Четвер, 2024-Лис-21, 09.48.32
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2019 » Квітень » 19 » Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи
21.12.46
Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи

18 квітня 2019 року відбулася

Перша Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція

«Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи»,

зініційована завідувачкою відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН Україниз Г. О. Васьківською.

Тематичні напрями роботи конференції: теорія освіти і навчання; сучасні освітні інновації; методика навчання в сучасному освітньому середовищі; технологізація освіти: проблеми, ідеї, шляхи розв’язання; сучасні підходи до формування змісту освіти; компетентність як показник якості освіти в сучасній школі; діагностика ефективності процесу навчання; соціокультурний та ціннісний вектори освітньої діяльності.

За результатами роботи конференції підготовлено і видано спеціальний випуск збірника наукових праць «Дидактика: теорія і практика» за науковою редакцією доктора педагогічних наук Г. О. Васьківської.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 595 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS