24 квітня 2019 року відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, гімназія № 290 м. Києва спільно з Управлінням освіти Дарницької РДА м. Києва, Науково-методичним центром управління освіти Дарницької РДА і спеціалізованою загальноосвітньою школою I–III ступенів №329 «Логос» імені Георгія Гонгадзе м. Києва провели Всеукраїнський науково-практичний семінар «Концептуальні ідеї реалізації соціального партнерства в умовах профільного навчання».
Обговорено низку актуальних питань, серед яких: технологізація освіти; система соціального партнерства у контексті концепції Нової української школи і психодидактичні засади соціального партнерства зокрема; організація освітньої діяльності учнів у системі мультипрофільного навчання; реалізація профільного навчання за системою М. П. Гузика; профільне навчання як чинник розвитку творчих здібностей старшокласників; соціокультурний та ціннісний аспекти реалізації педагогічних технологій профільного навчання та ін.
Завідувачка відділу дидактики, доктор педагогічних наук Галина Олексіївна Васьківська зазначила, що технологізація профільної середньої освіти є особливо актуальною в умовах саме мультипрофільного закладу загальної середньої освіти.
Фотоальбом – http://didactics.ucoz.ua/photo/konceptualni_ideji_realizaciji_socialnogo_partnerstva_v_umovakh_profilnogo_navchannja/15