Понеділок, 2024-Грд-23, 02.47.32
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2019 » Березень » 15 » Організаційно-дидактичні особливості реалізації технологій профільного навчання
02.46.52
Організаційно-дидактичні особливості реалізації технологій профільного навчання

Організаційно-дидактичні особливості реалізації технологій профільного навчання

14 березня 2019 року в рамках Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» (м. Київ) науковці відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України на чолі із завідувачем Г. О. Васьківською провели круглий стіл «Організаційно-дидактичні особливості реалізації технологій профільного навчання».

Учасники заходу обговорили: дидактичні умови реалізації технологій профільного навчання; особливості проведення моніторингу ефективності технологій профільного навчання в умовах гімназії; специфіку реалізації технологій профільного навчання за суспільствознавчим спрямуванням; технології впровадження курсів на вибором як умову реалізації профільного навчання; дидактичні аспекти реалізації технологій профільного навчання за філологічним спрямуванням; соціономічний аспект технологій профільного навчання.

Особливу увагу доповідачі звернули на:

• організаційно-дидактичні умови реалізації технологій профільного навчання;

• моніторинг умов функціонування освітнього середовища (якість кадрового забезпечення; рівень навчально-методичного, матеріально-технічного забезпечення; рівень науково-методичної роботи; стан запровадження профільного навчання);

• основні наукові підходи до реалізації технологій профільного навчання за суспільствознавчим спрямуванням (аксіологічний, особистісно орієнтований, культурологічний та діяльнісний);

• роль курсів за вибором у змісті профілю навчання;

• реалізацію Концепції «Нова українська школа» у початковій школі;

• основні методологічні вимоги до проектування педагогічних технологій в умовах нової української школи;

• освітній, розвивальний та виховний потенціал мультимедійних технологій.

Круглий стіл не вичерпав своєї проблематики, тому було схвалено пропозицію продовжити обговорення організаційно-дидактичних особливостей реалізації технологій профільного навчання на базі експериментальних майданчиків відділу дидактики. Зокрема йшлося про потребу розглянути: педагогічну майстерність учителя як засіб забезпечення якості суспільствознавчої освіти старшокласників; педагогічні технології розвитку морально-громадянських цінностей особистості учнів старшої школи; модель проектної діяльності як засіб розвитку пізнавальних інтересів здобувачів освіти.

Фотоальбом – http://didactics.ucoz.ua/photo/organizacijno_didaktichni_osoblivosti_realizaciji_tekhnologij_profilnogo_navchannja/13

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 618 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS