Четвер, 2024-Лис-21, 20.41.45
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2013 » Лютий » 11
Шановні науковці, керівники і вчителі загальноосвітніх навчальних закладів!
Запрошуємо Вас узяти участь у роботі круглого столу «Дидактичні засади фундаменталізації змісту освіти в умовах профільного навчання», що відбудеться у рамках ХVІ Міжнародної виставки навчальних закладів
«Сучасна освіта в Україні – 2013».
На обговорення винесено такі питання:
1. Теоретико-методологічні засади фундаменталізації змісту освіти старшої школи;
2. Фундаменталізація змісту варіативного освітнього компонента в основній і старшій школі;
3. Формування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи;
4. Формування морально-громадянських цінностей учнів.
 
Дата проведення семінару – 26 лютого 2013 року (другий день роботи виставки).
Місце проведення – м. Київ, вул. Мазепи, 13, Київський палац дітей та юнацтва (конференцзал №1, мала арена).
Час проведення семінару – 11.00–11.30.
 
Додаткова інформація:

http://osvita.carshe.com/

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 1048 | Додав: Didactics | Дата: 2013-Лют-11

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS