Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи
12 жовтня 2017 року завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук Васьківська Г. О. взяла участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи», яка відбулася на базі Київського університету імені Бориса Грінченка. На пленарному засіданні Галина Олексіївна розкрила аксіологічний аспект підготовки майбутніх учителів до процесу становлення особистості.
Під час заходу було обговорено нову стратегію психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців в умовах євроінтеграції, європейські орієнтири професійної підготовки дошкільних педагогів, феномен сучасного дитинства, змістове забезпечення підготовки педагога до мовленнєво-риторичної діяльності у США та країнах Європи, особливості співпраці громадськості та закладів освіти, основні стандарти підготовки вчителів до роботи у школі.
На секційних засіданнях учасники конференції зосередилися на аксіологічному концепті нової стратегії психолого-педагогічної підготовки педагогів, стратегії підготовки педагогів дошкільної та початкової освіти в умовах євроінтеграції, європейському досвіді підготовки педагогів до раннього навчання іноземних мов дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.
Напрацювання науковців, фахівців вищої школи (викладачів, методистів та ін.), учителів-практиків загальноосвітніх навчальних закладів знайдуть своє продовження у подальших пошуках шляхів розв’язання окресленого кола проблем.