Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи
6 квітня 2017 року відбулася Перша Міжнародна науково-практична он-лайн Інтернет-конференція «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи».
Організатори і учасники: Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України (відділ дидактики), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (факультет соціальної та психологічної освіти, кафедра педагогіки та освітнього менеджменту, факультет початкової освіти, Польсько-українська науково-дослідницька лабораторія психодидактики імені Я. А. Коменського), Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (педагогічний інститут), Київський університет імені Бориса Грінченка (педагогічний інститут), Університет Саскатчевана (Канада), Державна вища професійна школа м. Хелм (Польща), Брестський державний університет БРДУ імені О. С. Пушкіна (Білорусь), Гродненський державний університет імені Янки Купали (Білорусь), ДЗО «Гродненський обласний інститут розвитку освіти» (Білорусь).
Напрями роботи конференції: історичні аспекти модернізації освітнього середовища у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах; методологія модернізації освітнього середовища; особливості сучасного виховного середовища у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах; сучасні підходи до удосконалення навчального процесу у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах; основні тенденції формування змісту освіти в умовах модернізації освітнього середовища; дидактичне та методичне забезпечення модернізації освітнього середовища; сучасні педагогічні технології у процесі модернізації освітнього середовища; проблеми управління навчальними закладами у період їх модернізації; діяльність соціально-психологічної служби у ЗНЗ та ВНЗ: історія та перспективи; філософія освіти на зламі її модернізації; неформальна освіта як важливий складник безперервної освіти; психодидактичні дослідження як необхідність реалізації продуктивної освіти.
Науковцями відділу дидактики Інституту педагогіки порушено такі проблеми: освітнє середовище як система детермінант розвитку особистості і як аксіологічно-акмеологічний чинник розвитку суб’єкт-суб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі, метапредметні основи професійно зорієнтованого освітнього середовища у старшій школі, міжпредметна інтеграція і вдосконалення профільного навчання, варіативний компонент як важливий чинник модернізації освітнього середовища, педагогічні реалії формування краєзнавчої компетентності в учнів старшої школи і дидактичні особливості мультимедійних технологій в освітньому середовищі.
Завдяки Першій Міжнародній науково-практичній он-лайн Інтернет-конференції «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи» відділ дидактики Інституту педагогіки розширив зв’язки з науковими та освітніми установами як України, так і зарубіжжя.
Роботу конференції продовжено в режимі секційних засідань.
Робота секції в Інституті педагогіки НАПН України (відділ дидактики).
Робота секції в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
|