студентка
5 курсу Горлівського інституту іноземних мов
ДВНЗ«Донбаський педагогічний університет»
У сучасних умовах розвитку навчально-виховного
процесу в Україні важливе значення має формування критичного мислення учнів, що
надає їм змогу висувати нестандартні, нові ідеї, реалізовувати себе як творчі
особистості у розв’язанні проблемних ситуацій. Виходячи з цього, важливим
завданням педагога під час організації навчально-виховного процесу є
забезпечення реалізації роботи з обдарованими дітьми для виявлення їхніх здібностей
до навчання і творчості.
Наразі державна програма «Освіта (Україна XXI
століття)» визначає мету національного навчання й виховання як набуття молодим
поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського
народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування
розвинутої духовності, фізичної досконалості, естетичної, правової, моральної,
трудової та екологічної культури. Центром концепції розвитку є особистість,
індивідуальна робота з обдарованими дітьми, які вирізняються, насамперед,
підвищеним рівнем розумового розвитку (Щеннікова Н., 2006).
(Ви маєте змогу вивантажити файл у форматі PDF із сервера).