Дидактика початкової школи: реалізація технологічного та компетентнісного підходів
10 квітня 2015 року науковці відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України взяли участь у Міжнародній онлайн-Інтернет-конференції «Дидактика початкової школи: реалізація технологічного та компетентнісного підходів», яка відбулася на базі Науково-дослідницької лабораторії дидактики початкової освіти Інституту педагогічної освіти Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.
Науковими співробітниками відділу дидактики на обговорення було винесено такі питання: рефлексійно-пізнавальна технологію як чинник формування системи знань учнів, варіативна складова змісту освіти у контексті особистісно-орієнтованого навчання, підготовка майбутніх учителів до процесу формування в учнів ціннісно-смислових орієнтацій.
Захід проведено за сприяння Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, науково-дослідницької лабораторії дидактики початкової освіти Навчально-наукового інституту педагогічної освіти (м. Миколаїв, Україна), Вищої школи професійної освіти імені Я.А. Коменського (Польща), факультету початкової освіти ФДБОУВПО «Поволзька державна соціально-гуманітарна академія» (Росія), Брестського державного університету БРДУ імені О.С. Пушкіна (Білорусь), УО «Гродненський державний університет імені Я. Купали» (Білорусь), Південно-Казахського гуманітарно-педагогічного інституту імені М. Сапарбаєва (Казахстан), Ташкентського державного педагогічного університету імені Нізамі (Узбекистан), а також відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України.
|