Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи
За результатами роботи Третьої Міжнародної науково-практичної конференції Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи (м. Умань, 16–17 лютого 2018 року), підготовленої і проведеної за співучасті відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, видано збірник матеріалів заходу у форматі Вісника Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського «FOLIA COMENIANA». Член редколегії видання і співголова оргкомітету Третьої Міжнародної науково-практичної конференції – Г. О. Васьківська, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; професор кафедри педагогіки та психології Київського університету імені Бориса Грінченка.
Основна тематика представлених доповідей відповідає напрямам роботи конференції: історичні та порівняльні аспекти модернізації освітнього середовища у закладах загальної середньої освіти та закладах вищої освіти; методологія модернізації освітнього середовища; особливості сучасного виховного середовища у закладах загальної середньої освіти та закладах вищої освіти; сучасні підходи до модернізації професійної підготовки та перепідготовки; дидактичне, психодидактичне та методичне забезпечення модернізації освітнього середовища; сучасні педагогічні технології у процесі модернізації освітнього середовища; проблеми управління навчальними закладами у період їх модернізації; діяльність соціально-психологічної служби у закладах загальної середньої освіти та закладах вищої освіти: історія та перспективи. У роботі науково-практичної конференції взяли участь понад 230 представників із понад 30 вітчизняних і 13 закордонних освітніх та наукових закладів. Проблеми, окреслені науковцями відділу дидактики, стосувались дидактичних аспектів реалізації рефлексійно-пізнавальної технології в умовах профільного навчання; дидактичних особливостей мультимедійної складової технологій профільного навчання; інваріантних чинників модернізації освіти (соціальний контекст), педагогічних технологій профільного навчання як чинника модернізації освітнього середовища і теоретичних передумов застосування педагогічних технологій в умовах профільного навчання (філологічний зміст).
|