Вийшла друком колективна монографія «Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика». Автори – наукові співробітники відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України. Монографію присвячено актуальним питанням фундаменталізації змісту освіти в старшій школі, що є важливою і складною проблемою профільного навчання. Зміст монографії, побудований з урахуванням сучасних здобутків з теорії навчання, послідовно висвітлює результати наукових пошуків співробітників відділу дидактики. У роботі розкрито особливості конструювання змісту шкільної освіти у педагогічній теорії, схарактеризовано соціально-педагогічні чинники, проаналізовано систему знань як когнітивну домінанту, а також визначено гносеологічну цінність навчальних предметів у контексті фундаменталізації змісту освіти старшої школи і висвітлено шляхи оптимізації навчального змісту предметів гуманітарного циклу, що сприятиме духовному становленню молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства.
Бібліографічний опис: Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика : кол. монограф. / [авт. кол.: Г. О. Васьківська, В. І. Кизенко, С. Е. Трубачева, С. П. Бондар, Л. А. Липова, О. В. Барановська, С. В. Косянчук, Н. В. Захарчук] ; за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської. – К. : Пед. думка, 2015. – 288 с.: іл. – Бібліограф.: 310 назв. – С. 250–271.
Детальніша інформація –
http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/http_didactics_ucoz_ua_load_materiali_1/fundamentalizacija_zmistu_osviti_u_starshij_shkoli_teorija_i_praktika/1-1-0-826
|