П’ятниця, 2024-Лис-22, 02.11.57
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2013 » Жовтень » 18 » Актуальні проблеми сучасної дидактики в контексті вимог інформаційного суспільства
20.03.11
Актуальні проблеми сучасної дидактики в контексті вимог інформаційного суспільства
«Актуальні проблеми сучасної дидактики в контексті вимог інформаційного суспільства» – Всеукраїнська науково-практична конференція, 17-18 жовтня 2013 року, КиївРівне–Київ.
Організатори: Міністерство освіти і науки України Інститут педагогіки НАПН України, Рівненський державний гуманітарний університет, лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України.
ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ. Руслан Михайлович Постоловський, ректор Рівненського державного гуманітарного університету, професор, Заслужений діяч науки і техніки.
ВІТАЛЬНЕ СЛОВО. Григорій Миколайович Таргонський, начальник управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації.
ВСТУПНЕ СЛОВО. Тамара Іллівна Поніманська, проректор з науки Рівненського державного гуманітарного університету, професор, завідувач кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної).
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ:
«Забезпечення якості вищої освіти – важлива умова інноваційної о розвитку держави і суспільства». М. Б. Євтух, академік НАПН України, д-р пед. наук, професор, Заслужений працівник народної освіти України;
«Проблеми сучасної дидактики у площині системного підходу». І. В. Малафіїк, д-р пед. наук, професор, завідувач кафедри загальної і соціальної педагогіки та управління освітою Рівненського державного гуманітарного університету;
«Людиноцентризм – стратегічний напрям модернізації змісту освіти старшої школи». Г. О. Васьківська, канд. пед. наук, завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, старший науковий співробітник;
«Здоров'язберігаючий аспект навчання як актуальна проблема сучасної дидактики». Л. В. Кондрашова, д-р пед. наук, професор кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького;
«Підручник для вищої школи як комплексна інформаційна модель підготовки майбутнього учителя: проблеми онтодидактики». В. О. Вихрущ, д-р пед. наук, професор кафедри педагогіки та ґендерної рівності Тернопільського національного університету імені Володимира Гнатюка;
«Модифікація оцінювання у новітньому форматі уроку». О. О. Біляковська, канд. пед. наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка;
«Проблеми сучасної дидактики у світлі акмеологічних підходів». С. С. Пальчевський, д-р пед. наук, професор кафедри загальної і соціальної педагогіки та управління освітою Рівненського державного гуманітарного університету, дійсний член Української академії акмеологічних наук.
 
СЕКЦІЯ I. «Освіта сучасного суспільства: парадигмальні зрушення». Керівники секції: Малафіїк Іван Васильович, завідувач кафедри загальної і соціальної педагогіки та управління освітою Рівненського державного гуманітарного університету, доктор педагогічних наук, професор; Оксенюк Оксана Володимирівна, доцент кафедри загальної і соціальної педагогіки та управління освітою Рівненського державного гуманітарного університету, кандидат педагогічних наук, доцент.
 
СЕКЦІЯ II. «Компетентнісний підхід у теорії і практиці навчання в умовах становлення суспільства знань». Керівники секції: Карпенчук Світлана Григорівна, професор кафедри теорії і методики виховання Рівненського державного гуманітарного університету, доктор педагогічних наук, професор; Шульжук Наталія Василівна, завідувач кафедри методики викладання і культури української мови Рівненського державного гуманітарного університету, кандидат філологічних наук, доцент.
 
СЕКЦІЯ III. «Тенденції розвитку уроку у світлі вимог інформаційного суспільства». Керівники секції: Петрук Людмила Петрівна, доцент кафедри Рівненського державного гуманітарного університету, кандидат педагогічних наук, доцент; Мандрик Неля Василівна, доцент кафедри методики викладання і культури української мови Рівненського державного гуманітарного університету, кандидат філологічних наук, доцент.
 
СЕКЦІЯ IV. «Процеси інтеграції та диференціації в теорії і практиці сучасного навчання». Керівники секції: Пальчевський Степан Сергійович, професор кафедри загальної і соціальної педагогіки та управління освітою Рівненського державного гуманітарного університету, доктор педагогічних наук, професор; Кизенко Василь Іванович, докторант Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.
 
СЕКЦІЯ V. «Інноваційні аспекти змісту навчання: від особистісно орієнтованого до особистісно розвивального навчання». Керівники секції: Безкоровайна Ольга Володимирівна, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов Рівненського державного гуманітарного університету, доктор педагогічних наук, професор; Нечипорук Любов Іванівна, доцент кафедри загальної і соціальної педагогіки та управління освітою Рівненського державного гуманітарного університету, кандидат педагогічних наук, доцент.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 1607 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS