У грудні 2018 року у видавництві «Педагогічна думка» вийшов друком неперіодичний збірник наукових праць «Дидактика: теорія і практика», підготовлений відділом дидактики Інституту педагогіки НАПН України.
Збірник містить матеріали, присвячені теоретичним і прикладним проблемам модернізації змісту української освіти. У низці статей порушено питання реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання (НДР «Дидактичні засади реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання»), а також характеризуються результати всеукраїнського експерименту «Реалізація інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів», що проходить на базі Київської гімназії східних мов № 1.
Для науковців, викладачів і студентів вищих закладів освіти, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
Бібліографічний опис: Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – Київ : Педагогічна думка, 2018. – 164 с. ISBN 978-966-644-486-1.
До низки статей зі збірника забезпечено вільний доступ за покликанням http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/dd/2018.html
З М І С Т
Васьківська Галина. Теоретико-аналітичний підхід до проблеми реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання …5
Осадченко Інна. Застосування технології ситуаційного навчання у закладах вищої освіти: психодидактичні аспекти …11
Барановська Олена. Сутність, структура та особливості реалізації педагогічних технологій філологічного спрямування в умовах профільного навчання …16
Жукова Алла. Моніторинг професійної компетентності вчителя гімназії …24
Жукова Алла. Критерії та показники оцінювання якості професійної компетентності вчителя гімназії на засадах інноваційних технологій …30
Кизенко Василь. Дидактичні детермінанти конструювання курсів за вибором для профільного навчання: проблема реалізації змістового наповнення …40
Кравчук Ольга. Реалізація ідеї профільного навчання: особливості організації науково-педагогічного експерименту …45
Трубачева Світлана. Сучасні тенденції у реалізації педагогічних технологій за природничим спрямуванням у старшій школі …51
Скиба Галина. Стан дослідження проблеми формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників у педагогічній теорії …56
Ахмад Олена. Проектування змісту навчальних підручників арабської мови у контексті розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів гімназії …61
Виклюк Світлана. Розвиток особистості здобувачів початкової освіти як носіїв культурно-мовних цінностей засобами української мови …66
Довгань Вікторія. Формування громадянських компетентностей на уроках історії як один із змістових аспектів особистості XXI століття …71
Карпенко Зоя. Мотиваційний розвиток мовних компетентностей здобувачів освіти у процесі вивчення японської мови та культури Японії …75
Литвин Наталя. Розвиток патріотизму та громадянськості як цінностей учнів у позаурочній та позашкільній діяльності …79
Луцак Олена. Розвиток культурно-мовних і морально-громадянських цінностей учнів на уроках української мови: аксіологічні аспекти становлення особистості …83
Масловська Людмила. Мовленнєвий розвиток здобувачів освіти як носіїв культурно-мовних цінностей засобами української мови: результативність інноваційної діяльності …88
Новицька Ніна. Психологічний моніторинг професійної компетентності вчителів у рамках здійснення дослідно-експериментальної роботи в гімназії …96
Плужник Інна. Розвиток морально-громадських цінностей здобувачів початкової освіти: теоретичні положення у педагогічній практиці …103
Савченко Михайло. Організація досліджень етнонаціональних і культурно-мовних цінностей народів сходу: наукове товариство гімназистів у контексті дослідно-експериментальної роботи …107
Саліх Абд Саліх. Культурно-мовні цінності арабів у контексті розвитку етики мовленнєвої комунікації учнів гімназії …121
Сегеда Жанна. Волонтерство як вияв морально-громадянських цінностей та суспільної активності гімназистів …126
Сократова Людмила. Компетентнісний підхід до моделювання дидактичних засобів розвитку культурно-мовних цінностей учнів у процесі навчання китайської мови …131
Спіріна Леся. Розвиток морально-громадянських цінностей учнів на уроках хімії …136
Тельчарова Вікторія. Етнонаціональні, культурно-мовні цінності у літературі Сходу як скарби у бібліотечних проектах міжкультурної комунікації …141
Шиян Ганна. Мовленнєвий етикет американців, англійців у контексті розвитку культурно-мовних цінностей учнів на уроках англійської мови …146
Янковська Марія. Активізація пізнавальної діяльності учнів старшої школи засобами інноваційних технологій у процесі навчання фізики …153
До низки статей зі збірника забезпечено вільний доступ за покликанням http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/dd/2018.html
|