато хто скаржиться, та й життя це стверджує, що лише
деякі учні здобувають у школах ґрунтовну освіту, а більшість –
лише поверхову освіту або навіть тільки натяк на освіту…
Це відбувається тому, що в школах нехтують суттєвим,