Понеділок, 2024-Грд-23, 02.45.46
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2019 » Січень » 29 » Конкурс «Піднебесна перлина-2019»: ціннісні аспекти педагогічних технологій
00.27.06
Конкурс «Піднебесна перлина-2019»: ціннісні аспекти педагогічних технологій

Учнівський та педагогічний колективи Київської гімназії східних мов №1 розпочали 2019 рік з конкурсу знавців китайської мови «Піднебесна перлина». Учасники – учні 5–11 класів, котрі вивчають китайську мову. З 8 до 15 січня тривав перший етап конкурсу, а 25 січня – другий (усна презентація есе і талантів гімназистів).

Захід проведено у рамках Всеукраїнського педагогічного експрименту «Реалізація інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів» (2012–2019), науковим керівником якого є провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України В. І. Кизенко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Конкурс юних знавців китайської мови «Піднебесна перлина» відбувся за сприяння Посольства Китаю в Україні та громадської спілки «Асоціація українсько-китайського культурного розвитку». Відеоролик про конкурс «Піднебесна перлина-2019» – http://kgsm1.kiev.ua/2019/01/28/

Київська гімназія східних мов №1 як заклад загальної середньої освіти інноваційного спрямування широко презентує і позиціонує себе з наукового боку, про що свідчать публікації у збірнику наукових праць «Дидактика: теорія і практика» (доступ до електронних ресурсів учителів:

2013–2014 рр. – http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/ld/ 

2015–2018 рр. – http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/dd/).

– Загалом учні та вчителі Київської гімназії східних мов №1 співпрацюють дуже плідно у процесі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей, – зазначив В. І. Кизенко. – У цьому закладі загальної середньої освіти педагогічні технології набувають ознак аксіологічності, що в результаті сприяє ефективнішому засвоєнню змісту як основних навчальних предметів, так і курсів за вибором.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 600 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS