11 травня 2016 року наукові співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України спільно з адміністрацією та педагогічним колективом гімназії №290 м. Києва організували і провели науково-практичний семінар на тему «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових».
На пленарному засіданні основну увагу було зосереджено на актуальних питаннях конструювання і реалізації змісту профільного навчання з огляду на особистісно-орієнтований підхід, на метапроектній діяльності старшокласників в умовах професійно-орієнтовного освітнього середовища і варіативному компоненті змісту освіти старшої школи як важливому складнику системи неперервної професійної освіти. Обговорювалися результати моніторингу сучасного стану взаємозв’язку інваріантної і варіативної складових у змісті профільного навчання і стан упровадження у навчально-виховний процес гімназії наукових здобутків відділу дидактики.
Аналізуючи проблеми проектування індивідуальних освітніх траєкторій учнів, директор гімназії №290 м. Києва Поліна Замаскіна, презентувала досвід учителів закладу щодо організації допрофільної підготовки та мультипрофільного навчання.
У роботі семінару також узяли участь фахівці Інституту літератури імені Тараса Шевченка, Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Науково-методичного центру профільного навчання Управління освіти Дарницької РДА в м. Києва, Науково-методичного центру управління освіти Дарницької РДА в м. Києві. Представники цих установ ознайомили учасників науково-практичного семінару з новітніми технологіями роботи з обдарованими дітьми, з інноваційним досвідом шкіл багатьох країн світу. Йшлося також про проблеми та перспективи організації профільного навчання в навчальних закладах Дарницького району столиці.
|