РОЗДІЛИ |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
|
Головна » 2020 » Травень » 29
За результатами роботи Четвертої міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти» видано збірник матеріалів. Основна тематика представлених доповідей відповідає напрямам роботи конференції: психодидактика та психопедагогіка: від історії та теорії ‒ до практики (філософські, педагогічні, психологічні та соціальні аспекти); сучасні особливості навчання та виховання у закладах дошкільної, загальної середньої, вищої та післядипломної освіти на засадах традиційного, інклюзивного та інтегрованого підходів; порівняльний аналіз та ретроспектива психодидактичних (психопедагогічних) ідей; лінгводидактика та лінгвопсихологія: історичні та сучасні аспекти.
Бібліографічний опис збірника: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2(21): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21-22 трав. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.] ; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. Умань: Візаві, 2020. 154 с.
Інформація на сторінці Facebook відділу https://facebook.com/1430959233875267/posts/2317706051867243/
Анонс про цей захід див. на нашому сайті:
http://didactics.ucoz.ua/news/aktualni_problemi_suchasnoji_psikhodidaktiki_filosofski_psikhologichni_ta_pedagogichni_aspekti/2020-05-04-119
|
За результатами роботи Першої міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми обдарованості особистості» видано збірник матеріалів. Основна тематика представлених доповідей відповідає напрямам роботи конференції: історичні, порівняльні аспекти та методологія дослідження проблеми обдарованості особистості; дидактичне, виховне та психологічне забезпечення формування обдарованої особистості у закладах дошкільної, загальної середньої, вищої та післядипломної освіти на засадах традиційного, інклюзивного та інтегрованого підходів; сучасні педагогічні технології та діяльність соціально-психологічної служби у контексті формування обдарованої особистості; інклюзивний підхід до формування обдарованої особистості та інші напрями сучасних досліджень у контексті модернізації освітнього середовища.
Бібліографічний опис збірника: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 1(20): Сучасні проблеми обдарованості особистості: матер. І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20-21 трав. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.] ; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. Умань: Візаві, 2020. 101 с.
Інформація на сторінці Facebook відділу https://facebook.com/1430959233875267/posts/2317704761867372/
Анонс про цей захід див. на нашому сайті http://didactics.ucoz.ua/news/suchasni_problemi_obdarovanosti_osobistosti/2020-05-04-120
|
27 травня 2020 року Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка провів Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри». У заході взяла участь Г. О. Васьківська, завідувачка відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, виступивши з доповіддю «Актуалізація світового досвіду у процесі дистанційного навчання майбутніх педагогічних працівників». Галина Олексіївна окреслила переваги і недоліки дистанційного навчання, зосередилась на шляхах удосконалення дистанційного навчання в університетах. «Ми започаткували форум «Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання» як ресурс для самоосвіти вчителів, розробили і впровадили нову форму соціально-наукової взаємодії під час карантину «Speechmob», – поділилася Г. О. Васьківська здобутками очолюваного нею відділу, презентувавши це на слайдах.
|
|
|
|
Статистика сайту |
|
Онлайн усього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Пошук по сайту |
|
|
|
Повний доступ |
|
|
|
|