РОЗДІЛИ |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
|
Головна » 2015 » Квітень » 15
Дидактика початкової школи: реалізація технологічного та компетентнісного підходів
10 квітня 2015 року науковці відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України взяли участь у Міжнародній онлайн-Інтернет-конференції «Дидактика початкової школи: реалізація технологічного та компетентнісного підходів», яка відбулася на базі Науково-дослідницької лабораторії дидактики початкової освіти Інституту педагогічної освіти Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.
Науковими співробітниками відділу дидактики на обговорення було винесено такі питання: рефлексійно-пізнавальна технологію як чинник формування системи знань учнів, варіативна складова змісту освіти у контексті особистісно-орієнтованого навчання, підготовка майбутніх учителів до процесу формування в учнів ціннісно-смислових орієнтацій.
Захід проведено за сприяння Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, науково-дослідницької лабораторії дидактики початкової освіти Навчально-наукового інституту педагогічної освіти (м. Миколаїв, Україна), Вищої школи професійної освіти імені Я.А. Коменського (Польща), факультету початкової освіти ФДБОУВПО «Поволзька державна соціально-гуманітарна академія» (Росія), Брестського державного університету БРДУ імені О.С. Пушкіна (Білорусь), УО «Гродненський державний університет імені Я. Купали» (Білорусь), Південно-Казахського гуманітарно-педагогічного інституту імені М. Сапарбаєва (Казахстан), Ташкентського державного педагогічного університету імені Нізамі (Узбекистан), а також відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України.
|
Сучасні педагогічні технології забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання
17 квітня 2015 року в рамках XXVІІ Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар’єра–2015» (Національний центр ділового та культурного співробітництва «Український Дім») відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України організував семінар для вчителів загальноосвітніх навчальних заклади, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, аспірантів на тему «Сучасні педагогічні технології забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання».
Науковці відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України зосередили увагу учасників семінару на: дидактичних аспектах упровадження рефлексійно-пізнавальної технології з метою забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання; особливостях реалізації інтегративного підходу в профільній школі; організаційно-методичному компоненті формування ціннісних орієнтацій старшокласників в умовах профільного навчання; методі проектів як інноваційної технології реалізації змісту профільного навчання.
Обговорюючи актуальні питання сучасної освіти, зокрема педагогічні технології, вчителі-практики, викладачі та інші учасники заходу зосереджувалися на: особливостях моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу; проблемах науково-методичного забезпечення реалізації змісту інваріантної і варіативної складових в умовах профільного навчання; інноваційній культурі суб’єктів педагогічних систем; реалізації цільових проектів гімназій засобами сучасних педагогічних технологій; ролі інноваційних технологій у процесі розвитку в учнів громадянських цінностей і сучасних технологіях формування діалогічних умінь старшокласників.
|
Інтегровано-бінарні уроки-проекти
Методичні рекомендації «Інтегровано-бінарні уроки-проекти» (авт.: вчитель світової літератури Світлана Миколаївна Рудакова, вчитель інформатики та інформаційних технологій Світлана Євгенівна Ковш, практичний психолог Неля Броніславівна Темрякович, навчально-виховний комплекс «Чаплинська школа-гімназія» Чаплинської районної ради Херсонської області) видрукувано у рамках науково-дослідної роботи відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових» (2015–2017 рр.), яка є логічним продовженням досліджень, спрямованих на модернізацію змісту освіти старшої школи.
Рецензенти видання: Г.О. Васьківська, доктор педагогічних наук, завідувач відділу дидактики (Інститут педагогіки НАПН України), Л.М. Русалкіна, вчитель вищої категорії (Херсонський НВК «Загальноосвітня школа ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства»), член Спілки журналістів України.
|
|
|
|
Статистика сайту |
|
Онлайн усього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Пошук по сайту |
|
|
|
Повний доступ |
|
|
|
|