Неділя, 2024-Грд-22, 11.16.43
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2020 » Квітень » 27 » Дидактичні умови добору змісту гуманітарних предметів у старшій школі
22.21.54
Дидактичні умови добору змісту гуманітарних предметів у старшій школі

Дидактичні умови добору змісту гуманітарних предметів у старшій школі є взаємозалежною сукупністю компонентів освітнього процесу, що забезпечують реалізацію і зворотний зв’язок його змістового і процесуального блоків. Барановська О. В., канд. пед. наук, старш. наук. співроб. відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України розглядає шляхи трансформації змісту предметів гуманітарного циклу на основі принципів гуманізації, гуманітаризації, оптимальності та фундаменталізації.

Прямий перехід http://didactics.ucoz.ua/forum/2-9-263-16-1587541448

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 570 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS