Міський науково-практичний семінар «Сучасні тенденції формування змісту освіти старшої школи в умовах гімназійного середовища» відбувся 17 січня 2013 року на базі Київської гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови. Орнагізатори: Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, Управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації, Науково-методичний центр Київської гімназії міжнародних відносин № 323
Васьківська Г. О., завідувачка лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник – «Формування системи знань – пріоритетне завдання фундаменталізації змісту освіти». Захарчук Н. В., старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук – «Формування екологічної культури старшокласників в умовах гімназійного середовища». Косянчук С. В., науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України – «Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в освітньому середовищі гімназії». Мартиненко С. М., доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін Київського університету імені Бориса Грінченка – «Особливості модернізації змісту освіти в умовах гімназії». Кизенко В. І., старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук – «Проблема формування варіативного компонента змісту освіти в умовах профільного навчання». Бондар С. П., провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук – «Проблема компетентнісно спрямованого змісту освіти старшої школи». Барановська О. В., старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук – «Проблема фундаменталізації змісту гуманітарних предметів в освітньому середовищі гімназії». Липова Л. А., старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН, кандидат педагогічних наук – «Основні напрями фундаменталізації змісту природничих предметів у старшій школі». Трубачева С. Е., старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник – «Фундаменталізація змісту освіти в старшій школі на основі діяльнісного підходу». Лойко В. В., кандидат економічних наук, доцент, докторант кафедри економіки, обміну та аудиту Київського національного університету технології та дизайну – «Дистанційна форма навчання». Осадчук Р. І., молодший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України – «Міжпредметні зв’язки у процесі вивчення суспільно-гуманітарних предметів в умовах фундаменталізації змісту освіти». Жукова А. Г., директор гімназії міжнародних відносин № 323, вчитель-методист – «Змістово-технологічне забезпечення інноваційного розвитку освітнього середовища гімназії». Заключне слово директора гімназії.
Майстер-класи, творчі майстерні
Майстер-клас «Дидактичні умови формування ключових компетентностей старшокласників на уроках російської мови» – Шевченко З. І., старший вчитель. Калейдоскоп методичних ідей «Проектна діяльність як важливий аспект компетентнісної освіти гімназистів» (міжпредметні зв’язки – світова література, українська література, англійська мова, французька мова) – Ходорич О. І., вчитель-методист, Липа В. А., вчитель-методист, Бондаренко І. І., старший вчитель, Ольховська Н. В., старший вчитель. Панорама методичних ідей «Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів старших класів в умовах диференційованого навчання на уроках математики» – Конченко Т. М., вчитель-методист, Чорна Е.О., вчитель вищої категорії. Інтегрований урок «Система формування теоретичних знань з хімії та фізики в учнів старшої школи як засіб фундаменталізації знань про живу природу» ) – Баланюк Т. В., старший вчитель, Лисак О.О., вчитель вищої категорії. Майстер-клас «Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання» (на прикладі уроків хімії) – Баланюк Т. В., старший вчитель. Ток-шоу «Астрід Ліндгрен: казка не закінчується» – «Навчально-пізнавальна активність учнів на уроках світової літератури та в позаурочний час» – Кожукало Н. В., вчитель-методист. Майстер-клас «Використання інтерактивних форм та методів навчання на уроках алгебри в 9-х класах» – Куциба О. М., вчитель вищої категорії. Проектні програми ЮНЕСКО – Царьова Н. О., старший вчитель, Коваль А. М., старший вчитель, Жилінська О.В., вчитель вищої категорії. Презентація «Взаємозв’язок з вищими навчальними закладами. Профільна підготовка». Директор і заступники директора департаменту довузівської підготовки університету економіки та права «Крок» Малько Л. Ф. і Власенко А. О. розповіли про співпрацю гімназії з ВНЗ та шляхи реалізації профільного навчання.
|